LIVE!

Χ. Λεοντής και Γ. Θαλασσινός στο ΔΣ της ΕΡΤ - Εγκρίθηκε η τοποθέτησή τους από τη Βουλή

Χ. Λεοντής και Γ. Θαλασσινός στο ΔΣ της ΕΡΤ - Εγκρίθηκε η τοποθέτησή τους από τη Βουλή Facebook Twitter
George Vitsaras / SOOC
0

Η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής ενέκρινε τις τοποθετήσεις των Χρήστου Λεοντή και Γιώργου Θαλασσινού στο ΔΣ της ΕΡΤ.

Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, ο κ. Θαλασσινός υποστήριξε ότι δεν πρέπει να υπάρχει και δεν υπάρχει αντίφαση μεταξύ ποιότητας και εμπορικότητας και πως στόχος θα είναι να στηριχθεί ένα κράμα μοντέρνου και παραδοσιακού ελληνικού προγράμματος. «Να κάνουμε μοντέρνο ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό πρόγραμμα με τη δουλειά χιλιάδων νέων στις μουσικές σκηνές, θέατρα και αλλού. Θέλουμε να δώσουμε δουλειά σε Έλληνες παραγωγούς, σκηνοθέτες, μουσικούς, παράγωγους. Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε δυνατότητα να κάνουμε εσωτερικές παραγωγές γιατί δεν έχουμε κόσμο. Δεν γίνεται να έχεις μόνο εξωτερικές παραγωγές και καθόλου εσωτερικές», δήλωσε ο κ. Θαλασσινός.

«Δεν ήρθα εδώ ως άπραγος αλλά για να βοηθήσω. Αν δω ότι δεν μπορώ να τα καταφέρω, μόνος μου θα σας πω "γεια"», είπε ο συνθέτης Χ. Λεοντής, προσθέτοντας πως το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του θα είναι στα Μουσικά Σύνολα, αλλά και στον τομέα της μυθοπλασίας, λόγω της πολυετούς του ενασχόλησης με το θέατρο.

«Μου κάνει εντύπωση ότι στα 77 μου χρόνια μου δίνεται η ευκαιρία να συμβάλω στην επίσημη πολιτεία. Επειδή έχω γράψει πολύ θέατρο έχω μια άποψη, μια γνώση του χώρου. Υπάρχει καταπληκτική νεοελληνική λογοτεχνία απ' όπου θα μπορούσαν να γίνουν καταπληκτικές σειρές», τόνισε.

TV & Media
0

LIVE!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Άγγελος Παπαδημητρίου ανάγει το κοινό γούστο σε καλλιτεχνική χειρονομία μεγάλης δυναμικής 

Εικαστικά / Το νέο έργο του Άγγελου Παπαδημητρίου είναι ένα εικονοστάσι για τα όνειρά μας

Ο αγαπημένος καλλιτέχνης επιστρέφει με ένα νέο έργο-εγκατάσταση στην Πινακοθήκη του Μουσείου Βορρέ, έναν χαιρετισμό στην Ελλάδα της Κάλλας και του Καβάφη, του Αττίκ και της Στέλλας Γκρέκα· μιας εποχής μεγάλης ευαισθησίας που έχει πια χαθεί.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ