Behold! Αυτά είναι τα συνολικά κέρδη του ΣΚΑΪ από το Survivor!

Behold! Αυτά είναι τα συνολικά κέρδη του ΣΚΑΪ από το Survivor! Facebook Twitter
1

Το Survivor, το τηλεοπτικό φαινόμενο της χρονιάς που δημιούργησε πάθη, ίντριγκες, νέες συμπάθειες κι αντιπάθειες και καθήλωσε στους δέκτες εκατομμύρια τηλεθεατές, ήταν αναμφίβολα ο «άσος στο μανίκι» για το κανάλι που το φιλοξένησε, αποφέροντάς του όπως φαίνεται ένα τεράστιο κέρδος. 

Τα νούμερα τηλεθέασης που κατέγραψε το σόου ήταν πρωτοφανή για τα δεδομένα της σύγχρονης ελληνικής τηλεόρασης με αποτέλεσμα όλοι να διεκδικούν από ένα σημείο κι έπειτα λίγο από τον διαφημιστικό χρόνο στα διαλείμματα που μεσολαβούσαν. Πόσο ήταν, όμως, το ελάχιστο κόστος για κάθε δευτερόλεπτο διαφήμισης και πόσα χρήματα κέρδισε τελικά ο Σκάι από το Survivor; 

Σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ στο Πρώτο Θέμα, στα 12 λεπτά διαφημιστικού χρόνου που αντιστοιχούσαν σε κάθε ώρα, το κάθε δευτερόλεπτο είχε ελάχιστο κόστος 300 ευρώ με τον ελάχιστο χρόνο που μπορούσε να κυμαίνεται στα 22 δευτερόλεπτα. Βέβαια, οι εταιρίες πλήρωναν πολλά περισσότερα χρήματα φτάνοντας το κόστος κάθε επεισοδίου να αγγίζει τις 150.000 ευρώ. 

Αυτά τα έσοδα πήγαιναν όλα στον Σκάι, εκτός από αυτά που αφορούν όλους όσοι επέλεξαν την τοποθέτηση προϊόντων στη διάρκεια της εκπομπής (φαγητά, ποτά, ρούχα και ηλεκτρονικά είδη). Σε αυτή την περίπτωση τα έσοδα πήγαιναν στην εταιρεία παραγωγής.

Να σημειωθεί πως στην πορεία του σόου υπήρξε επαναδιαπραγμάτευση που αφορούσε τις ρήτρες πρόσθετης αμοιβής προς την εταιρεία παραγωγής αν και εφόσον το ποσοστό τηλεθέασης ξεπερνούσε το 50%. 

Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα το Survivor να αποφέρει κέρδος ύψους 24 εκατ. ευρώ, κοστίζοντας συνολικά 18,5 εκατ. ευρώ. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως το 50% των ετήσιων εσόδων του σταθμού ήρθε μόνο από αυτό το πρόγραμμα. 

TV & Media
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM