Πάτρα: Ακυβέρνητο λεωφορείο παρέσυρε πέντε αυτοκίνητα

Πάτρα: Ακυβέρνητο λεωφορείο παρέσυρε πέντε αυτοκίνητα Facebook Twitter
0

Ακυβέρνητο λεωφορείο στην Πάτρα παρέσυρε πέντε αυτοκίνητα πριν καταλήξει σε κολόνα, τα ξημερώματα της Κυριακής. 

Το λεωφορείο ξεκίνησε την τρελή πορεία του από την οδό Αγίου Νικολάου, στο ύψος της Κανακάρη, όπου ήταν σταθμευμένο. Όπως μετέδωσε το tempo24.news, ο οδηγός στάθμευσε το όχημα προσωρινά στο σημείο, πιθανότατα χωρίς να το ακινητοποιήσει πλήρως, έτσι το λεωφορείο άρχισε να κινείται ακυβέρνητο, καθώς ο οδηγός είχε κατέβει σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, στον κατηφορικό δρόμο της Αγίου Νικολάου.

Πάτρα: Ακυβέρνητο λεωφορείο παρέσυρε πέντε αυτοκίνητα Facebook Twitter
Πάτρα: Ακυβέρνητο λεωφορείο παρέσυρε πέντε αυτοκίνητα Facebook Twitter

Η ανεξέλεγκτη πορεία του ακυβέρνητου οχήματος, είχε ως αποτέλεσμα να παρασύρει 5 αυτοκίνητα, που υπέστησαν σοβαρές ζημιές. Η  πορεία του λεωφορείου τερματίστηκε στη διασταύρωση με την οδό Κορίνθου, όπου «έπεσε» πάνω στην κολόνα με την κάμερα της Αστυνομίας, με αποτέλεσμα από την πτώση της να προκληθούν ζημιές σε τρία σταθμευμένα δίκυκλα.

Πάτρα: Ακυβέρνητο λεωφορείο παρέσυρε πέντε αυτοκίνητα Facebook Twitter
Πάτρα: Ακυβέρνητο λεωφορείο παρέσυρε πέντε αυτοκίνητα Facebook Twitter

Αμέσως στο σημείο έσπευσαν Αστυνομικοί, ενώ ο οδηγός μετακίνησε το λεωφορείο στην οδό Κορίνθου.

 
Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Προειδοποίηση ΕΟΔΥ για την ανησυχητική αύξηση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων στην Ελλάδα

Ελλάδα / Προειδοποίηση ΕΟΔΥ για την ανησυχητική αύξηση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων στην Ελλάδα

Τα περιστατικά γονόρροιας υπερτριπλασιάστηκαν σε σύγκριση με το 2020, οι διαγνώσεις πρώιμης σύφιλης διπλασιάστηκαν, ενώ η χλαμυδιακή λοίμωξη παρουσιάζει επίσης ανησυχητική αύξηση
LIFO NEWSROOM
Απεργία διαρκείας σήμερα για τα συνεργεία αυτοκινητών - Αντιδρούν στο ψηφιακό πελατολόγιο

Ελλάδα / Ψηφιακό Πελατολόγιο: Απεργία διαρκείας ξεκινούν από σήμερα τα συνεργεία αυτοκινήτων

Ο κλάδος αναφέρει πως δεν προβλέφθηκε καμία μεταβατική περίοδος ή επίσημη καθοδήγηση από τις αρμόδιες αρχές, ενώ το πλαίσιο σχετικά με το ποιες εργασίες πρέπει να καταγράφονται παραμένει «θολό και δυνητικά επικίνδυνο»
LIFO NEWSROOM