Φωτιά στον Βαρνάβα: Εκκενώνεται και ο Μαραθώνας

Φωτιά στον Βαρνάβα: Εκκενώνεται και ο Μαραθώνας Facebook Twitter
Φωτιά στον Βαρνάβα/ Φωτ.: Eurokinissi
0

Παρά τις τιτάνιες προσπάθειες της Πυροσβεστικής από γη και αέρα, η μεγάλη φωτιά στο Βαρνάβα συνεχίζει να καίει, με την κατάσταση πλέον να είναι ιδιαίτερα δύσκολη καθώς σταμάτησαν να πετούν τα εναέρια μέσα. 

Μετά τις 22.30 ήχησε μήνυμα του 112 για εκκένωση του Μαραθώνα. Είχαν προηγηθεί αντίστοιχα μηνύματα για τους οικισμούς Σταμάτα, Μικροχώρι Ωρωπού, Γραμματικό, Ροδόπολη και Αμυγδαλέζα Σταμάτας.

Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση της Πυροσβεστικής, συνολικά για την κατάσβεση της πυρκαγιάς επιχειρούν 400 πυροσβέστες με 14 ομάδες δασοκομάντος και 110 οχήματα καθώς και μεγάλος αριθμών εθελοντών.

Ανάμεσα στις πυροσβεστικές δυνάμεις που επιχειρούν είναι και 33 πυροσβέστες με 5 οχήματα από την Ρουμανία καθώς και 10 πυροσβέστες με 2 οχήματα από την Μολδαβία.

Μέχρι που έπεσε το σκοτάδι, από αέρος επιχειρούσαν περιοδικά 29 εναέρια μέσα, 16 αεροσκάφη και 13 ελικόπτερα, εκ των οποίων τα 2 για το συντονισμό τους.

Οι φλόγες έκαψαν σπίτια ενώ άνθρωποι μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με αναπνευστικά προβλήματα λόγω του καπνού. Κάποιοι μεταφέρθηκαν στο κέντρο υγείας Καπανδριτίου και κάποιοι στο Σισμανόγλειο. Μάλιστα ένας από αυτούς είναι σύμφωνα με πληροφορίες 83 ετών και χρειάστηκε να μπει σε οξυγόνο.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Προειδοποίηση ΕΟΔΥ για την ανησυχητική αύξηση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων στην Ελλάδα

Ελλάδα / Προειδοποίηση ΕΟΔΥ για την ανησυχητική αύξηση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων στην Ελλάδα

Τα περιστατικά γονόρροιας υπερτριπλασιάστηκαν σε σύγκριση με το 2020, οι διαγνώσεις πρώιμης σύφιλης διπλασιάστηκαν, ενώ η χλαμυδιακή λοίμωξη παρουσιάζει επίσης ανησυχητική αύξηση
LIFO NEWSROOM
Απεργία διαρκείας σήμερα για τα συνεργεία αυτοκινητών - Αντιδρούν στο ψηφιακό πελατολόγιο

Ελλάδα / Ψηφιακό Πελατολόγιο: Απεργία διαρκείας ξεκινούν από σήμερα τα συνεργεία αυτοκινήτων

Ο κλάδος αναφέρει πως δεν προβλέφθηκε καμία μεταβατική περίοδος ή επίσημη καθοδήγηση από τις αρμόδιες αρχές, ενώ το πλαίσιο σχετικά με το ποιες εργασίες πρέπει να καταγράφονται παραμένει «θολό και δυνητικά επικίνδυνο»
LIFO NEWSROOM