Εργαζόμενοι στο μετρό εναντίον Σπίρτζη - Λένε πως δεν θα ελέγχουν τους επιβάτες για εισιτήριο

Εργαζόμενοι στο μετρό εναντίον Σπίρτζη - Λένε πως δεν θα ελέγχουν τους επιβάτες για εισιτήριο Facebook Twitter
1

Το σωματείο εργαζομένων λειτουργίας Μετρό Αθηνών, έδωσε στη δημοσιότητα τη δική του θέση για το χάος που έχει φέρει η μεταβατική περίοδος εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ: «Η τραγική κατάσταση έξω από τα εκδοτήρια που βιώνουν επιβάτες και εργαζόμενοι είναι αποτέλεσμα της ανικανότητας, ανευθυνότητας και αδιαφορίας της πολιτικής ηγεσίας και των διορισμένων από αυτή διοικήσεων των οργανισμών των συγκοινωνιών.

Η εκπαίδευση και η κουλτούρα που αναπτύξαμε ως εργαζόμενοι όλα αυτά τα χρόνια στο Μετρό δεν μας επιτρέπει την παραμικρή ανοχή σε φαινόμενα ταλαιπωρίας μέχρι εξευτελισμού του επιβατικού κοινού.

Αναπτύξαμε μεθόδους που έφεραν το Μετρό στα υψηλότερα στάνταρς ασφαλείας και εξυπηρέτησης της Ευρώπης».

Τέλος, στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται πως:


«Διαβεβαιώνουμε του πολίτες ό,τι: Δεν πρόκειται να εμποδίσουμε την πρόσβαση τους στο Μετρό κάτω από την πίεση κανενός τελεσίγραφου λήξεις προθεσμιών ή οποιασδήποτε απειλής κυρώσεων προς επιβάτες ή εργαζόμενους.


Αναγνωρίζουμε ως μόνο ιδιοκτήτη των αστικών συγκοινωνιών και εργοδότη μας τον Ελληνικό λαό που τις πλήρωσε και τις συντηρεί».

Ελλάδα
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ορθοθετήθηκε η φωτιά στη Βοιωτία- Το μήνυμα Κικίλια

Ελλάδα / Οριοθετήθηκε η φωτιά στη Βοιωτία- Το μήνυμα Κικίλια

«Η μεγάλη και έγκαιρη κινητοποίηση επίγειων και εναέριων δυνάμεων στην πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στον παράδρομο της Εθνικής Οδού Αθηνών- Λαμίας στη Βοιωτία είχε ως αποτέλεσμα η φωτιά να οριοθετηθεί άμεσα και σε μόλις δύο ώρες να μην υπάρχει ενεργό μέτωπο» αναφέρει ο υπουργός
NEWSROOM
Συνήγορος του Καταναλωτή: Τι συστήνει στις αεροπορικές για αποζημιώσεις αποσκευών

Ελλάδα / Συνήγορος του Καταναλωτή: Τι συστήνει στις αεροπορικές για αποζημιώσεις αποσκευών

Σύσταση για τις αποζημιώσεις που πρέπει να καταβάλλονται σε περίπτωση φθαρμένων αποσκευών, απηύθυνε ο Συνήγορος του Καταναλωτή σε εταιρείες αερομεταφορών, μετά από σωρεία καταγγελιών.
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Η ανακοίνωση των εργαζομένων είναι όντως πρωτοφανής διότι λέει τα αυτονόητα!Σε όλες τις πολιτισμένες χώρες η αγορά εισιτηρίων (απλών ή διαρκείας) γίνεται εύκολα και χωρίς καμία γραφειοκρατία. Στην Ελλάδα χρειάζεται και ο ΑΜΚΑ και η ταυτοποίηση της ταυτότητας με τον ΑΜΚΑ και δέκα (στην καλύτερη περίπτωση) λεπτά ανά ενδιαφερόμενο (ΟΤΑΝ φτάσει στο ταμείο φυσικά) αν όλα πάνε καλά. Και, για όσους πήγαν αρχή του μήνα Οκτώβρη, προπληρωμή του Νοέμβρη λες και δε γινόταν να "γεμίσουμε" την κάρτα στην ώρα της!Τέλεια!!!!!!!