Εκτροχιασμός αμαξοστοιχίας στη Θεσσαλονίκη: Η ανακοίνωση του ΟΣΕ για το συμβάν

Εκτροχιασμός αμαξοστοιχίας στη Θεσσαλονίκη: Η ανακοίνωση του ΟΣΕ για το συμβάν Facebook Twitter
0

Εντός των επόμενων ημερών αναμένεται το πόρισμα από αρμόδια επιτροπή του ΟΣΕ, για τα ακριβή αίτια του εκτροχιασμού αμαξοστοιχίας στη Θεσσαλονίκη. 

Ο εκτροχιασμός έγινε λίγο μετά τα μεσάνυχτα του Σαββάτου, στον επιβατικό σταθμό Θεσσαλονίκης και δεν προκλήθηκαν τραυματισμοί, μεταξύ των επιβατών ή του προσωπικού. 

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε για το συμβάν ο ΟΣΕ σημειώνει ότι το ΤΧ5, όπου έγινε ο εκτροχιασμός, είναι περιοχή συμπλέγματος αλλαγών εισόδου του επιβατικού σταθμού Θεσσαλονίκης. 

Παράλληλα επισημαίνει ότι η «ιδιαίτερη γεωμετρία της περιοχής», λόγω της πληθώρας και συνθετότητας των αλλαγών- «και όχι λόγω της κατάστασης της υποδομής και επιδομής της γραμμής»- επιβάλλει χαμηλή ταχύτητα, ήτοι 10km/h, η οποία αναγράφεται στο Εγχειρίδιο Δρομολογίων του ΟΣΕ.

Επιπλέον, ο Οργανισμός αναφέρει ότι η γραμμή συντηρείται τακτικά και ότι τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της γραμμής ελέγχθηκαν και βρέθηκαν εντός των  ορίων του Κανονισμού Επιδομής.

Εκτροχιασμός αμαξοστοιχίας στη Θεσσαλονίκη: Η ανακοίνωση του ΟΣΕ για το συμβάν Facebook Twitter

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΣΕ:

«Την 17-10-2021 και ώρα 0:22, κατά την είσοδο της αμαξοστοιχίας 3590 της από 16-10-21 από τη Λάρισα στον Επιβατικό Σταθμό Θεσσαλονίκης (περιοχή ΤΧ5), έγινε εκτροχιασμός της Hλεκτράμαξας (Η/Α) 120-021 στην 5η γραμμή.

Από τον εκτροχιασμό δεν προκλήθηκαν τραυματισμοί επιβατών και προσωπικού. Η υπόλοιπη σύνθεση της αμαξοστοιχίας, εκτός της Η/Α 120-021, δεν εκτροχιάστηκε και βρισκόταν επί της γραμμής.

Άμεσα ειδοποιήθηκε η Διεύθυνση Κυκλοφορίας και η Διεύθυνση Συντήρησης Γραμμής του ΟΣΕ, καθώς και το Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την απομάκρυνση της εκτροχιασμένης μηχανής (η οποία ολοκληρώθηκε στις 17-10-21 και ώρα 17:00), για τον απολογισμό των ζημιών και την αποκατάστασή τους. Η κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών συνέχισε να γίνεται κανονικά, από και προς τον Επιβατικό Σταθμό Θεσσαλονίκης από τις υπόλοιπες γραμμές του Σταθμού.

Σημειώνεται πως η περιοχή του ΤΧ5, αποτελεί περιοχή συμπλέγματος αλλαγών εισόδου του Επιβατικού Σταθμού Θεσσαλονίκης. Η ιδιαίτερη γεωμετρία της περιοχής, λόγω της πληθώρας και συνθετότητας των αλλαγών (και όχι λόγω της κατάστασης της υποδομής και επιδομής της γραμμής), επιβάλλει χαμηλή ταχύτητα, ήτοι 10km/h, η οποία αναγράφεται στο Εγχειρίδιο Δρομολογίων του ΟΣΕ. Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της γραμμής (η οποία συντηρείται τακτικά από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του ΟΣΕ), πριν και αμέσως μετά του σημείου εκτροχιασμού, ελέγχθηκαν και βρέθηκαν εντός των  ορίων του Κανονισμού Επιδομής.

Εντός των επόμενων ημερών πρόκειται να εκδοθεί πόρισμα από αρμόδια επιτροπή του ΟΣΕ, για τα ακριβή αίτια του συμβάντος». 
 

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιώργος Λυγγερίδης: Τι απαντά ο Δήμος Πειραιά για την απασχόληση 4 «ηγετών» της οπαδικής εγκληματικής οργάνωσης

Ελλάδα / Γιώργος Λυγγερίδης: Τι απαντά ο Δήμος Πειραιά για την απασχόληση 4 «ηγετών» της οπαδικής εγκληματικής οργάνωσης

«Καμία δημόσια ή δημοτική αρχή δεν μπορεί να γνωρίζει πως συμπεριφέρεται μετά την αποχώρηση από την εργασία ή υπηρεσία του οποιοσδήποτε εργαζόμενος»
NEWSROOM
Αφρικανική σκόνη

Ελλάδα / Αφρικανική σκόνη: 15 άνθρωποι μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία με αναπνευστικά προβλήματα την Τρίτη

Λιγότεροι από τους μισούς πολίτες που μεταφέρονται καθημερινά στα νοσοκομεία με αναπνευστικά προβλήματα χρειάστηκαν ασθενοφόρο για να φτάσουν στα νοσοκομεία της Αττικής
NEWSROOM