Αντώνης Καρυώτης: Στο εδώλιο ξανά ο υποπλοίαρχος και ο ναύκληρος του Blue Horizon

Αντώνης Καρυώτης: Στο εδώλιο ξανά ο υποπλοίαρχος και ο ναύκληρος του Blue Horizon Facebook Twitter
Ο Αντώνης μετά την απώθηση του από μέλος του πληρώματος του Blue Horizon / Glomex
0

Δικάζονται ξανά ο υποπλοίαρχος και ο ναύκληρος του Blue Horizon, για την υπόθεση του Αντώνη Καρυώτη.

Η εισαγγελέας είχε ζητήσει την ενοχή και των τεσσάρων κατηγορουμένων για την υπόθεση που συγκλόνισε το πανελλήνιο τον Σεπτέμβριο του 2023, όταν ο Αντώνης Καργιώτης απωθήθηκε βίαια από τον καταπέλτη του πλοίου και πνίγηκε στο λιμάνι του Πειραιά, ωστόσο το δικαστήριο απάλλαξε τους δύο.

Συγκεκριμένα ο πλοίαρχος και ο ύπαρχος του Blue Horizon επέστρεψαν φυλακή, ενώ το δικαστήριο απάλλαξε τον υποπλοίαρχο και τον ναύκληρο, κατά πλειοψηφία, από την κατηγορία της συνέργειας σε ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο.

Ωστόσο έγινε δεκτή η έφεση που άσκησε ο δικηγόρος της οικογένειας του αδικοχαμένου Αντώνη και θα επιστρέψουν ξανά στο εδώλιο ώστε να δικαστούν. Και στους δύο είχε αποδοθεί η κατηγορία για συνέργεια σε ανθρωποκτονία από ενδεχόμενο δόλο σε ήρεμη ψυχική κατάσταση.

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως στον ναύκληρο αποδίδεται κατηγορία και για άσκηση κατάχρησης εξουσίας και σωματικής βίας απέναντι στον Αντώνη Καρυώτη, καθώς είναι εκείνος που όπως ανέφερε, ξεκίνησε την απώθηση του 36χρονου.

Με πληροφορίες από ΕΡΤ

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Προειδοποίηση ΕΟΔΥ για την ανησυχητική αύξηση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων στην Ελλάδα

Ελλάδα / Προειδοποίηση ΕΟΔΥ για την ανησυχητική αύξηση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων στην Ελλάδα

Τα περιστατικά γονόρροιας υπερτριπλασιάστηκαν σε σύγκριση με το 2020, οι διαγνώσεις πρώιμης σύφιλης διπλασιάστηκαν, ενώ η χλαμυδιακή λοίμωξη παρουσιάζει επίσης ανησυχητική αύξηση
LIFO NEWSROOM
Απεργία διαρκείας σήμερα για τα συνεργεία αυτοκινητών - Αντιδρούν στο ψηφιακό πελατολόγιο

Ελλάδα / Ψηφιακό Πελατολόγιο: Απεργία διαρκείας ξεκινούν από σήμερα τα συνεργεία αυτοκινήτων

Ο κλάδος αναφέρει πως δεν προβλέφθηκε καμία μεταβατική περίοδος ή επίσημη καθοδήγηση από τις αρμόδιες αρχές, ενώ το πλαίσιο σχετικά με το ποιες εργασίες πρέπει να καταγράφονται παραμένει «θολό και δυνητικά επικίνδυνο»
LIFO NEWSROOM