Αντικαπνιστικός: Περισσότερα τα τηλέφωνα καταγγελιών τη δεύτερη μέρα - Πόσοι πήραν για το κάπνισμα σε μαγαζιά

Αντικαπνιστικός: Περισσότερα τα τηλέφωνα καταγγελιών τη δεύτερη μέρα - Πόσοι πήραν για το κάπνισμα σε μαγαζιά Facebook Twitter
0

Ακόμη πιο πολλά τηλεφωνήματα με καταγγελίες για τον αντικαπνιστικό, δέχθηκε κατά τη δεύτερη ημέρα λειτουργίας της η γραμμή 1142, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Υγείας.

Συνολικά χθες οι κλήσεις ήταν 347 κλήσεις, αριθμός αισθητά μεγαλύτερος σε σχέση με τις 235 κλήσεις που είχε δεχθεί την πρώτη ημέρα.

Από αυτές, 87 αφορούσαν καταγγελίες, 55 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος, 108 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο, 63 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν, 20 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο και 14 αφορούσαν σε άλλο ζήτημα.

Η τηλεφωνική γραμμή 1142 ενημέρωσης και υποστήριξης για καπνιστές και μη τέθηκε χθες σε λειτουργία στο πλαίσιο εφαρμογής του αντικαπνιστικού νόμου.

Καλώντας στο 1142, κάποιος μπορεί να ενημερωθεί για το τι προβλέπει η νομοθεσία για την απαγόρευση του καπνίσματος, να ζητήσει βοήθεια για τη διακοπή του καπνίσματος, καθώς και να αναφέρει παραβάσεις της σχετικής νομοθεσίας, που υπέπεσαν στην αντίληψή τους.

Σημειώνεται πως χθες το βράδυ κόπηκαν τα πρώτα πρόστιμα στην Αθήνα μετά από ελέγχους στη Νέα Σμύρνη. Σε τρεις επιχειρήσεις υπήρξαν πρόστιμα σε πελάτες που κάπνιζαν και επιχειρηματίες π[ου δεν είχαν φροντίσει για τη τήρηση του νόμου.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ρόδος: 38χρονη διέκοψε τη θεραπεία φυματίωσης της κόρης της και αναζητείται από τις αρχές

Ελλάδα / Ρόδος: 38χρονη διέκοψε τη θεραπεία φυματίωσης της κόρης της και αναζητείται από τις αρχές

Η 4χρονη έχει διακόψει τη φαρμακευτική της αγωγή, γεγονός που εγκυμονεί κινδύνους για την υγεία της, αλλά και για τη δημόσια υγεία, λόγω της μεταδοτικότητας της νόσου
LIFO NEWSROOM
First Intake: Σε λειτουργία η νέα ψηφιακή πλατφόρμα για ραντεβού σε δομές ψυχικής υγείας

Ελλάδα / First Intake: Σε λειτουργία η νέα ψηφιακή πλατφόρμα για ραντεβού σε δομές ψυχικής υγείας

Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν και η ψηφιοποίηση του πρώτου αιτήματος έχει στόχο την βελτίωση της προσβασιμότητας και της αποτελεσματικότητας στην παροχή φροντίδας ψυχικής υγείας
LIFO NEWSROOM