1400 κλήσεις δέχθηκε το πρώτο δίωρο της λειτουργίας του το Τηλεφωνικό Κέντρο Βοήθειας και Πληροφόρησης για τον Κορωνοϊό της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ, εκ των οποίων απαντήθηκαν οι 600. 

 

Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση των πολιτών της Αθήνας στο Τηλεφωνικό Κέντρο Βοήθειας και Πληροφόρησης για τον Κορωνοϊό 2142142000 που έθεσαν σε λειτουργία σήμερα το μεσημέρι η Περιφέρεια Αττικής και ο ΙΣΑ, με τη συμμετοχή εθελοντών ιατρών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών.

 

Μέσα στο πρώτο δίωρο της λειτουργίας του το Κέντρο δέχθηκε περισσότερες από 1400 κλήσεις εκ των οποίων απαντήθηκαν οι 600. Το 74% των κλήσεων αφορούσε οδηγίες για ιατρικά θέματα ενώ το 6% την ανάγκη ψυχολογικής υποστήριξης.

 

Ένα ποσοστό 7% έθεσε θέματα κοινωνικής παρέμβασης. Το 84% των κλήσεων ήταν από το Νομό Αττικής, το 4% από το Νομό Θεσσαλονίκης και οι υπόλοιπες κλήσεις έγιναν από άλλους Νομούς. Οι εθελοντές γιατροί, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί κατέβαλαν μεγάλη προσπάθεια να ανταποκριθούν σε όλες τις κλήσεις και να ενημερώσουν τους πολίτες.

 

«Προσπαθούμε να καλύψουμε την ανάγκη ενημέρωσης και να διορθώσουμε λάθη που είναι πιθανόν να γίνεται λόγω της ταχύτητας των εξελίξεων. Για παράδειγμα είδαμε το χαρισματικό ηθοποιό στο νέο σποτ για τον κορωνοιό να μπαίνει με τα παπούτσια στο σπίτι κάτι που είναι λάθος. Μένουμε στο σπίτι αλλά τηρούμε και εκεί σχολαστικά κανόνες υγιεινής. Θέλω να διαβεβαιώσω ότι θα είμαστε εδώ στη μάχη της ενημέρωσης και της προστασίας των πολιτών και ειδικά των ευπαθών ομάδων.» ανέφερε ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, ευχαριστώντας παράλληλα τους εθελοντές.