Η Σάρον Στόουν μιλά για το «Βασικό Ένστικτο», την θρυλική σκηνή και γιατί δεν θα γυριζόταν ποτέ σήμερα

Η Σάρον Στόουν μιλά για το «Βασικό Ένστικτο», την θρυλική σκηνή και γιατί δεν θα γυριζόταν ποτέ σήμερα Facebook Twitter
1

Η Σάρον Στόουν εξέφρασε αμφιβολίες σχετικά με το αν θα μπορούσε να γυριστεί σήμερα η ταινία «Βασικό Ένστικτο», που κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους το 1992.

Η ταινία, διάσημη μεταξύ άλλων για τις έντονες σεξουαλικές της σκηνές, αφηγείται την ιστορία του ντετέκτιβ Μάικλ Ντάγκλας που γοητεύεται από την βασική ύποπτο στην έρευνά του για μια δολοφονία, την οποία υποδύεται η Σάρον Στόουν. Μια από τις πιο χαρακτηριστικές σκηνές της ταινίας είναι εκείνη όπου η Σάρον Στόουν ανοίγει και σταυρώνει ξανά τα πόδια της σε ένα δωμάτιο γεμάτο άντρες, ενώ την ανακρίνουν. 

 

«Θεωρώ πως το Βασικό Ένστικτο έγινε εκείνη ακριβώς την χρονική στιγμή επειδή περιέκλειε όλους τους φόβους και τις αμφιβολίες μας και την στιγμή της αλλαγής της δύναμης των γυναικών», εξήγησε η ηθοποιός, σε συνέντευξη στο Allure.

«Παραμένει μια ταινία με ίντριγκα, αλλά πώς θα γινόταν σήμερα; Αμφιβάλλω αν θα είχε οποιαδήποτε μορφή αισθησιασμού διέθετε τότε. Όταν ξεκίνησα την καριέρα μου, υπήρχαν μόνο δυο τρόποι που μας επιτρεπόταν να καθόμαστε: με σταυρωμένους τους αστραγάλους ή έχοντάς τους κάτω από την καρέκλα», πρόσθεσε η ίδια.

Μιλώντας για την εμπειρία της στη βιομηχανία του θεάματος και πόσο έχει αλλάξει από την δεκαετία του 1990 και έπειτα, η Σάρον Στόουν λέει: «Μου αρέσει το σώμα μου πολύ περισσότερο. Νιώθω τόσο ευγνώμων γι' αυτό. Όταν ήμουν μικρότερη, όλοι μου έλεγαν τι είναι λάθος στο σώμα μου- υπερβολικό το ένα, υπερβολικό το άλλο. Όταν έκανα το Βασικό Ένστικτο, προσέλαβαν μια μακιγιέζ που μου έβαζε καθημερινά τόνους μέικαπ και κάθε φορά πήγαινα στο καμαρίνι μου και το έβγαζα. Αλλά δεν επιτρεπόταν να επιλέξω εγώ την μακιγιέζ μου ούτε ήταν το όνομά μου [πάνω από τον τίτλο] στην αφίσα».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Thank you to Allure and in particular to writer, Danielle Pergament, who was present for a real conversation. Sharon Link in Bio:  https://www.allure.com/story/sharon-stone-end-of-anti-aging-cover-interview • • Photographer: @emmasummerton Stylist: @simonrobins1000 Hair: @giannandreahair Makeup: @patidubroff Hair Colorist: @brooklynstephen Manicure: @marisacarmichael Story: @dkpergament Posted @withrepost • @allure Introducing the “End of Anti-Aging” issue starring @sharonstone. An archetype of sex and danger for a generation of women, Stone has a big brain, a big heart, but no time for small talk. Link in bio for her candid conversation with @dkpergament where they go deep on motherhood, loneliness, power, and more. — #photography by @emmasummerton #makeup by @patidubroff #hair by @giannandreahair #nails by @marisacarmichael #styled by @simonrobins1000 #interview by @dkpergament

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sharon Stone (@sharonstone) στις

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Όταν ξεκίνησα την καριέρα μου, υπήρχαν μόνο δυο τρόποι που μας επιτρεπόταν να καθόμαστε: με σταυρωμένους τους αστραγάλους ή έχοντάς τους κάτω από την καρέκλα Πηγή: www.lifo.grΝαι ενώ τώρα καθόμαστε με τα πόδια ορθάνοιχτα χωρίς να φοράμε εσώρουχο. Έλα τώρα, μην ακούω βλακείες.