Στον εφοπλιστή Γεώργιο Προκοπίου τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά έναντι 37,3 εκατ. ευρώ

Στον εφοπλιστή Γεώργιο Προκοπίου τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά έναντι 37,3 εκατ. ευρώ Facebook Twitter
eurokinissi
0

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία του Ηλεκτρονικού Ανοικτού Πλειοδοτικού Διαγωνισμού για την πώληση του ακινήτου, ιδιοκτησίας της, στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, στην οποία συμμετείχαν οι εταιρείες «MILINA ENTERPRISES COMPANY LTD» και «PYLETECH INDUSTRIES MAE», ανακοίνωσε η Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) Α.Ε.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού και την απόφαση του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΤΑΔ, οριστικός πλειοδότης αναδείχτηκε η εταιρεία «MILINA ENTERPRISES COMPANY LTD», συμφερόντων του Έλληνα πλοιοκτήτη, Γεωργίου Προκοπίου, με προσφερόμενο οικονομικό αντάλλαγμα που ανήλθε στα 37.316.041,88 ευρώ, υψηλότερο κατά 21,5% από την τιμή εκκίνησης του διαγωνισμού των 30,7 εκατ. ευρώ.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας του διαγωνισμού ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΑΔ, κ. Στέφανος Δ. Βλαστός, δήλωσε: «Σήμερα έχουμε κάθε λόγο ως Εταιρεία Ακινήτων του Δημοσίου να είμαστε περήφανοι, καθώς καταφέραμε με τον πλέον επωφελή τρόπο για το Ελληνικό Δημόσιο να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία διαγωνισμού για την αξιοποίηση ενός εμβληματικού ακινήτου με μεγάλη εθνική σημασία για την οικονομική ανάπτυξη του τόπου μας.

Και προσέθεσε: «Η άρτια προετοιμασία και υλοποίηση αυτού του διαγωνισμού αποτέλεσε μια σημαντική πρόκληση, την οποία φέραμε εις πέρας με αίσθημα ευθύνης απέναντι στον Έλληνα φορολογούμενο, λειτουργώντας με γνώμονα το τρίπτυχο της διαφάνειας, της ισότητας και της βιωσιμότητας. Παραμείναμε προσηλωμένοι στο στόχο μας, τηρήσαμε στο ακέραιο τα χρονοδιαγράμματα που είχαμε θέσει και με απόλυτο σεβασμό και αξιοπιστία προς τους υποψήφιους επενδυτές καταφέραμε να πετύχουμε ένα υψηλότερο τίμημα από την τιμή εκκίνησης».

«Προσδοκούμε », σημείωσε, «ότι η επιτυχία της διαδικασίας αυτής θα αποτελέσει το έναυσμα για την υλοποίηση μιας σημαντικής επένδυσης τα επόμενα χρόνια που θα λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής για την ελληνική οικονομία και τη χώρα συνολικά». 

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM