Πρόστιμο 10.000 ευρώ σε δύο βενζινάδικα- Σε Αθήνα και Καλαμάτα

Πρόστιμο 10.000€ σε δύο βενζινάδικα για αθέμιτη κερδοφορία Facebook Twitter
Φωτ.: Αρχείου / Eurokinissi
0

Σε δύο βενζινάδικα επιβλήθηκαν πρόστιμο λόγω αθέμιτης κερδοφορίας.

Πρόκειται για πρόστιμο συνολικού ύψους 10.000 ευρώ το οποίο επιβλήθηκε σε δύο βενζινάδικα σε Αθήνα και Καλαμάτα, με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα.

Ύστερα από ελέγχους της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) διαπιστώθηκε ότι τα συγκεκριμένα βενζινάδιακ παραβίαζαν τις κείμενες διατάξεις περί αθέμιτης κερδοφορίας (Νόμος 4818/2021).

Υπενθυμίζεται πως οι τιμές στα καύσιμα παραμένουν αυξημένες κατά τις πρώτες ημέρες του Αυγούστου. Τον Ιούλιο, η αύξηση της μέσης τιμής της αμόλυβδης έφτασε τα 4,25%. Πριν από λίγες ημέρες, ιδιαίτερα «τσουχτερή» ήταν η τιμή των καυσίμων στα ελληνικά νησιά. Συγκεκριμένα, στον νομό Κυκλάδων καταγράφηκε η μεγαλύτερη αύξηση και η τιμή της απλής αμόλυβδης έφτασε τα 2,4 ευρώ το λίτρο.

Με πληροφορίες από ΣΚΑΙ

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM