Περίπου 1 εκατομμύριο τα ανασφάλιστα οχήματα

Περίπου 1 εκατομμύριο τα ανασφάλιστα οχήματα Facebook Twitter
3

Στο ένα εκατομμύριο περίπου φθάνουν τα ανασφάλιστα οχήματα, όπως ισχυρίστηκε ο πρόεδρος της Επιτροπής Κλάδου Αυτοκινήτων της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών, Κ. Μπερτσιάς, στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα. Η πολιτεία αναμένεται να προχωρήσει σύντομα σε ηλεκτρονική διασταύρωση των ασφαλισμένων οχημάτων με τα κυκλοφορούντα και θα επιβάλλει αυτόματα πρόστιμα.

Σημείωσε επίσης, όπως έγραψαν και τα Νέα, ότι θα κατατεθεί νόμος στη Βουλή για τη μη αυτόματη ανανέωση των συμβολαίων. «Θα αλλάξει ο νόμος και ουσιαστικά το συμβόλαιο για το αυτοκίνητο, όπως όλα τα άλλα, σε άλλους κλάδους, έχουν λήξη και δεν θα έχει αυτόματη ανανέωση, αν δεν έχουν πληρωθεί τα ασφάλιστρα», δήλωσε, προσθέτοντας ότι με εγκύκλιο της Τράπεζας της Ελλάδος, δεν δίνεται πιστωτική περίοδος στους πελάτες, όπως γινόταν.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM
Στεγαστικό: Μετά τις φοροελαφρύνσεις η ώρα των κλειστών ακινήτων

Οικονομία / Στεγαστικό: Μετά τις φοροελαφρύνσεις η ώρα των κλειστών ακινήτων

Το επόμενο μέτωπο παρεμβάσεων θα είναι αυτό της κοινωνικής αντιπαροχής καθώς και ρυθμίσεις που θα επιτρέψουν στους servicers να ρίξουν στην αγορά σπίτια που έχουν στην κατοχή τους, αλλά η πώλησή τους αντιμετωπίζει εμπόδια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Εν τω μεταξύ αυτό το μέτρο στρεβλώνει ακόμη περισσότερο την αγορά. Ο άλλος έχει και δεύτερο αυτοκίνητο και το ένα ψάχνει να το πουλήσει, δεν το κινεί καθόλου, πρέπει να πληρώνει και σ' εκείνο ασφάλιστρα; Ο άλλος είναι στα καράβια και το χει με την κουκούλα, πρέπει να πληρώνει και ασφάλιστρα; Και χίλια δυο άλλα παραδείγματα.
Ένα εκατομμύριο έλληνες είναι στα καράβια; Τι μας λες τώρα;Αν είναι στα καράβια, γιατί δεν καταθέτουν τις πινακίδες; Κανένας δεν ενοχλείται αν το έχεις ανασφάλιστο και ακίνητο στο υπόγειο του σπιτιού σου. Το άρθρο μιλάει γιά ανασφάλιστα οχήματα που *κυκλοφορούν* στους δρόμους.Όσοι οδηγούν ανασφάλιστο αυτοκίνητο είναι δολοφόνοι εκ προμελέτης. Και δεν υπάρχει απολύτως καμμία δικαιολογία γι' αυτό.
Ούτε τι λέω εγώ κατάλαβες αλλά ούτε και τι λέει το κείμενο.Λέω πως από το ένα μύριο υπάρχουν πολλοί που δεν το κινούν, άλλος επειδή είναι στα καράβια, άλλος γιατί έχει κι άλλο, υπάρχουν πολλά παραδείγματα...Το κείμενο λέει πως από δω και πέρα όσοι έχουν ανασφάλιστα οχήματα και ας μην το κινούν στο δρόμο, θα πληρώνουν, θα τους εντοπίζουν με ηλεκτρονικές διασταυρώσεις στοιχείων.Κάποιος ο οποίος έχει και δεύτερο αμάξι, που είτε επειδή θέλει να το πουλήσει, είτε επειδή δεν βγαίνει αυτή την περίοδο. Το έχει μόνιμα στο γκαράζ και δεν παραδίδει πινακίδες γιατί αν αποφασίσει να το πουλήσει ή να το κινήσει αργότερα, πάλι τα τέλη θα πληρώσει όλα και τα προηγούμενα. Ε αυτός τώρα θα πρέπει να πληρώνει ασφάλιστρα αναγκαστικά. Στρέβλωση.