«Η κλιματική αλλαγή χρυσή ευκαιρία επενδύσεων για τις νεοφυείς επιχειρήσεις» λέει ο πρόεδρος της Blackrock

«Η κλιματική αλλαγή χρυσή ευκαιρία επενδύσεων για τις νεοφυείς επιχειρήσεις» λέει ο πρόεδρος της Blackrock Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου: Getty Images
0

Η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής θα είναι μια τεράστια ευκαιρία για νεοφυείς επιχειρήσεις, εκτιμά ο https://www.lifo.gr/tags/klimatiki-allagi, διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της αμερικανικής πολυεθνικής εταιρείας διαχείρισης επενδύσεων Blackrock


O ίδιος υπερθεμάτισε δε, στο πλαίσιο της «πράσινης» διάσκεψης στη Σαουδική Αραβία για την αξία των επενδύσεων στην πράσινη τεχνολογία με δίκαιο τρόπο
 


«Πεποίθησή μου είναι πως τα επόμενα 1.000 unicorns -εταιρείες με αποτίμηση αγοράς άνω του 1 δισεκ. δολαρίων- δεν θα είναι μια μηχανή αναζήτησης, δεν θα είναι μια εταιρεία μίντια, θα είναι επιχειρήσεις ανάπτυξης πράσινου υδρογόνου, πράσινης γεωργίας, πράσινου χάλυβα, πράσινου τσιμέντου» ανέφερε ο Φινκ μιλώντας στη διάσκεψη «Middle East Green Initiative Summit» που πραγματοποιήθηκε στο Ριάντ. 


Η κλιματική αλλαγή αποτελεί επιχειρηματική ευκαιρία, σημείωσε ο ίδιος, καθώς η αντιμετώπισή της απαιτεί πρακτικά την επανασχεδίαση κάθε τμήματος της βιομηχανίας. 


«Η μετάβαση σε μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2050 θα χρειαστεί μια επανάσταση στην παραγωγή όλων όσα παράγουμε, μία επανάσταση σε όλα όσα καταναλώνουμε. Η διαδικασία δημιουργίας καυσίμου, τροφής και κατασκευαστικών υλικών, με όλες τις ανάγκες που έχουμε ως ανθρωπότητα, θα πρέπει να επανεφευρεθεί. Κι αυτό θα χρειαστεί τεράστια επένδυση, τεράστια επινοητικότητα και τεράστια καινοτομία» εξηγεί ο ίδιος. 

Στις ετήσιες επιστολές του στους CEO της εταιρείας του, ο Φινκ έχει εμφανιστεί πολλάκις ως υπέρμαχος της σπουδαιότητας της βιωσιμότητας στις οικονομικές αποφάσεις. 

Όπως ανέφερε τη Δευτέρα στην ομιλία του, διαπιστώνει ζήτηση από τους επενδυτές που χρηματοδοτούν ολοένα και περισσότερο την κλιματική τεχνολογία. 


«Ως διαχειριστής επενδύσεων στη μεσολάβηση μεταξύ ιδιοκτητών κεφαλαίων και εταιρειών και περιουσιακών στοιχείων στα οποία επενδύουμε για λογαριασμό τους, το διαπιστώνουμε αυτό κάθε μέρα. Οι ιδιοκτήτες κεφαλαίων αναζητούν ευκαιρίες επένδυσης που θα προκύψουν από την ιστορική αυτή μετάβαση στις μηδενικές εκπομπές» αποκαλύπτει ο ίδιος. 

Με πληροφορίες από CNBC

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM