Άμεσα υπογράφεται η συμφωνία για το νέο αγωγό αερίου

Άμεσα υπογράφεται η συμφωνία για το νέο αγωγό αερίου Facebook Twitter
1

Άμεση θα είναι η υπογραφή της συμφωνία για το νέο αγωγό φυσικού αερίου που θα μεταφέρει αέριο από τα ελληνοτουρκικά σύνορα μέσω Ελλάδας προς την Κεντρική Ευρώπη, σύμφωνα με τον αρμόδιο υπουργό Παν. Λαφαζάνη.

Ο κ. Λαφαζάνης έκανε λόγο για πολλαπλά οφέλη στην ελληνική οικονομία από τον αγωγό αυτό και τόνισε ότι η υπογραφή είναι θέμα λίγων ημερών.

Ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας σήμερα και αύριο θα βρίσκεται στη Ρίγα της Λετονίας προκειμένου να συμμετάσχει στο άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Ενέργειας της ΕΕ όπου θα συζητηθεί μεταξύ άλλων η περιφερειακή συνεργασία στον τομέα της ενέργειας.

Η κατασκευή του ελληνικού τμήματος αγωγού από τα ελληνοτουρκικά σύνορα έως τα σύνορα με τη FYROM συνεπάγεται, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ,  μια επένδυση ύψους 2 δισ. ευρώ που θα δημιουργήσει 2.000 νέες θέσεις εργασίας.

1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM