Ακρίβεια: Σε ποια προϊόντα έρχεται μείωση τιμών μέχρι 17%

Σε ποια προϊόντα έρχεται μείωση στις τιμές μέχρι 17% Facebook Twitter
Φωτ.: Eurokinissi
0

Το διογκούμενο κύμα ακρίβειας είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά νοικοκυριά στην καθημερινότητά τους.  

Με σκοπό να βάλει φρένο στις ανεξέλεγκτες αυξήσεις βασικών προϊόντων και στην ακρίβεια, η κυβέρνηση ανακοινώνει μειώσεις οι οποίες μεσοσταθμικά αναμένεται να κυμανθούν από 14 μέχρι 17% σε επτά κατηγορίες βασικών καθημερινών προϊόντων απαραίτητων στο νοικοκυριό

Οι νέες τιμές αναμένεται να ενεργοποιηθούν από αύριο, 1η Μαρτίου.

Οι μειώσεις στις τιμές έρχονται στις εξής κατηγορίες προϊόντων: 

  • Απορρυπαντικά ρούχων 
  • Απορρυπαντικά πιάτων 
  • Σαπούνια 
  • Αφρόλουτρα - σαμπουάν - κρέμες μαλλιών 
  • Καθαριστικά κάθε είδους 
  • Βρεφικές - παιδικές πάνες
  • Οδοντόκρεμες 

Εκτός από τις μειώσεις σε καταναλωτικά προϊόντα πρώτης ανάγκης, το υπουργείο Ανάπτυξης αναμένεται να εντατικοποιήσει τους ελέγχους για να εντοπίσει πολυεθνικές, επιχειρήσεις και βιομηχανίες που προχωρούν σε αδικαιολόγητες αυξήσεις τιμών σε βασικά προϊόντα.

Στο υπουργικό οι μειώσεις τιμών σε βρεφικό γάλα, καθαριστικά

Στο υπουργικό συμβούλιο που συνεδριάζει από τις 11, ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας πρόκειται να παρουσιάσει τι έχει γίνει μέχρι σήμερα, τις νέες πρωτοβουλίες για την καταπολέμηση της ακρίβειας και μέτρα για την ενίσχυση της ΔΙΜΕΑ που κάνει τους ελέγχους.

Ο υπουργός Ανάπτυξης αναμένεται να παρουσιάσει αναλυτικά τη μείωση των τιμών χονδρικής ανά κατηγορία προϊόντος, σε καθημερινά αναγκαία προϊόντα όπως το βρεφικό γάλα, τα απορρυπαντικά πιάτων, τα απορρυπαντικά ρούχων, οι βρεφικές και παιδικές πάνες, τα καθαριστικά παντός είδους, οι οδοντόκρεμες, τα σαμπουάν, τα αφρόλουτρα και τα σαπούνια.

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM
Στεγαστικό: Μετά τις φοροελαφρύνσεις η ώρα των κλειστών ακινήτων

Οικονομία / Στεγαστικό: Μετά τις φοροελαφρύνσεις η ώρα των κλειστών ακινήτων

Το επόμενο μέτωπο παρεμβάσεων θα είναι αυτό της κοινωνικής αντιπαροχής καθώς και ρυθμίσεις που θα επιτρέψουν στους servicers να ρίξουν στην αγορά σπίτια που έχουν στην κατοχή τους, αλλά η πώλησή τους αντιμετωπίζει εμπόδια
LIFO NEWSROOM