Αθήνα

Αθήνα Facebook Twitter
0

Έπιασε κρύο και στέκομαιστη στάση του 10 / του τρόλεϊ, γωνίαΒουλιαγμένης και Καλλιρρόης / είναι τοπιο τέλειο τρόλεϊ στον κόσμο / είναιδιπλό, έχει αυτά τα καταπληκτικά,εκτυφλωτικά κίτρινα και μοβ και μεπηγαίνει στη δουλειά μου (σχεδόν) / σήμεραδεν έχει κόσμο στη στάση και απολαμβάνωτην ησυχία, το βοριά και τον ουρανό πουείναι πάντα τρομακτικά καθαρός και...στιλπνός / αχ, δεν ξέρω ακριβώς τι σημαίνει«στιλπνός», αλλά αν υπάρχει μια εικόναπου μέσα μου περιγράφει καλύτερα απόκάθε άλλη αυτή την τόσο ποιητική λέξη/ είναι ο ουρανός της Αθήνας όταν φυσάειβοριάς / με το βοριά τα σύννεφα αποκτούνξαφνικά προσωπικότητα, γίνονται μονάδεςκαι παίρνουν πρωτοβουλίες / τρέχουν,γίνονται υπερβολικά μεγάλα, εξαφανίζονταιγρήγορα / η μοναξιά μου τελειώνει πολύγρήγορα όταν με πλησιάζουν δύο πολύδιαφορετικοί άνθρωποι που κάποια τύχηή ατυχία της ζωής τους έφερε μαζί αυτήντη συγκεκριμένη ώρα, σ' αυτό τοσυγκεκριμένο σημείο της Αθήνας / πρινκαταλάβω καλά καλά τι γίνεται, ο κύριοςτου παράδοξου, μεσήλικου ζευγαριού μουέχει συστηθεί / και συστήνει την παρέατου / αυτός είναι σαν αγγλοσαξωνικόγεροντοπαλίκαρο / θα μπορούσε να είχεγεννηθεί σε μια μικρή πόλη της ΒόρειαςΚαρολίνας και να τον φώναζαν Τιμ ήΤζόναθαν / μου θυμίζει έναν ζεν πρεμιέτου Χόλιγουντ που έπαιξε σε ένα έργο τοσπασίκλα και τον είχαν κάνει αγνώριστο/ α, ναι, τον Ράσελ Κρόου στο ρόλο τουφοβερού μαθηματικού / ναι, με λίγεςδιορθωτικές κινήσεις θα μπορούσε ναδείχνει πολύ διαφορετικός / περιέργως,από το στόμα του βγαίνουν ελληνικά / καιείναι τόσο ευγενικός που παραλύω / είμαιόλο χαμόγελα και είμαι πρόθυμος να χάσωκαι το τρόλεϊ που ωστόσο δεν φαίνεται/ με ρωτάει τι σκέφτομαι για το Δημιουργόμας, αν με απασχολεί η καταγωγή τουανθρώπου, αν πιστεύω σε κάτι μεγαλύτεροαπό τον άνθρωπο / καταλαβαίνω ότι είναιΜάρτυρες του Ιεχωβά και σκέφτομαι πόσοέχει εκσυγχρονιστεί το θρησκευτικόμάρκετινγκ από τις εποχές που κάτιφοβισμένες κυριούλες με μηδέν αυτοπεποίθησησε πλησίαζαν και σου προσέφεραν, σχεδόνπαρακαλώντας, το «Ξύπνα!» / το τρόλεϊξεπροβάλλει πίσω από το εκκλησάκι τηςΑγίας Φωτεινής και ο ευγενέστατος κύριοςκαταλαβαίνει ότι πρέπει να κάνει γρήγορα/ η συνοδός του δεν έχει βγάλει σχεδόνούτε «κιχ» / παρακολουθεί με σεβασμόκαι θαυμασμό τα προσεκτικά λόγια τουκυρίου / μπορεί να είναι ο μέντοράς της,σκέφτομαι / πριν βουτήξω στο τρόλεϊ μούπροσφέρουν δωρεάν μια έκδοση για το απόπού ερχόμαστε / ανεβαίνω χαρούμενοςγιατί ο πρώτος άνθρωπος που συνάντησαστο δρόμο ήταν όλο χαμόγελα και «καλημέρασας». Και πήρα και δωράκι! / (Η φωτογραφία,τιμής ένεκεν των εγκαινίων του νέουΜουσείου της Ακρόπολης στις 20 Ιουνίου/ ναι, ανακοινώθηκε!).

Αθήνα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η όχι τόσο «καθαρή και λαμπερή» Αθήνα του Χάρη Δούκα

Φωτορεπορτάζ / Η όχι τόσο «καθαρή και λαμπερή» Αθήνα του Χάρη Δούκα

Οι εικόνες των ξεχειλισμένων από σκουπίδια κάδων που αντικρίζει κανείς κάνοντας μια βόλτα στους δρόμους του κέντρου της Αθήνας θυμίζουν τις εποχές που απεργούσαν οι υπάλληλοι καθαριότητας του δήμου. 
ΤΟΥ ΜΑΡΙΟΥ ΑΫΦΑΝΤΗ
Στον Ταύρο η πρώτη πολυκατοικία που παράγει περισσότερη ενέργεια από όση καταναλώνει

Περιβάλλον / Στον Ταύρο η πρώτη πολυκατοικία που παράγει περισσότερη ενέργεια από όση καταναλώνει

Με παρεμβάσεις μόνωσης, αερισμού και φωτοβολταϊκού συστήματος, ένα κτήριο στον Ταύρο θα γίνει το πρώτο στην Ελλάδα που παράγει περισσότερη ενέργεια από όση καταναλώνει
LIFO NEWSROOM
Αίγλη Cinema: Το εμβληματικό θερινό του Ζαππείου επέστρεψε, καλύτερο από ποτέ

Οθόνες / Αίγλη Cinema: Το εμβληματικό θερινό του Ζαππείου επέστρεψε, καλύτερο από ποτέ

Μετρώντας πάνω από έναν αιώνα ζωής, το σινεμά του κέντρου με την προνομιακή τοποθεσία μάς περιμένει ξανά για προβολές σε ένα καταπράσινο σκηνικό, με εντυπωσιακό ήχο, φαγητό και ποτό που ονειρευόμασταν να βρούμε σε ένα κυλικείο.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Παράνομη στάθμευση: Πώς βάζει φρένο στη λειτουργία της πόλης

Ρεπορτάζ / Παράνομη στάθμευση στην Αθήνα: Παρκαδόροι, τουριστικά λεωφορεία και αντικοινωνική συμπεριφορά

Η παράνομη στάθμευση είναι μία από τις βασικές αιτίες πίσω από το κυκλοφοριακό πανδαιμόνιο της Αθήνας. Μια έρευνα για το χάος που δημιουργεί στους δρόμους της πόλης, για τους ελέγχους και τα μέτρα που έχουν ληφθεί, γι' αυτά που σχεδιάζονται αλλά και για τους παράγοντες που κάνουν τη λύση της εξίσωσης ακόμη πιο δύσκολη.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ