Ο Τραμπ παραπονιέται σε ομιλία του ότι δεν του επιτρέπουν να λέει πόσο όμορφη είναι η κόρη του Ιβάνκα

Ο Τραμπ παραπονιέται σε ομιλία του ότι δεν του επιτρέπουν να λέει πόσο όμορφη είναι η κόρη του Ιβάνκα Facebook Twitter
1

Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής του ομιλίας στο Νιου Χάμσαϊρ, ο Πρόεδρος των ΗΠΑ δήλωσε δυσαρεστημένος επειδή δεν του επιτρέπεται να λέει πόσο όμορφη είναι η κόρη του Ιβάνκα Τραμπ, εξαιτίας «ανάρμοστων» σχολίων που είχε κάνει στο παρελθόν για την εμφάνισή της.

Με τον αέρα του υποψηφίου χωρίς αντίπαλο (στο κόμμα του) εμφανίστηκε ο Ντόναλντ Τραμπ στην προεκλογική συγκέντρωση του στο Νιου Χάμσαϊρ, πολιτεία που είχε χάσει στις εκλογές του 2016, δηλώνοντας, χωρίς να προσκομίσει κάποιο αποδεικτικό στοιχείο, ότι η Χίλαρι Κλίντον είχε φέρει τότε με μισθωμένα πούλμαν, ψηφοφόρους από άλλες πολιτείες.

Προς το τέλος της ομιλίας του, θεώρησε σωστό να απαντήσει στις επικρίσεις που έχει δεχτεί στο παρελθόν για τον ανάρμοστο τόνο με τον οποίο αναφέρεται στην εμφάνιση της κόρης του. Καλώντας την Ιβάνκα Τραμπ να ανέβει στο βάθρο, την παρουσίασε ως «μια γυναίκα την οποία δεν γνωρίζει στην πραγματικότητα ο πολύς κόσμος – μια γυναίκα πολύ δυναμική, πολύ έξυπνη και... πολύ όμορφη, παρόλο δεν μου επιτρέπεται να το λέω δημόσια, επειδή είναι κόρη μου».

Μιλώντας στο περιοδικό Rolling Stone το 2015, ο Ντόναλντ Τραμπ είχε πει για την κόρη του: «Είναι φοβερή, και τι ομορφιά όμως... Αν δεν ήμουν παντρεμένος και δεν ήμουν, ξέρεις, ο πατέρας της...».
Παλιότερα επίσης, το 1997, όταν η Ιβάνκα ήταν 16 ετών, ο Τραμπ είχε ακουστεί να λέει στη νικήτρια των καλλιστείων Μις Κόσμος (Miss Universe) δείχνοντας την κόρη του: «Την βλέπεις; Δεν συμφωνείς ότι η κόρη μου είναι καυτή [hot];».

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια