ΑΑΔΕ: 21.000 αιτήματα εξυπηρέτησης σε 5 μήνες - Τι απασχολεί τους φορολογούμενους

ΑΑΔΕ: 21.000 αιτήματα εξυπηρέτησης σε 5 μήνες - Τι απασχολεί τους φορολογούμενους Facebook Twitter
0

Σε πάνω από 20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης ανταποκρίθηκε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, από τον Μάιο έως τις 6/10/2019.

Μόνο τον Σεπτέμβριο, μετά την αποστολή ενημερωτικών sms και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ΑΑΔΕ σχετικά με τη ρύθμιση των 120 δόσεων, το ΚΕΦ δέχθηκε πάνω από 7.000 αιτήματα εξυπηρέτησης, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων υποβλήθηκε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου. Είναι χαρακτηριστικό πάντως, ότι απ' την αρχή του έτους έως σήμερα, τα περισσότερα αιτήματα εξυπηρέτησης αφορούν σε θέματα που σχετίζονται με τη φορολογία εισοδήματος φυσικών προσώπων (108.190), ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται αιτήματα για το πόθεν έσχες (68.785) και στην τρίτη ζητήματα της φορολογίας ακινήτων (52.841).

Από το 2016 έως και τις 6/10/2019, όπως προκύπτει απο τα στοιχεία, το ΚΕΦ έχει εξυπηρετήσει 1.991.389 αιτήματα που έχουν υποβάλει 806.634 φορολογούμενοι πολίτες και υπάλληλοι της Α.Α.Δ.Ε. Από αυτά τα αιτήματα, το 89,13% έχει ικανοποιηθεί άμεσα, την ίδια ημέρα της υποβολής του.

Παράλληλα, από τον Φεβρουάριο του 2018, το ΚΕΦ καταγράφει και αξιολογεί την ικανοποίηση των φορολογουμένων που επικοινωνούν τηλεφωνικά με αυτό. Συγκεκριμένα, από τις 21/2/2018 έως τις 4/10/2019 έχουν απαντήσει στην Έρευνα Ικανοποίησης (που πραγματοποιείται δειγματοληπτικά μετά το πέρας της τηλεφωνικής κλήσης) 9.502 φορολογούμενοι, οι οποίοι σε ποσοστό 82% δηλώνουν ικανοποιημένοι (πλήρως και πολύ) με την επάρκεια της απάντησης που έλαβαν, σε ποσοστό 81% δηλώνουν το ίδιο σε σχέση με την επίλυση του προβλήματός τους, ενώ ικανοποιημένοι με τη συμπεριφορά του εκπροσώπου εξυπηρέτησης του ΚΕΦ, δηλώνουν σε ποσοστό 91%.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM