«Ακόμα και το μικρότερο ποσό είναι απολύτως ευπρόσδεκτο». Fundraising για τη σωτηρία του Θεάτρου Σφενδόνη

«Ακόμα και το μικρότερο ποσό είναι απολύτως ευπρόσδεκτο». Fundraising για τη σωτηρία του Θεάτρου Σφενδόνη Facebook Twitter
Η πρώτη παράσταση του θεάτρου Σφενδόνη: το θρυλικό «Μορφές από το έργο του Βιζυηνού»
0

Παρά τις επανειλημμένες υποσχέσεις της Υπουργού πολιτισμού και τις δημόσιες εκκλήσεις της Άννας Κοκκίνου, κανείς δεν έκανε το παραμικρό για να σωθεί ένα από τα ποιοτικότερα και συνεπή ελληνικά θέατρα. Το Θέατρο Σφενδόνη. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε το ιστορικό που το οδήγησε στο αδιέξοδο καθώς και την συγκλονιστική ανοιχτή επιστολή της Ελληνίδας ηθοποιού στον Αλέξη Τσίπρα (που έμεινε και αυτή αναπάντητη), η οποία συγκέντρωσε στο avaaz 6.500  υπογραφές υποστήριξης.

Τώρα, η Άννα Κοκκίνου στρέφεται στον κόσμο, που αποτελεί και την τελευταία της ελπίδα. «Πιστεύω ειλικρινά ότι ο ακτιβισμός της κοινωνίας μπορεί να σώσει ό,τι το κράτος αφήνει να μαραζώσει», λέει ανοίγοντας μια σελίδα στο GoGetFunding. «Ακόμα και το μικρότερο ποσό είναι απολύτως ευπρόσδεκτο» συμπληρώνει.

Το λινκ για τη συνδρομή είναι αυτό:

https://goget.fund/2Yu7sWW

 

«Ακόμα και το μικρότερο ποσό είναι απολύτως ευπρόσδεκτο». Fundraising για τη σωτηρία του Θεάτρου Σφενδόνη Facebook Twitter
Εξωτερικό του θεάτρου

 

Το κείμενο που συνοδεύει την πρόσκληση, είναι γραμμένο σε πρώτο πρόσωπο από την σημαντική Έλληνίδα καλλιτέχνιδα και έχει ως εξής: 

Eίμαι η Άννα Κοκκίνου, ηθοποιός και σκηνοθέτης. Το 1992 ίδρυσα το Θέατρο Σφενδόνη, το μικρό, πανέμορφο θέατρο στου Μακρυγιάννη.

Ανέβηκαν εκεί σπουδαίες παραστάσεις, που ορισμένες κατά γενική ομολογία άλλαξαν την ιστορία του ελληνικού θεάτρου, με κορυφαία τον Βιζυηνό.

Το σημερινό Θέατρο Σφενδόνη ήταν κάποτε μια γκρεμισμένη αποθήκη χωρίς στέγη που ανήκει στο ίδρυμα Κουτλίδη. Για το σκοπό αυτό, πούλησα το μοναδικό μου σπίτι και κινητοποίησα όλη την πνευματική Αθήνα. Συστάθηκε μια μη κερδοσκοπική εταιρεία και συνέδραμαν όλοι, με δουλειά και χρήματα, για να συγκεντρωθεί το υπέρογκο ποσό που χρειαζόταν.

Φτιάχτηκε αυτό το θέατρο: ένα κόσμημα. Και φροντίσαμε να το τιμήσουμε με παραστάσεις ανάλογες.

Αλλά η φοβερή οικονομική κρίση των τελευταίων χρόνων, η συσσώρευση των υψηλών ενοικίων προς το Ίδρυμα, που μου νοίκιασε τον αρχικό χώρο, έχουν πλέον καταστήσει δύσκολη την επιβίωσή μας.

Καταφεύγω με εμπιστοσύνη και αγωνία σε εσάς, το κοινό, που πιστεύει και στηρίζει το Καλό, να μας συνδράμετε για να δοθεί λύση στο μεγάλο οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το θέατρό μας ώστε να καταστεί δυνατή η συνέχιση των θεατρικών παραγωγών μας.

Ζητώ τη συμπαράστασή σας για να μη καταδικαστεί το Θέατρο Σφενδόνη στη σιωπή και να μη λήξει άδοξα μια πολύχρονη πορεία, που μπορεί να μην πήρε υπόψη τους σκληρούς κανόνες του εμπορίου, όμως πρόσφερε στην πόλη ό,τι εκλεκτότερο μπόρεσε.

 

Ακόμα και το μικρότερο ποσό είναι απολύτως ευπρόσδεκτο. Το συνολικό ποσό που ζητάμε να συγκεντρώσουμε είναι 120.000 ευρώ.

Όσοι μας βοηθήσουν θα καταγραφούν στα επόμενα προγράμματά, ως χορηγοί της προσπάθειάς μας, εκτός και αν επιθυμούν να παραμείνουν ανώνυμοι.

 

Πιστεύω ειλικρινά ότι ο ακτιβισμός της κοινωνίας μπορεί να σώσει ό,τι το κράτος αφήνει να μαραζώσει.

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.

'Αννα Κοκκίνου


Βοηθήστε όλοι για να συγκεντρωθεί το ποσό, εδώ:

https://goget.fund/2Yu7sWW


 

«Ακόμα και το μικρότερο ποσό είναι απολύτως ευπρόσδεκτο». Fundraising για τη σωτηρία του Θεάτρου Σφενδόνη Facebook Twitter
Η πρώτη παράσταση του θεάτρου Σφενδόνη: το θρυλικό «Μορφές από το έργο του Βιζυηνού»

 

Οι παραστάσεις μας:

ΜΟΡΦΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΒΙΖΥΗΝΟΥ

Η ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΤΑΥΡΩΝ του Ευριπίδη

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ/ ΛΙΓΑ ΑΠ ΟΛΑ του Αντώνη Μόλλα

ΚΟΚΤΩ/ ΝΤΙΚΙΝΣΟΝ/ ΜΠΕΚΕΤ(η φωνή του ανθρώπου/theMasterLetters/Νανούρισμα)

ΦΕΣΤΙΒΑΛ με όλα τα μικρά έργα του ΣΑΜΙΟΥΕΛ ΜΠΕΚΕΤ

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ του Μπέκετ

Ο ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΤΣΟΥΑΝ του Μπρεχτ

Στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών ανέβηκε παράσταση βασισμένη στα κείμενα του ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΑΤΖΗ.

ΛΑ ΠΟΥΠΕ του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη

ΚΑΒΑΛΑΡΗΔΕΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ του Τζων Μίλινγκτον Συνγκ

ΡΙΤΤΕΡ, ΝΤΕΝΕ, ΦΟΣ του Τόμας Μπέρνχαρντ

ΕΓΩ Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ, ΕΝΑΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ κείμενα του Θουκυδίδη

Ο ΠΑΠΑΓΑΛΛΟΣ ΜΟΥ της Σοφίας Τρικούπη

REM/ κήπος παράσταση με κείμενα των Yeats, Pound, Eliot, Ahmatova, Proust κά.

ΟΙ ΜΙΜΟΙ του Ηρώνδα


Βοηθήστε όλοι για να συγκεντρωθεί το ποσό, εδώ:

https://goget.fund/2Yu7sWW

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λένα Παπαληγούρα

Θέατρο / Λένα Παπαληγούρα: «Όταν έχεις δυο παιδιά μαθαίνεις να κάνεις οικονομία δυνάμεων»

Η συνεργασία της με τον Τόμας Οστερμάιερ στον «Εχθρό του λαού», η ζωή με τα δυο της παιδιά, η δύναμη που χρειάζονται οι γυναικες σε έναν κόσμο που συχνά τις αδικεί. Μία από τις πιο αξιόλογες ηθοποιούς της γενιάς της μιλά για όλα στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θέλει να δει το νησί της να χορεύει

Χορός / Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θα κάνει το νησί της να χορεύει

Η διακεκριμένη χορεύτρια επέστρεψε στην Κέρκυρα, ίδρυσε το Garage21 και διοργανώνει το ION_on move, ένα φεστιβάλ που φιλοδοξεί να μεταδώσει στην κοινότητα την αγάπη για τον σύγχρονο χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»

Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ» του Σάμιουελ Μπέκετ

Lifo Videos / Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ»

Σε ένα από τα σημαντικότερα έργα του Σάμιουελ Μπέκετ, μια σπουδαία μελέτη για τη θνητότητα, τη δημιουργικότητα και τη μνήμη, ένας 69χρονος άνδρας κάθεται μόνος του στα γενέθλιά του και ακούει ηχογραφήσεις του παρελθόντος του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Θέατρο / Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Η stand up κωμικός μιλά για την ελευθερία που κρύβεται στις «άχρηστες σκέψεις», για τη θέση των γυναικών στην κωμωδία και για το πώς το γέλιο μπορεί να γίνει εργαλείο αυτογνωσίας, χωρίς να χάνει ποτέ τη χαρά του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
«Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Χορός / «Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Το έργο-σταθμός της γυναίκας που ανανέωσε την τέχνη του χορού δεν σταμάτησε από τα '70s να συναρπάζει το κοινό και να παραμένει «νέο» και επίκαιρο. Αυτόν τον Δεκέμβριο το Pina Bausch Foundation αναβιώνει τo «Kontakthof» στο Εθνικό Θέατρο με Έλληνες ηθοποιούς. Η LiFO μπήκε στις πρόβες και μίλησε με τους βασικούς συντελεστές.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τhis that keeps on – a personal archaeology –

Θέατρο / H ανασκαφή του Δημήτρη Παπαϊωάννου σε μια γη που έχει το σχήμα της καρδιάς

Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου δημιούργησε ένα νέο πρότζεκτ κατόπιν ανάθεσης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τα σαράντα χρόνια από την ίδρυσή του, που το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει σε μια και μοναδική παράσταση στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Θέατρο / Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Διεθνείς σκηνοθέτες και σχήματα, δυνατά καστ, κλασικά και σύγχρονα έργα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων: Το φθινοπωρινό ρεπερτόριο των αθηναϊκών σκηνών το λες και φιλόδοξο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βέντερς, Σουίντον, Ροντρίγκες, Λάνθιμος και Αγγελάκας: Αυτό είναι το φετινό πρόγραμμα της Στέγης

Θέατρο / Σουίντον, Λάνθιμος, Βέντερς, Ροντρίγκες και Αγγελάκας: Το φετινό πρόγραμμα της Στέγης

Η Στέγη γιορτάζει τα 15 χρόνια της με ένα πρόγραμμα άκρως οικογενειακό, δημιουργικό και, όπως πάντα, με πολλές εκπλήξεις και απρόσμενες συναντήσεις δημιουργών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όταν ο Χίτλερ (σχεδόν) συνάντησε τον Φρόιντ

Θέατρο / Όταν ο Χίτλερ (σχεδόν) συνάντησε τον Φρόιντ

Τέσσερις φορές βρέθηκαν στο ίδιο μέρος ο Χίτλερ και ο Φρόιντ. Τι θα γινόταν αν είχαν συναντηθεί; Αυτό επιχειρεί να διανοηθεί το θεατρικό έργο «Ο δρ Φρόιντ θα σας δει τώρα, κυρία Χίτλερ» που ανεβαίνει αυτές τις μέρες στο Λονδίνο.
THE LIFO TEAM
Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ