Το 'Hey Jude' παραλίγο να μη κυκλοφορήσει ποτέ επειδή το σήμα της δισκογραφικής των Beatles «θύμιζε αιδοίο»

Το 'Hey Jude' παραλίγο να μη κυκλοφορήσει ποτέ επειδή το σήμα της δισκογραφικής των Beatles «θύμιζε αιδοίο» Facebook Twitter
0

Μια επιστολή που τέθηκε αυτές τις μέρες στη διασημότητα, αποκαλύπτει ότι το διάσημο τραγούδι των Beatles που ήταν η πρώτη επίσημη κυκλοφορία της Apple, της νεοσύστατης τότε - το 1968 - δισκογραφικής εταιρείας των Beatles, παραλίγο να μην κυκλοφορήσει ποτέ επειδή πολλά στελέχη της δισκογραφικής βιομηχανίας θεώρησαν το λογότυπο της φίρμας, «πορνογραφικό».

Η επιστολή – που εμφανίστηκε με αφορμή την 50η επέτειο της εμφάνισης στην ταράτσα του κτιρίου που στεγαζόταν η Apple - έχει ημερομηνία αποστολής 28 Αυγούστου 1968 και φέρει την υπογραφή του Stan Gortikov, προέδρου της παντοδύναμης τότε δισκογραφικής εταιρείας Capitol Records η οποία ήταν υπεύθυνη και για την κυκλοφορία των άλμπουμ των Beatles στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Το 'Hey Jude' παραλίγο να μη κυκλοφορήσει ποτέ επειδή το σήμα της δισκογραφικής των Beatles «θύμιζε αιδοίο» Facebook Twitter
Η επιστολή αποκαλύφθηκε πριν λίγες μέρες με αφορμή την 50η επέτειο της εμφάνισης στην ταράτσα του κτιρίου που στεγαζόταν η Apple
Το 'Hey Jude' παραλίγο να μη κυκλοφορήσει ποτέ επειδή το σήμα της δισκογραφικής των Beatles «θύμιζε αιδοίο» Facebook Twitter
Οι στίχοι του τραγουδιού, όπως πρωτογράφτηκαν από τον Πολ Μακ Κάρτνει

Άμεσος παραλήπτης ήταν ο διευθυντής της Apple, Ron Kass, ο οποίος προς στιγμήν πανικοβλήθηκε από τον επείγοντα τόνο της επιστολής στην οποία τονιζόταν η ομοιότητα του λογότυπου με «αιδοίο» («όλα τα στελέχη που τους το έδειξα, μου είπαν το ίδιο») ενώ ο αποστολέας διερωτάτο πώς πίστευαν οι υπεύθυνοι της Apple ότι θα μπορέσουν να διανείμουν οποιοδήποτε προϊόν της εταιρείας με τέτοιο σήμα. Τελικά, ο δίσκος κυκλοφόρησε (με το "Revolution" στην πίσω όψη) και πούλησε πάνω από 8 εκατομμύρια αντίτυπα.

 

Με στοιχεία από τον Independent

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ