Τα πράγματα άρχισαν να δείχνουν προς την κατεύθυνση της συνεργασίας με το λανσάρισμα του Bing,της εξελιγμένης μηχανής αναζήτησης της Microsoft που όμως της έλειπαν οι στοχευμένες διαφημίσεις (κάτι σαν το αντίστοιχο Google Ads). Τεχνογνωσία την οποία κατέχει η Yahoo!, γνωρίζοντας πώς να "σερβίρει" τις κατάλληλες διαφημίσεις ανάλογα με το τι ψάχνει ο κάθε χρήστης.
Έτσι, όπως μας ενημέρωσε σήμερα το Reuters, οι πένες γυαλίζονται, τα χαρτιά ετοιμάζονται και η πρώτη επίσημη συνεργασία μεταξύ του δεύτερου και του τρίτου μεγαλύτερου παίκτη της αμερικανικής αγοράς των search engines είναι γεγονός.
Πρώτη στα search engines παραμένει η Google κατέχοντας το αστρονομικό 65% της πίτας των μηχανών αναζήτησης, ποσοστό που ‘ορέγονται’ οι άλλοι δύο και που απ’ ότι φαίνεται θα το διεκδικήσουν με καλύτερη τοποθέτηση μετά από αυτή την κολοσσιαία συνεργασία.
Η ντίλια αναμένεται να αυξήσει το ετήσιο λειτουργικό εισόδημα της Yahoo,κατά 500 εκ. δολάρια, ενώ ήδη οπι μετοχές της Microsoft, σημειώνουν μεγάλη άνοδο.
Τech & Science /
Επισημοποιείται η συνεργασία Microsoft και Yahoo

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Πώς έγινε η γυναικοκτονία της 16χρονης Μάγιας στην Πολωνία – Ο 17χρονος δράστης συνελήφθη στην Κατερίνη

Μπιλ Γκέιτς: Η κόρη του αποκάλυψε πως ο πατέρας της πάσχει από το σύνδρομο Άσπεργκερ

Φωκάς Ευαγγελινός για Eurovision 2025: «Πάμε με ένα όχημα το οποίο είναι 100% guarantee»

Κονκλάβιο: Ένας από αυτούς τους έξι καρδινάλιους, θα γίνει ο επόμενος Πάπας

Γυναικοκτονία στην Πολωνία: 17χρονος σκότωσε, έκαψε το θύμα του και ήρθε εκδρομή στην Κατερίνη

σχόλια