Τα πράγματα άρχισαν να δείχνουν προς την κατεύθυνση της συνεργασίας με το λανσάρισμα του Bing,της εξελιγμένης μηχανής αναζήτησης της Microsoft που όμως της έλειπαν οι στοχευμένες διαφημίσεις (κάτι σαν το αντίστοιχο Google Ads). Τεχνογνωσία την οποία κατέχει η Yahoo!, γνωρίζοντας πώς να "σερβίρει" τις κατάλληλες διαφημίσεις ανάλογα με το τι ψάχνει ο κάθε χρήστης.
Έτσι, όπως μας ενημέρωσε σήμερα το Reuters, οι πένες γυαλίζονται, τα χαρτιά ετοιμάζονται και η πρώτη επίσημη συνεργασία μεταξύ του δεύτερου και του τρίτου μεγαλύτερου παίκτη της αμερικανικής αγοράς των search engines είναι γεγονός.
Πρώτη στα search engines παραμένει η Google κατέχοντας το αστρονομικό 65% της πίτας των μηχανών αναζήτησης, ποσοστό που ‘ορέγονται’ οι άλλοι δύο και που απ’ ότι φαίνεται θα το διεκδικήσουν με καλύτερη τοποθέτηση μετά από αυτή την κολοσσιαία συνεργασία.
Η ντίλια αναμένεται να αυξήσει το ετήσιο λειτουργικό εισόδημα της Yahoo,κατά 500 εκ. δολάρια, ενώ ήδη οπι μετοχές της Microsoft, σημειώνουν μεγάλη άνοδο.
Τech & Science /
Επισημοποιείται η συνεργασία Microsoft και Yahoo

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Υπόθεση Μαζωνάκη: Η ένοχη απόλαυση τού να παρακολουθείς τις ζωές των άλλων

Πρίγκιπας Τζορτζ: «Ο πιο φυσιολογικός 12χρονος μελλοντικός μονάρχης που είχαμε ποτέ» λένε βασιλικοί αναλυτές

Χημικές ουσίες και φυτοφάρμακα σε ελληνικά αυγά δείχνει μελέτη του Πανεπιστημίου Αιγαίου και του ΕΚΠΑ

Έρευνα: Προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα κάνναβης συνδέονται με κίνδυνο ψύχωσης, σχιζοφρένειας και εθισμού

Πειραιάς: 5χρονος εντοπίστηκε από τις Αρχές κλειδωμένος και μόνος του σε μπαλκόνι

σχόλια