Όταν ο Σταμάτης Σπανουδάκης ήθελε να είναι στους Beatles

 Όταν ο Σταμάτης Σπανουδάκης ήθελε να είναι στους Beatles Facebook Twitter
1
 Όταν ο Σταμάτης Σπανουδάκης ήθελε να είναι στους Beatles Facebook Twitter

Έχουν περάσει ακριβώς 50 χρόνια από τότε που ηχογράφησαν τα τρία πρώτα κομμάτια τους (τα οποία βρέθηκαν σε μια μπομπίνα στην Ελβετία!) και 49 από τα τέσσερα κομμάτια του ενός και μοναδικού single τους του 1966, το οποίο κόπηκε αλλά δεν κυκλοφόρησε ποτέ. Οι United Lovely Sounds ήταν ένα από τα μοντέρνα ελληνικά συγκροτήματα της εποχής, με σαφείς επιρροές από τους Beatles, τους Rolling Stones, τους Shadows και τους Βyrds, με ήχο που ήταν μια χαρά για τότε (και ακούγεται μια χαρά και σήμερα) και πρωτότυπες συνθέσεις (δηλαδή τραγούδια που έγραφαν μόνοι τους και όχι διασκευές). Ο μπασίστας του γκρουπ ήταν ο Σταμάτης Σπανουδάκης (ναι, αυτός ο Σταμάτης Σπανουδάκης), ενώ την σύνθεση συμπλήρωναν οι Σπύρος Αμπατζόπουλος (κιθάρα, φωνή), Γιάννης Κύρης (organ), και ο Freddy Werber (ντραμς). Τα 7 αυτά κομμάτια που ηχογράφησαν συνολικά και βρέθηκαν μετά από έρευνες οχτώ χρόνων και πάμπολλες ανασκαφές σε αρχεία φίλων, συλλεκτών, περιοδικών αλλά και των ίδιων των μελών του συγκροτήματος κυκλοφορούν στις 25 Σεπτεμβρίου από την  B-otherSide Records σε έναν μεγάλο δίσκο βινυλίου. Μαζί με τα τρία κομμάτια στην μπομπίνα της Ελβετίας βρέθηκε και ένα  ογκώδες φωτογραφικό υλικό καθώς και οι στίχοι των τραγουδιών, οι οποίοι έχουν συμπεριληφθεί σε ένα ένθετο τετρασέλιδο.

Το εξώφυλλο του δίσκου έχει στηριχτεί στο πρωτότυπο εξώφυλλο του single ενώ η αποκατάσταση του ήχου και το mastering του βινυλίου έγινε από τον Γιάννη Κύρη, κιθαρίστα των ULS. Την έκδοση έρχεται να συμπληρώσει μια ένθετη ασπρόμαυρη αφίσα από τον φωτογράφο των Μοντέρνων Ρυθμών Κώστα Τσέλιο, σε μια σύνθεση που είχε φτιάξει ειδικά για το συγκρότημα -με σκοπό να την χρησιμοποιήσουν ως αφίσα συναυλιών, η οποία αποκαταστάθηκε και εκτυπώθηκε σε φυσικό μέγεθος Α3 και στις 300 κόπιες.


Η έκδοση έχει γίνει σε 300 αριθμημένα αντίτυπα, τα 150 πρώτα σε κίτρινο βινύλιο και με αυθεντικές υπογραφές από τα τέσσερα μέλη του γκρουπ στην αφίσα, ενώ τα υπόλοιπα 150 στο κλασσικό μαύρο βινύλιο.

Δείγμα από τα τραγούδια των ULS μπορείτε να ακούσετε παρακάτω:

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ

σχόλια

1 σχόλια