Το μεγάλο, πανάκριβο λάθος των Dolce & Gabbana - Η συγγνώμη στην Κίνα δεν αρκεί

Το μεγάλο, πανάκριβο λάθος των Dolce & Gabbana - Η συγγνώμη στην Κίνα δεν αρκεί Facebook Twitter
0

Κανείς δεν θέλει να χάσει την αγορά της Κίνας και αν οι Dolce & Gabbana δεν θέλουν να βρεθούν οριστικά εκτός, θα πρέπει να βάλουν σε τάξη το χάος που προκάλεσαν σε μια «πηγή πλούτου».

Η Κίνα έχει οργιστεί και φαίνεται πως δεν μπορεί να δεχτεί εύκολα τη συγγνώμη του οίκου καθώς η κοινή γνώμη έχει προσβληθεί από τη διαφήμιση με την κινέζα που προσπαθεί να φάει πίτσα με τσόπιστικς.

Τις τελευταίες μέρες, ο οίκος μόδας προσπαθεί να διαχειριστεί την κρίση καθώς οι πολίτες της Κίνας κάνουν λόγο για «ασέβεια και ρατσισμό».

Ο αποκλεισμός ήταν γρήγορος και σκληρός. Οι διασημότητες ζήτησαν μποϊκοτάζ. Οι κινεζικές ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου απέσυραν τα προϊόντα D&G και ο οίκος αναγκάστηκε να ακυρώσει το μεγάλο σόου του στη Σαγκάη.


«Αυτή είναι μια μεγάλη κρίση», δήλωσε στο CNN ο Tulin Erdem, καθηγητής marketing στο Stern της Νέας Υόρκης. «Μερικές φορές τα brands ανακάμπτουν από τέτοιες κρίσεις... αλλά σε μια κλίμακα 1-10, αυτή η περίπτωση είναι πολύ ψηλά».

Οι δυσαρεστημένοι πελάτες είναι πάντα κακοί για τις επιχειρήσεις. Αλλά για τις μάρκες πολυτελείας, η απομάκρυνση των κινέζων αγοραστών είναι καταστροφή.

Ο όμιλος Kering, ιδιοκτήτης των Gucci και Alexander McQueen, δήλωσε ότι οι πωλήσεις στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 30% το πρώτο εξάμηνο του 2018. Η Hermes δηλώνει πωλήσεις και κέρδη ρεκόρ την ίδια περίοδο. Η D&G μπορεί να είναι μια ιδιωτική εταιρεία που δεν μοιράζεται τα στοιχεία πωλήσεών της με το κοινό, αλλά σίγουρα είναι ψηλά, όπως εκτιμάται.


Συνολικά, οι Κινέζοι καταναλωτές δαπανούν πάνω από 7 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για είδη πολυτελείας, σύμφωνα με τη συμβουλευτική McKinsey. Αυτό είναι σχεδόν το ένα τρίτο της παγκόσμιας αγοράς.


Η Dolce & Gabbana στόχευε στο σόου της Σαγκάης για να κερδίσει καταναλωτές και τελικά όλο αυτό κατέληξε σε φιάσκο.


«Δεν ήταν απλώς μια επίδειξη μόδας, αλλά κάτι που δημιουργήσαμε με αγάπη και πάθος για την Κίνα», ανέφεραν οι σχεδιαστές στην απολογία τους.

Όμως σχεδόν τίποτα δεν έχει αλλάξει από χθες και η δυσαρέσκεια δεν έχει κατευναστεί.

Το μοντέλο Estelle Chen με καταγωγή από την Κίνα, έγραψε «Δεν αγαπάτε την Κίνα. Αγαπάτε το χρήμα», και αυτό ήταν ένα μόνο ένα από τα χιλιάδες μηνύματα που δείχνουν πως η συγγνώμη δεν αρκεί.

«Οι Κινέζοι καταναλωτές είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στην κριτική που γίνεται viral» δήλωσε ο Thomai Serdari, ένας σύμβουλος στρατηγικής στο μάρκετινγκ πολυτελείας του Stern.


«Οι άνθρωποι επηρεάζονται πραγματικά από κάτι που συμβαίνει στο διαδίκτυο. Πραγματοποιούν αγορές κυρίως οnline και είναι εξαιρετικοί ερευνητές», είπε.


«Και ο τρόπος με τον οποίο νέοι, πλούσιοι Κινέζοι καταναλωτές αντιμετωπίζουν την πολυτέλεια εξελίσσεται» δήλωσε η Sun Baohong, καθηγήτρια μάρκετινγκ στο Graduate School of Business του Cheung Kong.


«Μέχρι τώρα κατανάλωναν περισσότερο για να αποδείξουν την κοινωνική θέση τους, αλλά τώρα αυτό έχει γίνει μια προσωπική δήλωση», πρόσθεσε.


Τώρα, η D&G πρέπει να βρει το πώς θα κερδίσει πίσω τους κινέζους καταναλωτές. «Δεν πρόκειται να συμβεί εν μία νυκτί», δήλωσε ο Andrew Gilman, ιδρυτής της επιχείρησης επικοινωνιών κρίσης CommCore Consulting Group ο οποίος λέει πως θα πρέπει να πάρουν με το μέρος τους όσους είναι πραγματικά επιδραστικοί στη χώρα.

«Η εταιρεία πρέπει επίσης να μοιράζεται ένα συνεπές μήνυμα σε όλες τις πλατφόρμες social media και σε όλα τα άλλα Μέσα που χρησιμοποιεί για να επικοινωνεί με τους πελάτες», είπε.


«Αν θέλει να προχωρήσει θα πρέπει να κάνει καλύτερη δουλειά στην κατανόηση του κινεζικού πολιτισμού. Μπορεί να είναι παγκόσμιο εμπορικό σήμα, αλλά πρέπει να έχει τοπικές ευαισθησίες», δηλώνει ο Andrew Gilman.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο Σαράγεβο τιμάται ο Γουίλεμ Νταφόε για το σύνολο του έργου του στον κινηματογράφο

Πολιτισμός / Στο Σαράγεβο τιμάται ο Γουίλεμ Νταφόε για το σύνολο του έργου του στον κινηματογράφο

Το Ειδικό Βραβείο «Honorary Heart of Sarajevo» θα απονεμηθεί στον σπουδαίο ηθοποιό στο 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Σαράγεβο, όπου θα δώσει και masterclass για την τέχνη της υποκριτικής
LIFO NEWSROOM
Το Fondation Louis Vuitton υποδέχεται 270 έργα του Gerhard Richter σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση

Εικαστικά / Gerhard Richter: «Τώρα που δεν απέμειναν ιερείς ή φιλόσοφοι, οι καλλιτέχνες είναι οι σημαντικότεροι άνθρωποι στον κόσμο»

270 έργα ενός από τους σημαντικότερους εν ζωή ζωγράφους θα εκτεθούν το φθινόπωρο στο Fondation Louis Vuitton σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Εγκαινιάστηκε το αποκατεστημένο Αρχαιολογικό Μουσείο Λήμνου

Πολιτισμός / Εγκαινιάστηκε το αποκατεστημένο Αρχαιολογικό Μουσείο Λήμνου

Κατά την τελετή των εγκαινίων, η Λίνα Μενδώνη δήλωσε: «Η απόδοση ενός μουσείου σε μια τοπική κοινωνία δεν είναι απλώς ένα χαρμόσυνο γεγονός. Είναι μια πράξη με την οποία τιμάται η μακρά ιστορική διαχρονία του τόπου»
LIFO NEWSROOM
Λίαμ Νίσον, Νταρντέν και Όντρεϊ Χέπμπορν από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Λίαμ Νίσον, Νταρντέν και Όντρεϊ Χέπμπορν από αύριο στους κινηματογράφους

Η σπαρταριστή επιστροφή των «Τρελών Σφαιρών», η νέα ταινία των αδερφών Νταρντέν, η horror-έκπληξη που λέγεται «Together» και το απολαυστικό «Ηow to Steal a Million» του Γουίλιαμ Γουάιλερ είναι μερικές από τις ταινίες που θα προβληθούν στις αίθουσες αυτή την εβδομάδα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τερζόπουλος

Πολιτισμός / Η επιστροφή του Θεόδωρου Τερζόπουλου στους Δελφούς

Το κοινό παρακολούθησε με ευλαβική προσοχή την πρώτη συνεργασία του Τερζόπουλου με το Εθνικό Θέατρο, που χαρακτηρίστηκε ως μία από τις σημαντικότερες στιγμές στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Onassis Ready: «You are invited» - Η έκθεση που εγκαινιάζει τον νέο χώρο του Ιδρύματος στου Ρέντη

Πολιτισμός / «You are invited»: Με έκθεση του διάσημου φωτογράφου Γιούργκεν Τέλερ ξεκινάει το Onassis Ready

Στην καρδιά του Αγίου Ιωάννη Ρέντη το Ίδρυμα Ωνάση μεταμορφώνει ένα παλιό εργοστάσιο πλαστικών σε χώρο πολιτισμού και ξεκινά τη λειτουργία του με μια σπουδαία έκθεση
LIFO NEWSROOM