Frost Festival: Τι έμαθα, τι θυμάμαι, για τι λυπάμαι και τι νοσταλγώ

Frost Festival: Τι έμαθα, τι θυμάμαι, για τι λυπάμαι και τι νοσταλγώ Facebook Twitter
Narcosatanicos
0

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΜΠΑΡΤΖΗ

Frost Festival: Τι έμαθα, τι θυμάμαι, για τι λυπάμαι και τι νοσταλγώ Facebook Twitter
 

Τι είναι το Frost; Ένα μουσικό φεστιβάλ που γίνεται κάθε Φεβρουάριο στη Κοπεγχάγη.


Τι το ιδιαίτερο έχει; Οι καλλιτέχνες που επιλέγονται, εμφανίζονται σε όχι και τόσο συμβατικούς χώρους - από εγκαταλελειμμένα ενυδρεία και άδειες πισίνες, σε υπαίθρια παγοδρόμια, εκκλησίες, μουσεία, βοτανικούς κήπους και ιδιωτικές κατοικίες.

Τι μου έμαθε: να κρατάω τα αυτιά (και το μυαλό) μου ανοιχτά - Πώς αλλιώς να συνδυάσεις μπύρες, street food, ένα "κλασσικό" μουσείο (Statens Museum for Kunst) και πειραματική μουσική;

Frost Festival: Τι έμαθα, τι θυμάμαι, για τι λυπάμαι και τι νοσταλγώ Facebook Twitter
Frost Festival: Τι έμαθα, τι θυμάμαι, για τι λυπάμαι και τι νοσταλγώ Facebook Twitter
Koncertkirken

Εναλλακτικά, μπορείς να συνδυάσεις μπύρες (η μόνη σταθερή παράμετρος) και μια εκκλησία

Frost Festival: Τι έμαθα, τι θυμάμαι, για τι λυπάμαι και τι νοσταλγώ Facebook Twitter

με αυτό:

και με αυτό:

Τι άλλο μου έμαθε: οτι τίποτα δεν είναι εξαρχής αδύνατον - σύμφωνα με τον Mikael Pass (διευθυντή του φεστιβάλ), πριν 10 χρόνια κανένας στην πόλη δεν πίστευε σε ένα τέτοιο φεστιβάλ - φέτος το Frost έκλεισε 5 χρόνια!

Frost Festival: Τι έμαθα, τι θυμάμαι, για τι λυπάμαι και τι νοσταλγώ Facebook Twitter
Kindness

Τι θυμάμαι: Τη φράση του Kindness (κατά κόσμον Adam Bainbridge), στο artist talk πριν το live του: "it would be boring if we all were white anglo-saxon heterosexual people".

Frost Festival: Τι έμαθα, τι θυμάμαι, για τι λυπάμαι και τι νοσταλγώ Facebook Twitter
Pumpehuset


Όταν έμαθα για το χώρο του live του Kindness (Pumpehuset: το πρώτο αντλιοστάσιο για την ύδρευση της πόλης, χτισμένο το 1858!) και άκουσα παλιές (αιματοβαμμένες στην κυριολεξία!) ιστορίες για κάτι θρυλικά -πριν το 1987- underground gigs με αυτοσχέδιες "βόμβες" (!) - οι ντόπιοι φίλοι με τους οποίους είδα το live είχαν να πουν πολλές ιστορίες για το μουσικό παρελθόν της πόλης...


Τις μπύρες μετά την εκκλησία (Koncertkirken) μέχρι τις 3μιση το πρωί και την επιστροφή με τα πόδια στο ξενοδοχείο, ανάμεσα σε ποδηλάτες και πεζούς, σε μια ατμόσφαιρα που θύμιζε περισσότερο καλοκαίρι σε ελληνικό νησί παρά Σκανδιναβικό Φεβρουάριο.

Frost Festival: Τι έμαθα, τι θυμάμαι, για τι λυπάμαι και τι νοσταλγώ Facebook Twitter
Lille Vega Bar


Το πολύωρο ηλεκτρονικό τριπάκι στο Lille Vega με τους:

Rumpistol

Bjørn Svin

Ceephax Acid Crew

Frost Festival: Τι έμαθα, τι θυμάμαι, για τι λυπάμαι και τι νοσταλγώ Facebook Twitter
Lille Vega Bar
Frost Festival: Τι έμαθα, τι θυμάμαι, για τι λυπάμαι και τι νοσταλγώ Facebook Twitter

Λυπάμαι: που έχασα το Light at the Museum:

και το "σπιτικα" Frost:Bites του Christian Hjelm (στο σπίτι της Anna Lisa και του Gustav):

και του Chorus Grant (στο σπίτι της Suzanne):

Νοσταλγώ (ήδη): τον σκοτεινό Φεβρουάριο της πόλης... το καλύτερο σκηνικό για ένα μοναδικό φεστιβάλ όπως το Frost.

Κι όσο και αν λένε ότι το μέλλον είναι απρόβλεπτο, ξέρω πού θα με βρεί ο επόμενος Φεβρουάριος...

Και μέχρι τότε, μια ματιά σε όσα (περίπου) είχαν γίνει το 2014:

 

Περισσότερα στο site και στο Facebook 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ