O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
0

 

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Στην κοινωνία της Ιαπωνίας ο ρεαλισμός είναι κάτι το οποίο βολεύει τον άνθρωπο. Το να δραπετεύσει από τον ρεαλισμό μοιάζει με παράδοξο. Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσεις την φωτογραφία είναι να βρίσκεσαι εκτός κοινωνίας...

 

O Hisatomi Tadahiko πατάει την γραμμή που χωρίζει το όνειρο από την πραγματικότητα. Ακολουθήστε τον σε ένα ταξίδι στους δρόμους και τα δωμάτια του Τόκιο. Μπορεί στην επόμενη στροφή ο άγγελος από τα «Φτερά του Έρωτα» να εμφανιστεί ξαφνικά μπροστά σας.

Γιατί έγινες φωτογράφος;

Ακόμα και όταν ήμουν θλιμμένος η φωτογραφία με έκανε ευτυχισμένο όπως ένα πιάτο με φαγόπυρο. Όταν δεν φωτογραφίζω μοιάζει σαν να με κοιτάει η κάμερα από την γωνία του δωματίου. Είναι η μακροβιότερη σχέση που έχω μαζί της, ίσως επειδή βιώνω μια σχέση χωρίς διαψεύσεις η οποία με κρατάει ζωντανό. Αυτό θα έλεγα με οδήγησε να ψαχτώ με την φωτογραφία χωρίς να βρω χρυσό.

Που ζεις ;

Στο Τόκιο.

Μίλησε μου για το οικογενειακό σου background?

Ο πατέρας μου, η μητέρα μου και ο αδερφός μου έχουν πεθάνει εδώ και 15 χρόνια. Ζούσαν στην επαρχία.

«Ζωή είναι το κλάμα πάνω από ένα πιάτο ρύζι»

Τι σε επηρεάζει περισσότερο στην δουλειά σου;

Ο θάνατος της οικογένειας μου, οι φίλοι και οι γάτες.

Κάνε ένα top5 με τους αγαπημένους σου καλλιτέχνες και ένα σύντομο σχόλιο για τον καθένα:

Shinya Fujiwara

Μου αρέσει πραγματικά, υπάρχει όμως κάτι στις δουλειές της που δεν μπορείς να το πεις «αγάπη».

Nobuyoshi Araki

Μου αρέσει πραγματικά, θα έλεγα του είμαι υπάκουος.

Ango Sakaguchi

Διαβάζω συχνά τις νουβέλες του. Μου αρέσει ο τρόπος που έχουν επηρεάσει την δουλειά του οι ακραίες προκαταλήψεις. Δεν είναι αυτές που συναντάς στην σημερινή Ιαπωνία.

Giorgio de Chirico
Μοιάζει σαν να προσπαθώ να αποδώσω με την δουλειά μου ένα φόρο τιμής στην τέχνη του.

Wim Wenders
Θα ήθελα να ζήσω σε μια ταινία του.

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter

Πως δραπετεύεις από την πραγματικότητα;

Στην κοινωνία της Ιαπωνίας ο ρεαλισμός είναι κάτι το οποίο βολεύει τον άνθρωπο. Το να δραπετεύσει από τον ρεαλισμό μοιάζει με παράδοξο. Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσεις την φωτογραφία είναι να βρίσκεσαι εκτός κοινωνίας.

Μίλησε μου για την νικητήρια φωτογραφία σου στον διαγωνισμό της SONY το 2013

Η νύφη και ο γαμπρός είναι ένα φιλικό μου ζευγάρι και η φωτογραφία τραβήχτηκε στο γάμο τους. Ο γάμος μοιάζει να σε τοποθετεί στην πραγματικότητα, σαν να ξυπνάς από ένα όνειρο. Είναι μια σχέση αφέντη-σκλάβου και την ίδια στιγμή μια προσπάθεια να χωρέσεις στα παπούτσια του άλλου. Δεν μιλάω για την σχέση του συγκεκριμένου ζευγαριού αλλά γενικότερα.

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Ο γάμος μοιάζει να σε τοποθετεί στην πραγματικότητα, σαν να ξυπνάς από ένα όνειρο. Είναι μια σχέση αφέντη-σκλάβου και την ίδια στιγμή μια προσπάθεια να χωρέσεις στα παπούτσια του άλλου...

Ποιο είναι το μεγαλύτερο σου όνειρο;

Να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο με την γάτα μου.

Πως διάλεξες τα κορίτσια για την σειρά «Japanese Image”;

Η φίλη μου η οποία είναι αρκετά έξυπνη για να καταλάβει καλά αυτό το οποίο είχα σχεδιάσει μέσα στο κεφάλι μου πρωταγωνιστεί στο προτζεκτ. Πιστεύω ότι αυτό το προτζεκτ δεν θα γινόταν χωρίς αυτή την κοπέλα. Στην πραγματικότητα αυτή με διάλεξε.

Μίλησε μου για τις γάτες στην Ιαπωνία

Δεν έχουμε αρκετά αδέσποτα σκυλιά στο Τόκιο για να κινδυνεύουν από αυτά. Είναι θλιβερό αλλά υπάρχουν αρκετά φτωχά μυαλά στην Ιαπωνία. Γάτες χωρίς ιδιοκτήτη μπορούν να βρεθούν σε κίνδυνο. Μπορεί βέβαια ο αριθμός των αδέσποτων γατιών να μειώνεται  αλλά θα δεις αρκετές από αυτές στους δρόμους, με πληγωμένο το κορμάκι τους να επιβιώνουν. Στα σπίτια η γάτα μοιάζει με μέλος της οικογένειας, της φερόμαστε σαν να είναι παιδί. Τις αγαπάμε , τρώνε το ίδιο φαγητό που τρώει και η υπόλοιπη οικογένεια, κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι με τον ιδιοκτήτη τους

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Γάτες χωρίς ιδιοκτήτη μπορούν να βρεθούν σε κίνδυνο. Μπορεί βέβαια ο αριθμός των αδέσποτων γατιών να μειώνεται αλλά θα δεις αρκετές από αυτές στους δρόμους, με πληγωμένο το κορμάκι τους να επιβιώνουν...

Πες μου για τα αγαπημένα σου μέρη στην πόλη.

Είναι η περιοχή Shinjuku. Η πόλη φαίνεται καλύτερη όταν δεν είσαι καλά εξοπλισμένος. Το Shinjuku παραμένει το ίδιο τα τελευταία είκοσι χρόνια. Το Τόκιο τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να γίνεται βαρετό και να τυποποιείται.

Ολοκλήρωσε τις προτάσεις:

Τέχνη είναι…το καθάρισμα απο τα στερεότυπα

Ζωή είναι…το κλάμα πάνω από ένα πιάτο ρύζι

Ευτυχία είναιη ακινησία

 

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Zωή είναι το κλάμα πάνω απο ένα πιάτο ρύζι...

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Το Shinjuku παραμένει το ίδιο τα τελευταία είκοσι χρόνια. Το Τόκιο τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να γίνεται βαρετό και να τυποποιείται...
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Τέχνη είναι το καθάρισμα απο τα στερεότυπα...
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Στην δουλειά μου με επηρεάζει ο θάνατος της οικογένειας μου, οι φίλοι μου και οι γάτες...
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter

 

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Πιστεύω ότι αυτό το προτζεκτ δεν θα γινόταν χωρίς αυτή την κοπέλα. Στην πραγματικότητα αυτή με διάλεξε...

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Στα σπίτια η γάτα μοιάζει με μέλος της οικογένειας, της φερόμαστε σαν να είναι παιδί. Τις αγαπάμε , τρώνε το ίδιο φαγητό που τρώει και η υπόλοιπη οικογένεια, κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι με τον ιδιοκτήτη τους...
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Ακόμα και όταν ήμουν θλιμμένος η φωτογραφία με έκανε ευτυχισμένο όπως ένα πιάτο με φαγόπυρο...
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter


O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter

Hisatomi Tadahiko

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

Εικαστικά / Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

H έκθεση στο Μουσείο Ορσέ συγκεντρώνει 90 έργα του Αμερικανού στυλίστα ζωγράφου, εστιάζοντας στην πιο καθοριστική περίοδο του έργου του. Aνάμεσά τους και η περίφημη «Madame X», το πιο διάσημο έργο του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Εικαστικά / Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Η έκθεση «Beato Angelico», συγκεντρώνει στο Palazzo Strozzi και στο Mουσείο του Αγίου Μάρκου στη Φλωρεντία περισσότερα από 140 έργα με δάνεια από 70 συλλογές ιδιωτών και μουσείων και φιλοδοξεί να εδραιώσει τη φήμη του Φρα Αντζέλικο ως κορυφαίου δασκάλου της Αναγέννησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Εικαστικά / Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Πεθαίνει σαν σήμερα το 1669 ο φλαμανδός ζωγράφος Ρέμπραντ φαν Ράιν. Αυτός ο πίνακας υπήρξε η πραγματική αιτία της οικονομικής καταστροφής του καλλιτέχνη ή πρόκειται περί θεωρίας συνωμοσίας;
THE LIFO TEAM
«Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Εικαστικά / «Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Η νέα έκθεση του Μουσείου Μπενάκη, χαρτογραφεί την πορεία έντεκα Ελλήνων και Ελληνίδων εικαστικών και θέτει ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα: «Σε μια πορεία πλούσια, γεμάτη ανατροπές αλλά και επαναλήψεις, ποιες ήταν οι πρωτόλειες αναζητήσεις τους, στις οποίες επέτρεψαν ακολούθως να εισχωρήσουν στις ώριμες αποφάσεις τους»
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Εικαστικά / Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Μια έκθεση στο Μουσείο Γουίτνεϊ ενώνει διαφορετικές φωνές και αποκαλύπτει την άγνωστη ως τώρα τάση Αμερικανών καλλιτεχνών που στράφηκαν στον σουρεαλισμό για να εκφράσουν την ταραχώδη δεκαετία του '60.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
"Η κούνια" του Φραγκονάρ: Στο φως τα ζουμερά μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Εικαστικά / «Η Κούνια» του Φραγκονάρ: Τα μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Η περίφημη «Κούνια» με τη σκηνοθεσία της συνεύρεσης των σωμάτων και των ψυχών με τρόπο ακόλαστο, πονηρό ή ανοιχτό σε μια νέα ηθική, έργο – σταρ της περίφημης συλλογής Wallace στο Λονδίνο, αποκαταστάθηκε φέρνοντας στο φως άτακτες λεπτομέρειες που ενισχύουν την αυθάδεια του έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ειρήνη Παναγοπούλου

Εικαστικά / Ειρήνη Παναγοπούλου: Η μεγάλη Ελληνίδα συλλέκτρια Τέχνης μιλά στη LIFO

Η γνωστή συλλέκτρια μιλά στη LiFO για το ταξίδι της στην τέχνη μέσα από τη συγκρότηση της μεγάλης και σπάνιας συλλογής της, μέρος της οποίας θα δούμε με αφορμή την έκθεση «Fernweh ή νοσταλγία για άγνωστους τόπους».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Εικαστικά / Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Η γεννημένη στο Ελσίνκι καλλιτέχνιδα που κέρδισε το βραβείο Young Artist της φετινής Art Athina μιλάει για το έργο της που βασίζεται στην αίσθηση του κατεπείγοντος, στη χειρωνακτική εργασία και στη σχέση της με τη γλώσσα. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα «χρονικό της αναισθησίας» με έργα υψηλής δόνησης 

Εικαστικά / Κωνσταντίνος Λαδιανός: «Πού πήγε όλη αυτή η επιδεξιότητα των χεριών που είχαν οι παλιότεροι»

Η παράδοση, η αγιολογική γραμματεία και η λαϊκή μυθολογία συνυπάρχουν στον κόσμο του ταλαντούχου καλλιτέχνη, εμπλέκοντας το προσωπικό βίωμα με καθηλωτικές αλληγορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Εικαστικά / Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Με το έργο του στον εξωτερικό χώρο του μουσείου ο Michael Rakowitz συνομιλεί με τα έργα της κλασικής αρχαιότητας και υπενθυμίζει τα μάταια ταξίδια ανθρώπων και πολιτιστικών αγαθών που «ξεσπιτώνονται».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Εικαστικά / Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Με πυρήνα της συλλογής του Λόντερ ένα από τα διασημότερα έργα του Κλιμτ, που εκτιμάται ότι η πώλησή του θα ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια δολάρια, η βραδιά της δημοπρασίας στον οίκο Sotheby’s φιλοδοξεί να προσελκύσει ξανά τους μεγάλους συλλέκτες. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σεπτέμβρης της Art Athina 2025

Εικαστικά / Art Athina 2025: Το τώρα και το μετά της σύγχρονης τέχνης

Ζωγραφική, γλυπτική, φωτογραφία, ψηφιακή τέχνη: Το ανάγλυφο του παγκόσμιου εικαστικού χάρτη έτσι όπως διαμορφώνεται μέσα από την ελληνική και ξένη παραγωγή, και αναδεικνύεται στην ετήσια φουάρ που πραγματοποιείται ξανά στο Ζάππειο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης μετατρέπει το σπήλαιο του Πλάτωνα σε escape room

Εικαστικά / Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης μετατρέπει το σπήλαιο του Πλάτωνα σε escape room

Με τo «Δωμάτιο Απόδρασης», μια εγκατάσταση ερευνητική και παιγνιώδη, βασισμένη στην ιδέα της φιλοσοφίας και την παραίσθηση του ψηφιακού κόσμου, θα μας εκπροσωπήσει στην 61η Μπιενάλε Βενετίας ο καταξιωμένος εικαστικός και αρχιτέκτονας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ