O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
0

 

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Στην κοινωνία της Ιαπωνίας ο ρεαλισμός είναι κάτι το οποίο βολεύει τον άνθρωπο. Το να δραπετεύσει από τον ρεαλισμό μοιάζει με παράδοξο. Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσεις την φωτογραφία είναι να βρίσκεσαι εκτός κοινωνίας...

 

O Hisatomi Tadahiko πατάει την γραμμή που χωρίζει το όνειρο από την πραγματικότητα. Ακολουθήστε τον σε ένα ταξίδι στους δρόμους και τα δωμάτια του Τόκιο. Μπορεί στην επόμενη στροφή ο άγγελος από τα «Φτερά του Έρωτα» να εμφανιστεί ξαφνικά μπροστά σας.

Γιατί έγινες φωτογράφος;

Ακόμα και όταν ήμουν θλιμμένος η φωτογραφία με έκανε ευτυχισμένο όπως ένα πιάτο με φαγόπυρο. Όταν δεν φωτογραφίζω μοιάζει σαν να με κοιτάει η κάμερα από την γωνία του δωματίου. Είναι η μακροβιότερη σχέση που έχω μαζί της, ίσως επειδή βιώνω μια σχέση χωρίς διαψεύσεις η οποία με κρατάει ζωντανό. Αυτό θα έλεγα με οδήγησε να ψαχτώ με την φωτογραφία χωρίς να βρω χρυσό.

Που ζεις ;

Στο Τόκιο.

Μίλησε μου για το οικογενειακό σου background?

Ο πατέρας μου, η μητέρα μου και ο αδερφός μου έχουν πεθάνει εδώ και 15 χρόνια. Ζούσαν στην επαρχία.

«Ζωή είναι το κλάμα πάνω από ένα πιάτο ρύζι»

Τι σε επηρεάζει περισσότερο στην δουλειά σου;

Ο θάνατος της οικογένειας μου, οι φίλοι και οι γάτες.

Κάνε ένα top5 με τους αγαπημένους σου καλλιτέχνες και ένα σύντομο σχόλιο για τον καθένα:

Shinya Fujiwara

Μου αρέσει πραγματικά, υπάρχει όμως κάτι στις δουλειές της που δεν μπορείς να το πεις «αγάπη».

Nobuyoshi Araki

Μου αρέσει πραγματικά, θα έλεγα του είμαι υπάκουος.

Ango Sakaguchi

Διαβάζω συχνά τις νουβέλες του. Μου αρέσει ο τρόπος που έχουν επηρεάσει την δουλειά του οι ακραίες προκαταλήψεις. Δεν είναι αυτές που συναντάς στην σημερινή Ιαπωνία.

Giorgio de Chirico
Μοιάζει σαν να προσπαθώ να αποδώσω με την δουλειά μου ένα φόρο τιμής στην τέχνη του.

Wim Wenders
Θα ήθελα να ζήσω σε μια ταινία του.

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter

Πως δραπετεύεις από την πραγματικότητα;

Στην κοινωνία της Ιαπωνίας ο ρεαλισμός είναι κάτι το οποίο βολεύει τον άνθρωπο. Το να δραπετεύσει από τον ρεαλισμό μοιάζει με παράδοξο. Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσεις την φωτογραφία είναι να βρίσκεσαι εκτός κοινωνίας.

Μίλησε μου για την νικητήρια φωτογραφία σου στον διαγωνισμό της SONY το 2013

Η νύφη και ο γαμπρός είναι ένα φιλικό μου ζευγάρι και η φωτογραφία τραβήχτηκε στο γάμο τους. Ο γάμος μοιάζει να σε τοποθετεί στην πραγματικότητα, σαν να ξυπνάς από ένα όνειρο. Είναι μια σχέση αφέντη-σκλάβου και την ίδια στιγμή μια προσπάθεια να χωρέσεις στα παπούτσια του άλλου. Δεν μιλάω για την σχέση του συγκεκριμένου ζευγαριού αλλά γενικότερα.

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Ο γάμος μοιάζει να σε τοποθετεί στην πραγματικότητα, σαν να ξυπνάς από ένα όνειρο. Είναι μια σχέση αφέντη-σκλάβου και την ίδια στιγμή μια προσπάθεια να χωρέσεις στα παπούτσια του άλλου...

Ποιο είναι το μεγαλύτερο σου όνειρο;

Να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο με την γάτα μου.

Πως διάλεξες τα κορίτσια για την σειρά «Japanese Image”;

Η φίλη μου η οποία είναι αρκετά έξυπνη για να καταλάβει καλά αυτό το οποίο είχα σχεδιάσει μέσα στο κεφάλι μου πρωταγωνιστεί στο προτζεκτ. Πιστεύω ότι αυτό το προτζεκτ δεν θα γινόταν χωρίς αυτή την κοπέλα. Στην πραγματικότητα αυτή με διάλεξε.

Μίλησε μου για τις γάτες στην Ιαπωνία

Δεν έχουμε αρκετά αδέσποτα σκυλιά στο Τόκιο για να κινδυνεύουν από αυτά. Είναι θλιβερό αλλά υπάρχουν αρκετά φτωχά μυαλά στην Ιαπωνία. Γάτες χωρίς ιδιοκτήτη μπορούν να βρεθούν σε κίνδυνο. Μπορεί βέβαια ο αριθμός των αδέσποτων γατιών να μειώνεται  αλλά θα δεις αρκετές από αυτές στους δρόμους, με πληγωμένο το κορμάκι τους να επιβιώνουν. Στα σπίτια η γάτα μοιάζει με μέλος της οικογένειας, της φερόμαστε σαν να είναι παιδί. Τις αγαπάμε , τρώνε το ίδιο φαγητό που τρώει και η υπόλοιπη οικογένεια, κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι με τον ιδιοκτήτη τους

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Γάτες χωρίς ιδιοκτήτη μπορούν να βρεθούν σε κίνδυνο. Μπορεί βέβαια ο αριθμός των αδέσποτων γατιών να μειώνεται αλλά θα δεις αρκετές από αυτές στους δρόμους, με πληγωμένο το κορμάκι τους να επιβιώνουν...

Πες μου για τα αγαπημένα σου μέρη στην πόλη.

Είναι η περιοχή Shinjuku. Η πόλη φαίνεται καλύτερη όταν δεν είσαι καλά εξοπλισμένος. Το Shinjuku παραμένει το ίδιο τα τελευταία είκοσι χρόνια. Το Τόκιο τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να γίνεται βαρετό και να τυποποιείται.

Ολοκλήρωσε τις προτάσεις:

Τέχνη είναι…το καθάρισμα απο τα στερεότυπα

Ζωή είναι…το κλάμα πάνω από ένα πιάτο ρύζι

Ευτυχία είναιη ακινησία

 

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Zωή είναι το κλάμα πάνω απο ένα πιάτο ρύζι...

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Το Shinjuku παραμένει το ίδιο τα τελευταία είκοσι χρόνια. Το Τόκιο τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να γίνεται βαρετό και να τυποποιείται...
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Τέχνη είναι το καθάρισμα απο τα στερεότυπα...
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Στην δουλειά μου με επηρεάζει ο θάνατος της οικογένειας μου, οι φίλοι μου και οι γάτες...
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter

 

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Πιστεύω ότι αυτό το προτζεκτ δεν θα γινόταν χωρίς αυτή την κοπέλα. Στην πραγματικότητα αυτή με διάλεξε...

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Στα σπίτια η γάτα μοιάζει με μέλος της οικογένειας, της φερόμαστε σαν να είναι παιδί. Τις αγαπάμε , τρώνε το ίδιο φαγητό που τρώει και η υπόλοιπη οικογένεια, κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι με τον ιδιοκτήτη τους...
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
Ακόμα και όταν ήμουν θλιμμένος η φωτογραφία με έκανε ευτυχισμένο όπως ένα πιάτο με φαγόπυρο...
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter


O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter

O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter
O Hisatomi Tadahiko θα ήθελε να ζει σε μια ταινία του Wim Wenders Facebook Twitter

Hisatomi Tadahiko

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

12 διαμάντια από την έκθεση «Από τον Μονέ στον Πικάσο» και η ιστορία τους

Εικαστικά / 12 διαμάντια στην έκθεση «Από τον Μονέ στον Γουόρχολ» και η ιστορία τους

Από τα 84 έργα που φιλοξενεί η έκθεση, επιλέξαμε αυτά στα οποία αξίζει να σταθούμε, καθώς περιηγούμαστε στην ιστορία, στον πλούτο και στην περιπλοκότητα των κινημάτων της τέχνης τα τελευταία 130 χρόνια.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Εκθέσεις Δεκέμβριος 2025

Εικαστικά / Ο Δεκέμβρης έχει εκθέσεις που δεν χάνονται

Η έκθεση «Από τον Monet στον Warhol», που άνοιξε πριν από λίγες μέρες, δικαίως μονοπωλεί το ενδιαφέρον μας, όπως και το αφιέρωμα στο έργο της Λίλα ντε Νόμπιλι. Η λίστα μας όμως δεν εξαντλείται σε αυτές τις δύο!
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Δυο τιτάνες της ζωγραφικής, δυο μεγάλοι αντίπαλοι στην Tate Britain

Εικαστικά / Τέρνερ και Κόνσταμπλ: Δύο μεγάλοι ανταγωνιστές συναντιούνται ξανά

Για να τιμήσει τα 250 χρόνια από τη γέννησή τους η Tate Britain εξερευνά με μια έκθεση-ορόσημο τις αλληλένδετες ζωές τους και αυτό που τους ένωνε πάνω απ' όλα, την ανεξάντλητη πηγή ομορφιάς και έμπνευσης που είναι η φύση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η Chryssa συνέδεσε την αρχαία μορφή και απλότητα με τη σύγχρονη τεχνολογία»

Εικαστικά / «Η Chryssa συνέδεσε την αρχαία μορφή και απλότητα με τη σύγχρονη τεχνολογία»

Με αφορμή τη δωρεά του αρχείου της στο ΕΜΣΤ, μέσα από πλήθος τεκμηρίων και σημειώσεων, ξαναδιαβάζουμε το έργο μιας σπουδαίας καλλιτέχνιδας της πρωτοπορίας και αναζητάμε εκ νέου την προσωπικότητά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο κόσμος του Ανδρέα Βουτσινά ζωντανεύει ξανά σε μια σπάνια εκθεση

Εικαστικά / Ο κόσμος του Ανδρέα Βουτσινά ζωντανεύει ξανά σε μια σπάνια έκθεση

Σπάνια αντικείμενα, έργα τέχνης, memorabilia, φωτογραφίες, αφιερώσεις και μία μικρή αναπαράσταση του σπιτιού του χαρισματικού ηθοποιού, δάσκαλου και σκηνοθέτη στο Παρίσι έχουμε την ευκαιρία να δούμε στην έκθεση «Εγώ, ο Ανδρέας Βουτσινάς» που ξεκίνησε μόλις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Η Λίλα Ντε Νόμπιλι έχτισε περιοχές θαυμάτων, ρομαντισμού και τρυφερότητας»

Εικαστικά / «Η Λίλα Ντε Νόμπιλι έχτισε περιοχές θαυμάτων, ρομαντισμού και τρυφερότητας»

Μια έκθεση για τη θρυλική ζωγράφο, σκηνογράφο και ενδυματολόγο εμβληματικών παραστάσεων όπερας και θεάτρου ανοίγει στην Αθήνα χάρη στη μοναδική συλλογή του Ερρίκου Σοφρά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ορόσημο της σύγχρονης τέχνης και της γκέι ορατότητας: Ο πίνακας του Χόκνεϊ που έπιασε τα 44 εκατομμύρια

Εικαστικά / Ορόσημο της ζωγραφικής και της γκέι ορατότητας: Ο πίνακας του Χόκνεϊ που έπιασε τα 44 εκατομμύρια

Πριν από λίγες μέρες ο οίκος Christie’s δημοπράτησε το πρώτο από τα διπλά πορτρέτα που δημιούργησε ο μεγάλος Βρετανός καλλιτέχνης στα τέλη της δεκαετίας του 1960.
THE LIFO TEAM
Ο Λάζαρος Ζήκος ήθελε να χαρίζει τα έργα του

Εικαστικά / Ο Λάζαρος Ζήκος ήθελε να χαρίζει τα έργα του

H έκθεση «Tα εικονο-όργανα του Λάζαρου Ζήκου» μάς θυμίζει τον ανήσυχο, ευφάνταστο καλλιτέχνη που έφυγε νωρίς, ξανασυστήνοντας τα ανατρεπτικά, ευφυή, παιγνιώδη, σκοτεινά και ενοχλητικά πολλές φορές έργα του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευγενία Βερελή αφηγείται ιστορίες που κάνουν την τέχνη μαγεία

Εικαστικά / Τα «μαγικά» κεραμικά της Ευγενίας Βερελή συνομιλούν με το έργο του Αλέκου Φασιανού

«Στις εξιστορήσεις της ζωής σου συχνά ανταποκρίνομαι με ρίγη» λέγεται η έκθεση της νεαρής εικαστικού που λαμβάνει χώρα στο Μουσείο Αλέκου Φασιανού. Το χάσμα του χρόνου εξαφανίζεται και ένας γόνιμος διάλογος ξεκινά ανάμεσα στους δύο καλλιτέχνες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα γλυπτό ζωντανεύει το «άγνωστο» λατομείο του Φιλοπάππου

Εικαστικά / Ένα γλυπτό ζωντανεύει το «άγνωστο» λατομείο του Φιλοπάππου

Ο Αλέξανδρος Τζάννης δημιουργεί σε μια ερειπωμένη κατασκευή στον λόφο του Φιλοπάππου ένα έργο στο οποίο αποτυπώνονται μέρη από τα κλαδιά του φυτού που βρίσκεται διάσπαρτο στον λόφο, «μεταφρασμένα» σε σίδερο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζόρτζιο ντε Κίρικο: «Η μοντέρνα τέχνη δεν αρέσει σε κανένα»

Εικαστικά / Τζόρτζιο ντε Κίρικο: «Η μοντέρνα τέχνη δεν αρέσει σε κανέναν»

Πεθαίνει σαν σήμερα ο Ιταλός ζωγράφος Τζόρτζιο ντε Κίρικο. Διαβάζουμε ξανά μια δύστροπη και νευρική συνέντευξή του από το 1966, στην οποία μιλάει ελεύθερα, σκληρά, συχνά όμως και με αλήθειες, για τη σύγχρονη ζωγραφική.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Εικαστικά / Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Από την έκθεση με τις φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο μέχρι τις άπειρες συναυλίες: Αυτά τα 22 events αξίζουν την προσοχή σας στην αγαπημένη πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ & ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ
Αγγελική Αντωνοπούλου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Αντωνοπούλου: «Τι να σου πει η τέχνη με μια τέτοια καθημερινότητα»

Είναι ιδιοκτήτρια μιας σημαντικής γκαλερί της πόλης. Πιστεύει πως πλέον δεν υπάρχουν πολλοί γκαλερίστες ή συλλέκτες που να παθιάζονται με την τέχνη. Είναι σίγουρη, όμως, πως το να ανακαλύπτεις την ομορφιά στην τέχνη είναι ό,τι πιο αισιόδοξο. Η Αγγελική Αντωνοπούλου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ