Facebook: Το νέο εργαλείο που ετοιμάζει για τις φωτογραφίες είναι σχεδόν τρομακτικό

Facebook: Το νέο εργαλείο που ετοιμάζει για τις φωτογραφίες είναι σχεδόν τρομακτικό Facebook Twitter
2

Όλοι μας έχουμε καταστρέψει μία καλή φωτογραφία ανοιγοκλείνοντας τα μάτια λίγο πριν το «κλικ». Και φυσικά δεν μας πάει καρδιά να τη σβήσουμε, όμως το default δεν παύει να υπάρχει, με όλους τους φίλους μας ταγκαρισμένους, τρισευτυχισμένους και με τα μάτια ανοιχτά.

Για τον λόγο αυτό το Facebook αποφάσισε να δουλέψει πάνω στο μικρό πρόβλημα και με το πρόγραμμα Al να αποκαταστήσει το λάθος. Το Al χρησιμοποιείται ως έξυπνο πρόγραμμα σε διάφορες τεχνολογικές εφαρμογές και θεωρείται ένας «έξυπνος» τρόπος για να διορθώνει ζωγραφίζοντας ό,τι δεν υπάρχει σε μια εικόνα. 

Όπως γράφτηκε σε τεχνολογικά sites μέχρι σήμερα το Al διόρθωνε το λάθος με τη χρήση «δανεικών» ματιών, συνήθως από άσχετες φωτογραφίες, ωστόσο σε κάποιες περιπτώσεις το τελικό αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό μεν, τρομακτικό δε. 

Πλέον, οι επικεφαλής τέτοιου είδους τεχνολογιών στο Facebook μελετούν τη χρήση χαρακτηριστικών του προσώπου του χρήστη, προκειμένου να διορθώνονται τα κλειστά ή μισόκλειστα μάτια ή ένα κακής λήψης χαμόγελο και προκειμένου το αποτέλεσμα να δείχνει ακόμη πιο φυσικό, όπως εξηγούν και οι Brian Dolhansky και Cristian Canton Ferrer, που εργάζονται πάνω σε αυτό το εργαλείο. 

Οι δυο τους επιχείρησαν να προτείνουν λύσεις, οι οποίες θα είναι προέρχονται από τη φωτογραφική λίστα του κάθε χρήστη του Facebook και το τελικό αποτέλεσμα θα εξασφαλίζει ότι πρόκειται για το ίδιο άτομο, με χαρακτηριστικά διορθωμένα από τη δική του δεξαμενή profile pics.

Η έρευνα βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, ενώ το μόνο πρόβλημα μέχρι στιγμής είναι ότι το πρόγραμμα δεν θα μπορεί να σχεδιάζει επακριβώς γωνίες και σκιές. Πάντως και πάλι αυτού του είδους οι διορθώσεις -που για την ακρίβεια περί παρεμβάσεων πρόκειται- ακόμη κι αν προέρχονται από ήδη υπάρχουσες φωτογραφίες των χρηστών, είναι κάπως τρομακτικές. 

Με στοιχεία από το wersm.com

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εγκληματολόγος του Cambridge εξηγεί πώς οι άνδρες κακοποιητές χρησιμοποιούν την αγάπη ως όπλο ελέγχου

Τech & Science / Εγκληματολόγος του Cambridge εξηγεί πώς οι άνδρες κακοποιητές χρησιμοποιούν την αγάπη ως όπλο ελέγχου

Πριν εμφανιστεί το πρώτο σημάδι βίας, έχει ήδη στηθεί η ψυχολογική «παγίδα» - Η έρευνα που δείχνει την «προετοιμασία» των κακοποιητών για να δημιουργήσουν «δεσμούς τραύματος»
LIFO NEWSROOM
Βρετανοί ψυχολόγοι: Οι γονείς είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στον αθλητισμό

Τech & Science / Βρετανοί ψυχολόγοι: Οι γονείς είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στον αθλητισμό

Αθλητικοί ψυχολόγοι στη Βρετανία προειδοποιούν: οι φωνακλάδες και πιεστικοί γονείς είναι η μεγαλύτερη απειλή για τα παιδιά που αθλούνται - Όταν η στήριξη γίνεται πίεση, το παιχνίδι χάνει το νόημά του
LIFO NEWSROOM
Βόρειος Λευκός Ρινόκερος: Το πρότζεκτ για να μην εξαφανιστεί το πιο απειλούμενο ζώο στον πλανήτη

Τech & Science / Βόρειος Λευκός Ρινόκερος: Το πρότζεκτ για να μην εξαφανιστεί το πιο απειλούμενο ζώο στον πλανήτη

Μια διεθνής ομάδα επιστημόνων και η Colossal Biosciences στοχεύουν να φέρουν ξανά στη ζωή τον βόρειο λευκό ρινόκερο μέσα σε τέσσερα χρόνια, χρησιμοποιώντας γονιδιακή επεξεργασία και παρένθετες μητέρες
LIFO NEWSROOM
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΥΑΛΟ

Τech & Science / Παιχνίδια εγκεφάλου: Νέα μελέτη δείχνει πώς «ξυπνούν» τον νου και καθυστερούν τη γήρανση

Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι συγκεκριμένα brain games, όπως αυτά του BrainHQ, μπορούν να αυξήσουν τη δραστηριότητα της ακετυλοχολίνης στον εγκέφαλο, επιβραδύνοντας τη γνωστική εξασθένηση και ενισχύοντας τη μνήμη και την προσοχή
LIFO NEWSROOM
Νέα μελέτη: Η διακοπή του καπνίσματος μειώνει τον κίνδυνο άνοιας

Τech & Science / Νέα μελέτη: Η διακοπή του καπνίσματος μειώνει τον κίνδυνο άνοιας

Νέα διεθνής μελέτη δείχνει ότι όσοι σταματούν το κάπνισμα στη μέση ηλικία μειώνουν στο μισό τη φθορά του εγκεφάλου και μέσα σε 10 χρόνια έχουν ίδιες πιθανότητες για άνοια με όσους δεν κάπνισαν ποτέ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Δηλαδη η ελογη στοικοτητα να μην είναι καθε κλικ και αριστουργημα ή η καθε μια δημοσιευση καθημερινης απεικονησης μας να μην είναι μπρεσον παει πεταξε απο το παραθυρο;Εχει γινει μια πολιτιστικη αλλαγη οπου η κοινωνικη μετριοπαθεια και το γνωθι σαυτον εχει αντικατασταθει με τον πλεον ανεφαρμοστο ναρκισσισμο της "θεωσης' του ατομου.Ολοι (καλα όχι όλοι απλα μια επικινδυνα επιδραστικη μεριδα του πληθυσμου) εχει πιστεψει πραγματικα ότι μπορει να ξεφυγει απο την ανθρωπινη μοιρα του ατελους ανθρωπου και να εξυψωθει σε ατομικο επιπεδο σε μια μορφη τελειωτητας...ξεχναμε ως κοινωνία όμως ότι η Υβρις της αποπειρας της Θεωσης φερνει την τιμωρία της Νεμεσις...τους ψυχολογους δηλαδη."πως μπορει ΕΓΩ ο Ποκοπικος να εχω φωτογραφία που να μην είναι Τελεια ως μου πρεπει;"Η εξωφρενικη ανοδος των ψυχολογων μονο σε μερικες δεκαετιες σε κοινωνιες που τα υλικα αγαθα και η επιβιωση είναι εξασφαλισμενα οσο πουθενα αλλου στην Ιστορια είναι συμπτωμα και όχι λυση. Κατι δεν παει καλα σε επιπεδο Πολιτισμου, το βλεπουμε στις Τεχνες, τα τραγουδια σταματησαν ανα εξιστορουν ανθρωπινες εμπειριες και χαΪδευουν τον εγωκεντρισμο , οι ανωδικες μορφες τεχνης είναι εφημερες και μικρες (περφορμανς, ινσταλεσιον κτλ), μονο οι κλασσικες εικαστικες τεχνες καπως αντιστεκονται ως οι γραιες της γειτονιας.Δεν είναι μονο η ανωδος των ψυχολογων αποτελεσμα τγης Υβρεως αλλα και η σταθερη ανωδος της ασυναισθητης αγανακτησης των παντων με τους παντες...οταν δεν δεχεσαι την Ατελη Φυση του Ανθρωπου, αγανακτεις παντου και διαρκως με κατι."Πως μπορω ΕΓΩ ο Ποκοπικος να ανεχθω κατι που διαφωνω; Αφου ΕΓΩ ως θεωμενος ανθρωπος εχω την αληθεια.Δεν σταματησαμε ποτε να είμαστε ειδωλολατρες απλα για πρωτη φορα στην Ανθρωπινη Ιστορια αναγαμε τους εαυτους μας σε ειδωλα λατρειας και αυτο είναι προβλημα σε Υπαρξιακο επιπεδο. Ο Πολιτισμος μας με οδηγο τις Τεχνες πρεπει να θυμηθει τις εποχες που ο Πολιτισμος εξυμνουσε την Ανθρωπινη Ατελεια.
Πότε ο πολιτισμός εξυμνούσε την Ατέλεια; Σχεδον οποιοδήποτε έργο τέχνης μέχρι τη στροφή του ρεαλισμού και του ιμπρεσιονισμού κυνηγούσε πάντα το ιδανικό και το τέλειο όπως αυτό θεωρούνταν από τις εκάστοτε κοινωνίες της περιόδου. Ελάχιστες ήταν οι στιγμές της ιστορίας που οι τέχνες δεν κυνηγούσαν το ωραίο, το τέλειο ή το ιδανικό. Στην παρούσα φάση οι τέχνες κυνηγούν το έξυπνο. Οι χρήστες των σοσιαλ μίντια κυνηγούν το μπανάλ, το βαρετό, το τετριμμένο, το κοινότοπο, το ψεύτικο, το «διαφημιστικό».