Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn

Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
Το Los Angeles είναι ένα πονηρό μέρος, είναι εύκολο να πέσεις σε σφάλματα, εάν βγαίνεις με τους λάθους ανθρώπους, αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι αυτό θέμα σε ό,τι έχει να κάνει με την καλλιτεχνική σκηνή... ©Jillian Evelyn
0

Η Jillian Evelyn είναι μια νέα ζωγράφος που τώρα κάνει τα πρώτα της βήματα στην καλλιτεχνική σκηνή του Los Angeles. Στους πίνακές της πρωταγωνιστούν τις περισσότερες φορές γυμνές γυναίκες.

Ξεκίνησε να ζωγραφίζει ασπρόμαυρες φιγούρες αλλά μετά την προτροπή ενός φίλου της πρόσθεσε χρώμα. Η μεγαλύτερη της επιρροή είναι η ζωγράφος Frida Kahlo. Ας ακούσουμε τι έχει να πει στο LIFO.gr.

— Πες μας λίγα πράγματα για εσένα και το οικογενειακό σου background

Μεγάλωσα στο Michigan με τους τρεις μεγαλύτερους αδερφούς μου και τους γονείς μου. Παρακολούθησα τη Σχολή Καλών Τεχνών στο Detroit και ειδικεύτηκα στην εικονογράφηση στο πανεπιστήμιο του Michigan.

Μετά το κολέγιο μετακόμισα στη Βοστόνη όπου ξεκίνησα την καριέρα μου στον σχεδιασμό υποδημάτων. Δούλευα σε αυτό μέχρι πέρσι, όταν αποφάσισα να αφοσιωθώ στη ζωγραφική.

— Ποια είναι η πιο ζωηρή ανάμνηση από την παιδική σου ηλικία;

Έχω τόσες πολλές! Οι περισσότερες περιλαμβάνουν το κολύμπι σε λίμνες. Μεγάλωσα εξερευνώντας με τους αδερφούς μου τα δάση.

Πιστεύω ότι είναι σημαντικό για τους ανθρώπους να είναι σε θέση να δημιουργούν εικόνες με το μυαλό τους και να σχετίζονται με τον πόνο των άλλων.

— Γιατί έγινες καλλιτέχνης;

Σχεδιάζω όλη μου την ζωή. Όπως μου έχει πει η μητέρα μου, πάντα κάτι υπήρχε που σχεδίαζα, ήταν κάτι που προήλθε φυσικά.

Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
©Jillian Evelyn

— Πιστεύεις ότι ένας καλλιτέχνης έχει υποχρέωση στην κοινωνία;

Όχι, αλλά πιστεύω ότι είναι ωφέλιμο να μοιράζεσαι τις απόψεις σου ή τα συναισθήματα σου. Όταν η τέχνη σου βασίζεται στην ειλικρίνεια δίνεις την ευκαιρία και σε άλλους ανθρώπους να συνδεθούν μεταξύ τους.

— Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου καλλιτέχνες και με ποιον τρόπο σε έχουν επηρεάσει;

Πιστεύω η Frida Kahlo, όχι απαραίτητα οπτικά, όμως σέβομαι απόλυτα το πόσο ωμή ήταν με τα συναισθήματά της, εκφράζοντας τον πόνο της μέσα από τη δουλειά της.

Πιστεύω ότι είναι σημαντικό για τους ανθρώπους να είναι σε θέση να δημιουργούν εικόνες με το μυαλό τους και να σχετίζονται με τον πόνο των άλλων. Ήταν μια συναισθηματική γυναίκα και δεν επέτρεψε στους άλλους να της κλείσουν τη φωνή, τη σέβομαι τόσο πολύ.

— Ποια είναι η γνώμη σου για την καλλιτεχνική σκηνή του Los Angeles;

Μου αρέσει η καλλιτεχνική σκηνή του LA. Έχω κάνει τόσους πολλούς φίλους και διασυνδέσεις από τη μέρα που ξεκίνησα να ζω και να δουλεύω εδώ.

Το Los Angeles είναι ένα πονηρό μέρος, είναι εύκολο να πέσεις σε σφάλματα, εάν βγαίνεις με τους λάθους ανθρώπους, αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι αυτό θέμα σε ό,τι έχει να κάνει με την καλλιτεχνική σκηνή. Οι άνθρωποι που έχω συναντήσει είναι ευγενικοί και υποστηρικτικοί.

Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
©Jillian Evelyn
Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
©Jillian Evelyn

— Θα χαρακτήριζες την δουλειά σου φεμινιστική;

Ναι, διότι ταυτίζομαι με τις γυναίκες και ζωγραφίζω τις εμπειρίες μου.

— Ποιοι είναι οι ήρωες σου;

Pattie Smith, Margaret Killgallen και Frida Kahlo.

 

Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
©Jillian Evelyn

— Τα μελλοντικά σου σχέδια;

Τα επόμενα χρόνια έχω κλείσει shows σε γκαλερί και θα δημιουργήσω murals. Τώρα η προτεραιότητά μου είναι να επικεντρωθώ στο να βελτιωθώ ως καλλιτέχνης και να ανταποκριθώ στις προκλήσεις που βάζω στον εαυτό μου, αισθάνομαι ότι υπάρχουν πολλά που θέλω να μάθω.

—Θα μπορούσες να μας στείλεις μια φωτογραφία με κάτι που αγαπάς πολύ;

Τα γυμνά πορτρέτα της Jillian Evelyn Facebook Twitter
O σκύλος μου Olie

Όλες οι φωτογραφίες δόθηκαν στο LIFO.gr από την Jillian Evelyn για αποκλειστική χρήση. Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση τους χωρίς την άδειά της.

 

Info

Jillian Evelyn 

Instagram

 

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια νέα τοιχογραφία με τη ζωή των σεξεργατριών σε έναν δρόμο του Μεταξουργείου

Εικαστικά / Μια νέα τοιχογραφία για την αόρατη ζωή των σεξεργατριών στην οδό Ιάσωνος

Η διεθνής εικαστικός Paulina Olowska δημιουργεί μια τοιχογραφία στον πεζόδρομο του Μεταξουργείου για τις γυναίκες και γειτόνισσές της με τις οποίες καλημερίζεται και πίνει καφέ.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο ζωοπλάστης γλύπτης Ευριπίδης Βαβούρης (1911-1987) 

Εικαστικά / Ευριπίδης Βαβούρης: Πέρα από το «Λαγωνικό» της Φωκίωνος Νέγρη

Ο δημιουργός του γνωστού αγάλματος της Κυψέλης υπήρξε ένας στοχαστικός γλύπτης της Αθήνας με αξιόλογη πορεία, που απέδιδε πειστικά και με μεγάλη ευαισθησία τα κατοικίδια ζώα. Μια επίσκεψη στο ατελιέ του, που έχει διατηρηθεί σε άψογη κατάσταση, αποτέλεσε το ερέθισμα για να τον ανακαλύψουμε και να τον επανεκτιμήσουμε. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM
O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Εικαστικά / O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Τα παράξενα μηχανικά γλυπτά του πρωτοποριακού καλλιτέχνη –του οποίου φέτος γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννησή του με εκθέσεις σε όλο τον κόσμο– αποτελούν ένα σαρδόνιο σχόλιο και για τη σύγχρονη κοινωνία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
2ο κομμάτι Αφροδίτη

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 2

«Μας αρέσει η παρέκκλιση και η απόκλιση. Στη ζωή, γενικά. Στους ανθρώπους. Και στην τέχνη. Και εδώ. Από τον Ροδώνα στη Γαρδένια, από τις Αριές στο θέατρο Αλίκη. Οι σπείρες έχουν φτιαχτεί για να τις περπατήσεις και τα παρτέρια για να σταθείς».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ