Πώς μπήκε η θάλασσα μέσα στο μετρό της Αθήνας;

Πώς μπήκε η θάλασσα μέσα στο μετρό της Αθήνας; Facebook Twitter
Φωτό: Vaggelis Mass
1

Πώς μπήκε η θάλασσα μέσα στο μετρό της Αθήνας; Facebook Twitter

 

[ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΝΑ ΦΟΥΤΣΙΤΖΗ]

 

Οι Αθηναίοι είδαν με έκπληξη το πάτωμα του μετρό ντυμένο με μια εικόνα παραλίας. Περί τίνος πρόκειται;

Είναι απλά ένα μέρος από τη μεγάλη καμπάνια λανσαρίσματος του ΣΚΡΑΤΣ, που μας υπόσχεται ότι το νέο παιχνίδι ήρθε για να μας αλλάξει τη διάθεση. Έτσι, στα μέσα μεταφοράς της πόλης, όπως το Μετρό και τα λεωφορεία, επιλέξαμε να παίξουμε με την ιδέα ότι η αλλαγή της διάθεσης ισοδυναμεί με μια «μεταφορά» στην παραλία.
Πάνω σε αυτό και με βάση το μήνυμα «Οι διακοπές είναι ένα ΣΚΡΑΤΣ μακριά» ντύσαμε το εξωτερικό των συρμών του μετρό και των λεωφορείων με εικόνες παραλίας και ανθρώπους με μαγιό κλπ. Επειδή όμως το μετρό ως μέσο (όχι μόνο μεταφοράς αλλά και επικοινωνίας) προσφέρει κι άλλες δημιουργικές δυνατότητες, αποφασίσαμε να ντύσουμε και το πάτωμα του μετρό με την εικόνα παραλίας, με κοχύλια, πατημασιές στην άμμο και το κύμα να σκάει.

 

Από ποια παραλία είναι αυτή η φωτογραφία;

Η φωτογραφία δεν είναι από μία παραλία. Είναι ένα συνδυασμός από slides που βρήκαμε σε φωτοτράπεζα μαζί με πραγματική φωτογράφιση. Συγκεκριμένα φωτογραφίσαμε τις πατημασιές στην παραλία του Σχινιά.

 

Πώς μπήκε η θάλασσα μέσα στο μετρό της Αθήνας; Facebook Twitter

 

Τι απαντάτε σε όσους λένε ότι αυτό έχει ξαναγίνει;

Στη διαφήμιση λέμε συχνά τη φράση «δεν υπάρχει παρθενογένεση ιδεών». Έτσι θεωρούμε αρκετά φυσιολογικό μια τέτοια ιδέα να έχει γίνει κάπου στον κόσμο, για κάποιο άλλο επικοινωνιακό σκοπό όμως. Εμείς ως διαφημιστές, έχουμε υποχρέωση να μελετάμε το διεθνή ανταγωνισμό του προϊόντος το οποίο πάμε να διαφημίσουμε και να φροντίζουμε να μην «πέφτουμε» πάνω σε ίδιες ιδέες.

Πάντως, πιστεύουμε ότι αυτό που έκανε ξεχωριστή την «παραλία» μας δεν είναι τόσο η πρωτοτυπία της ιδέας, όσο η εξαιρετική της εκτέλεση και κυρίως το πώς «έπιασε» τους ανθρώπους που είχαν ανάγκη από κάτι που πραγματικά θα τους αλλάξει τη διάθεση.

 

Ποια ήταν η έμπνευση για την καμπάνια;

Έμπνευση για κάθε καμπάνια είναι οι ανάγκες του εκάστοτε προϊόντος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση έπρεπε να βρούμε τον καλύτερο τρόπο να αποδώσουμε αυτή την αίσθηση αλλαγής διάθεσης. Και η αλλαγή διάθεσης διαφημιστικά αποτυπώνεται με τη μεταμόρφωση της πραγματικότητας γύρω μας σε αυτό που θα θέλαμε να είναι. Εδώ που τα λέμε, ποιος δε θα ήθελε να είναι στην παραλία αντί για ένα βαγόνι κάτω από τη γη;

 

Τι είναι το ΣΚΡΑΤΣ;

Είναι το νέο στιγμιαίο λαχείο που λάνσαρε η Ελληνικά Λαχεία (εταιρεία του Ομίλου ΟΠΑΠ), με τέσσερα διαφορετικά παιχνίδια, τα οποία τιμώνται 1€, 2€, 3€, 5€, και με πιθανά κέρδη που φτάνουν έως τα 500.000€. Στην ουσία, είναι νέα εκδοχή του παλιού Ξυστού.

 

Ποιες είναι οι αντιδράσεις του κόσμου στο μετρό;

Ο κόσμος αιφνιδιάζεται αρχικά. Έμαθα συγκεκριμένα για μια γνωστή που στην αρχή πανικοβλήθηκε γιατί νόμιζε ότι πλημμύρισε ο συρμός! Αλλά τελικά η αληθοφάνεια της εκτέλεσης κάνει τον κόσμο να διασκεδάζει, να κάνει πλάκα, να κάνει ότι πλατσουρίζει κλπ. Και φυσικά, όπως είδαμε και στα social media, όλοι βγάζουν φωτογραφίες.

 

 

Τι άλλο περιλαμβάνει η καμπάνια;

Η καμπάνια είναι αυτό που λέμε 360°. Που σημαίνει ότι εκτός από το τηλεοπτικό σποτ, απλώνει σε όλα τα μέσα επικοινωνίας. Από καταχωρήσεις σε εφημερίδες, αφίσες στις στάσεις λεωφορείων, ραδιοφωνικά μηνύματα, έως δημιουργικά εξώφυλλα εφημερίδων και περιοδικών, εκφωνήσεις στους συρμούς του μετρό, και φυσικά web banners και πολλές άλλες ιδέες στο internet.

 

Design
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Design / Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της Ήρας Κατσαντώνη και του Αλέξανδρου Πάτση στο Μετς κι ανακαλύπτει έναν αναπάντεχο χώρο με μία «κρεμαστή» κουζίνα που δεσπόζει και γωνιές μυστικές που οδηγούν στη «Χώρα των Θαυμάτων».
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ξενοδοχείο Βύρων στην Αιόλου: ένα από τα παλαιότερα κτίρια της Αθήνας ξαναγεννιέται

Ξενοδοχείο Βύρων / Ένα από τα πιο παλιά κτίρια της Αιόλου ξαναγεννιέται

Η είδηση της αποκατάστασης του ξενοδοχείου Βύρων μάς πάει πίσω στον χρόνο, μεταξύ 1840 και 1860, τότε που η οδός Αιόλου άκμαζε εμπορικά και ήταν ο δρόμος με τα περισσότερα και τα καλύτερα ξενοδοχεία της πόλης. Η LiFO παρουσιάζει τα σχέδια της αποκατάστασης ενός από τα παλαιότερα σωζόμενα κτίρια της Αθήνας, η οποία θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια