Λαγκάρντ: Οι τελευταίες διακυμάνσεις στις αγορές δεν είναι ανησυχητικές

Λαγκάρντ: Οι τελευταίες διακυμάνσεις στις αγορές δεν είναι ανησυχητικές Facebook Twitter
0

Οι απότομες διακυμάνσεις στα παγκόσμια χρηματιστήρια αξιών και σε άλλες αγορές, που σημειώθηκαν τις τελευταίες ημέρες, δεν είναι ανησυχητικές, καθώς η παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη είναι ισχυρή και η διαθέσιμη χρηματοδότηση επαρκής, δήλωσε σήμερα η διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) Κριστίν Λαγκάρντ.

Όμως η Λαγκάρντ, μιλώντας στο συνέδριο για τις παγκόσμιες επιχειρήσεις και τις κοινωνικές τάσεις που διεξάγεται στο Ντουμπάι, δήλωσε επίσης ότι οι ρυθμιστικές αρχές και οι κυβερνήσεις πρέπει να επωφεληθούν από την ευκαιρία να αποφύγουν μελλοντικές κρίσεις, προχωρώντας σε οικονομικές και χρηματοπιστωτικές μεταρρυθμίσεις.

«Είμαι ευλόγως αισιόδοξη εξαιτίας του τοπίου που έχουμε αυτή τη στιγμή. Όμως δεν μπορούμε να καθίσουμε και να περιμένουμε να συνεχιστεί η ανάπτυξη σαν κάτι φυσικό», τόνισε.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM