Behold! Αυτά είναι τα συνολικά κέρδη του ΣΚΑΪ από το Survivor!

Behold! Αυτά είναι τα συνολικά κέρδη του ΣΚΑΪ από το Survivor! Facebook Twitter
1

Το Survivor, το τηλεοπτικό φαινόμενο της χρονιάς που δημιούργησε πάθη, ίντριγκες, νέες συμπάθειες κι αντιπάθειες και καθήλωσε στους δέκτες εκατομμύρια τηλεθεατές, ήταν αναμφίβολα ο «άσος στο μανίκι» για το κανάλι που το φιλοξένησε, αποφέροντάς του όπως φαίνεται ένα τεράστιο κέρδος. 

Τα νούμερα τηλεθέασης που κατέγραψε το σόου ήταν πρωτοφανή για τα δεδομένα της σύγχρονης ελληνικής τηλεόρασης με αποτέλεσμα όλοι να διεκδικούν από ένα σημείο κι έπειτα λίγο από τον διαφημιστικό χρόνο στα διαλείμματα που μεσολαβούσαν. Πόσο ήταν, όμως, το ελάχιστο κόστος για κάθε δευτερόλεπτο διαφήμισης και πόσα χρήματα κέρδισε τελικά ο Σκάι από το Survivor; 

Σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ στο Πρώτο Θέμα, στα 12 λεπτά διαφημιστικού χρόνου που αντιστοιχούσαν σε κάθε ώρα, το κάθε δευτερόλεπτο είχε ελάχιστο κόστος 300 ευρώ με τον ελάχιστο χρόνο που μπορούσε να κυμαίνεται στα 22 δευτερόλεπτα. Βέβαια, οι εταιρίες πλήρωναν πολλά περισσότερα χρήματα φτάνοντας το κόστος κάθε επεισοδίου να αγγίζει τις 150.000 ευρώ. 

Αυτά τα έσοδα πήγαιναν όλα στον Σκάι, εκτός από αυτά που αφορούν όλους όσοι επέλεξαν την τοποθέτηση προϊόντων στη διάρκεια της εκπομπής (φαγητά, ποτά, ρούχα και ηλεκτρονικά είδη). Σε αυτή την περίπτωση τα έσοδα πήγαιναν στην εταιρεία παραγωγής.

Να σημειωθεί πως στην πορεία του σόου υπήρξε επαναδιαπραγμάτευση που αφορούσε τις ρήτρες πρόσθετης αμοιβής προς την εταιρεία παραγωγής αν και εφόσον το ποσοστό τηλεθέασης ξεπερνούσε το 50%. 

Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα το Survivor να αποφέρει κέρδος ύψους 24 εκατ. ευρώ, κοστίζοντας συνολικά 18,5 εκατ. ευρώ. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως το 50% των ετήσιων εσόδων του σταθμού ήρθε μόνο από αυτό το πρόγραμμα. 

TV & Media
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

TV & Media / Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη;» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

«Βγήκα ένα βράδυ με τους φίλους μου, διασκέδασα, όπως κάνω πάντα. Την επόμενη ημέρα υπήρχαν άρθρα, τηλέφωνα» ανέφερε η ηθοποιός φανερά απορημένη με όσα γράφτηκαν και ακούστηκαν τις προηγούμενες ημέρες
LIFO NEWSROOM
Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

TV & Media / Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

Ο Μεταξάς, συγγραφέας, ραδιοφωνικός παρουσιαστής και ευαγγελικός διανοούμενος, παρουσιάστηκε ως ο άνθρωπος που θα επαναφέρει τη «χαρά» στην ψυχαγωγία, απαλλαγμένη από το «δηλητήριο των φιλελεύθερων talk show»
LIFO NEWSROOM
Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM
Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

TV & Media / Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

Η Ζέλντα Γουίλιαμς, κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς, ξεσπά κατά της τεχνητής νοημοσύνης και των deepfake βίντεο που «ανασταίνουν» τον πατέρα της, καταγγέλλοντας τη χρήση του AI στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ως ανήθικη και προσβλητική προς την ανθρώπινη δημιουργία
LIFO NEWSROOM