Behold! Αυτά είναι τα συνολικά κέρδη του ΣΚΑΪ από το Survivor!

Behold! Αυτά είναι τα συνολικά κέρδη του ΣΚΑΪ από το Survivor! Facebook Twitter
1

Το Survivor, το τηλεοπτικό φαινόμενο της χρονιάς που δημιούργησε πάθη, ίντριγκες, νέες συμπάθειες κι αντιπάθειες και καθήλωσε στους δέκτες εκατομμύρια τηλεθεατές, ήταν αναμφίβολα ο «άσος στο μανίκι» για το κανάλι που το φιλοξένησε, αποφέροντάς του όπως φαίνεται ένα τεράστιο κέρδος. 

Τα νούμερα τηλεθέασης που κατέγραψε το σόου ήταν πρωτοφανή για τα δεδομένα της σύγχρονης ελληνικής τηλεόρασης με αποτέλεσμα όλοι να διεκδικούν από ένα σημείο κι έπειτα λίγο από τον διαφημιστικό χρόνο στα διαλείμματα που μεσολαβούσαν. Πόσο ήταν, όμως, το ελάχιστο κόστος για κάθε δευτερόλεπτο διαφήμισης και πόσα χρήματα κέρδισε τελικά ο Σκάι από το Survivor; 

Σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ στο Πρώτο Θέμα, στα 12 λεπτά διαφημιστικού χρόνου που αντιστοιχούσαν σε κάθε ώρα, το κάθε δευτερόλεπτο είχε ελάχιστο κόστος 300 ευρώ με τον ελάχιστο χρόνο που μπορούσε να κυμαίνεται στα 22 δευτερόλεπτα. Βέβαια, οι εταιρίες πλήρωναν πολλά περισσότερα χρήματα φτάνοντας το κόστος κάθε επεισοδίου να αγγίζει τις 150.000 ευρώ. 

Αυτά τα έσοδα πήγαιναν όλα στον Σκάι, εκτός από αυτά που αφορούν όλους όσοι επέλεξαν την τοποθέτηση προϊόντων στη διάρκεια της εκπομπής (φαγητά, ποτά, ρούχα και ηλεκτρονικά είδη). Σε αυτή την περίπτωση τα έσοδα πήγαιναν στην εταιρεία παραγωγής.

Να σημειωθεί πως στην πορεία του σόου υπήρξε επαναδιαπραγμάτευση που αφορούσε τις ρήτρες πρόσθετης αμοιβής προς την εταιρεία παραγωγής αν και εφόσον το ποσοστό τηλεθέασης ξεπερνούσε το 50%. 

Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα το Survivor να αποφέρει κέρδος ύψους 24 εκατ. ευρώ, κοστίζοντας συνολικά 18,5 εκατ. ευρώ. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως το 50% των ετήσιων εσόδων του σταθμού ήρθε μόνο από αυτό το πρόγραμμα. 

TV & Media
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

TV & Media / Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για τις σωματικές αλλαγές, την έκθεση στα ΜΜΕ και την καθυστερημένη διάγνωση του λεμφοιδήματος που την ταλαιπωρούσε επί σειρά ετών
LIFO NEWSROOM
Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM