Συνεχίζονται οι ακυρώσεις πτήσεων στο Λονδίνο λόγω της ομίχλης

Συνεχίζονται οι ακυρώσεις πτήσεων στο Λονδίνο λόγω της ομίχλης Facebook Twitter
1

Περίπου 100 πτήσεις ακυρώθηκαν για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα στο αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου εξαιτίας της ομίχλης, δήλωσε εκπρόσωπος του αεροδρομίου.


«Η ομίχλη εξακολουθεί να καλύπτει το νοτιοανατολικό τμήμα (της Αγγλίας) και περιορίζει ξανά σήμερα την ορατότητα στο Χίθροου», δήλωσε εκπρόσωπος του αεροδρομίου. «Το Χίθροου το οποίο λειτουργεί σε ποσοστό μεγαλύτερο του 99% των ικανοτήτων του, δεν διαθέτει χώρο στον προγραμματισμό του για την καθυστέρηση πτήσεων, γι'αυτό ορισμένοι ταξιδιώτες μπορεί να αντιμετωπίσουν προβλήματα σήμερα στο ταξίδι τους, πρόσθεσε.


Περίπου 100 πτήσεις από τις 1.300 ακυρώθηκαν σήμερα, έπειτα από τον ίδιο αριθμό ακυρώσεων στις οποίες είχαν προχωρήσει χθες οι αρχές του αεροδρομίου και πάλι λόγω της ομίχλης.


Το Γκάτγουικ, το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, το οποίο βρίσκεται στο νότιο τμήμα της πρωτεύουσας, εξακολουθεί να μην υφίσταται μεγάλες συνέπειες από την ομίχλη με μόνον δύο πτήσεις να έχουν ακυρωθεί σε αυτό, εκ των οποίων μόνον η μία λόγω της ομίχλης, ενώ χθες είχαν ακυρωθεί περίπου 10 πτήσεις σε αυτό. Εκπρόσωπος του αεροδρομίου κάλεσε ωστόσο τους ταξιδιώτες να ενημερώνονται σχετικά με τις πτήσεις τους από την αεροπορική τους εταιρεία και από τον ιστότοπο του αερολιμένα.

Σύμφωνα με τη βρετανική μετεωρολογική υπηρεσία Met Office, έχει εκδοθεί «σοβαρή» προειδοποίηση για το σύνολο της Αγγλίας με εξαίρεση το βορειοανατολικό τμήμα της, η οποία θα ίσχυε ως τις 11:00 GMT (13:00 ώρα Ελλάδος).

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Διακοπές ίντερνετ σε Μέση Ανατολή και Ασία μετά από κομμένα υποθαλάσσια καλώδια

Διεθνή / Διακοπές ίντερνετ σε Μέση Ανατολή και Ασία μετά από κομμένα υποθαλάσσια καλώδια

​​​​​​​Microsoft και NetBlocks επιβεβαιώνουν βλάβες σε καλωδιακά συστήματα στην Ερυθρά Θάλασσα – Χώρες όπως η Ινδία, το Πακιστάν και τα ΗΑΕ επηρεάστηκαν με χαμηλές ταχύτητες και διακοπές.
LIFO NEWSROOM
Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Διεθνή / Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Ο 15χρονος Κάρολο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία το 2006, αγιοκατατάχθηκε από τον Πάπα Λέοντα. Ακολουθώντας όλα τα στάδια της Καθολικής Εκκλησίας, έγινε ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials
LIFO NEWSROOM
Χάος στο Λονδίνο: 425 συλλήψεις σε διαδήλωση υπέρ της Palestine Action – «Μας χτυπούσαν, μας έφτυναν» λέει η αστυνομία

Διεθνή / Χάος στο Λονδίνο: 425 συλλήψεις σε διαδήλωση υπέρ της Palestine Action – «Μας χτυπούσαν, μας έφτυναν» λέει η αστυνομία

Η αστυνομία καταγγέλλει βία και οι διαδηλωτές μιλούν για καταστολή - Το πρώτο κύμα συλλήψεων σημειώθηκε μόλις 12 λεπτά μετά την επίσημη έναρξη της πορείας
LIFO NEWSROOM
Φωτιά στο κυβερνητικό κτίριο στο Κίεβο: Ο μεγαλύτερος ρωσικός αεροπορικός βομβαρδισμός από την αρχή του πολέμου

Διεθνή / Φωτιά στο κυβερνητικό κτίριο στο Κίεβο: Ο μεγαλύτερος ρωσικός αεροπορικός βομβαρδισμός από την αρχή του πολέμου

Πέρα από την πρωτεύουσα, εκρήξεις συγκλόνισαν την κεντρική πόλη Κρεμεντσούκ, όπου σημειώθηκαν διακοπές ρεύματος, καθώς και την Κριβίι Ριχ, στόχος χτυπημάτων σε υποδομές μεταφορών και πόλης
LIFO NEWSROOM
Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Διεθνή / Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Ο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία σε ηλικία μόλις 15 ετών, είχε γίνει γνωστός για την αγάπη του στην τεχνολογία και ιδιαίτερα για τη δημιουργία ιστοσελίδων που κατέγραφαν «θαύματα» με σκοπό τη διάδοση της καθολικής διδασκαλία
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Προφανώς και υπάρχουν συστήματα καθοδήγησης του αεροσκάφους (ILS: Instrument Landing System) με τα οποία είναι εφοδιασμένοι οι αεροδιαδρομοι, τόσο εξελιγμένα που στην ουσία το αεροπλάνο μπορεί σχεδόν μόνο του να προσγειωθει με σχεδόν μηδενική ανθρώπινη παρέμβαση. Οι κανόνες ασφαλείας όμως δεν επιτρέπουν στους πιλότους να συνεχίσουν την προσγείωση εάν δεν διακρίνουν τον αεροδιαδρομο όταν φτάσουν στο decision altitude, ένα νοητο σημείο της διαδικασίας τελικής προσέγισης στο αεροδρόμιο. Το decision altitude είναι λοιπόν το ύψος στο οποίο ο πιλότος είτε πρέπει να συνεχίσει την προσέγγιση, είτε να την ακυρώσει εφόσον δεν "έχει" τον αεροδιαδρομο. Αυτή ήταν λοιπόν η άσχετη πληροφορία της ημέρας :)