Πού είπαμε μένει ο Frank Underwood;

Πού είπαμε μένει ο Frank Underwood; Facebook Twitter
0
Πού είπαμε μένει ο Frank Underwood; Facebook Twitter
Πόσο διαφέρει το τηλεοπτικό σπίτι αυτών των δύο, από τον πραγματικό Λευκό Οίκο;

Τώρα, που έχει ήδη ξεκινήσει ο 4ος συναρπαστικός κύκλος του "House of Cards", o Steve Arnold, βραβευμένος σκηνογράφος και ο άνθρωπος πίσω από τα εντυπωσιακά σκηνικά του Λευκού Οίκου και των σημείων που ξετυλίγει την αιματοβαμμένη δράση του ο Frank Underwood (Κέβιν Σπέισι), αποκαλύπτει μυστικά για το πώς "κλέβει" κάθε φορά την εικόνα. Έτσι, ενώ τα γυρίσματα μπορεί να διεξάγονται σε ένα φαντεζί κτήριο των ΗΠΑ, εμείς πάλι μπορεί να νομίζουμε ότι βρισκόμαστε στο εσωτερικό του Κρεμλίνου.

Πού είπαμε μένει ο Frank Underwood; Facebook Twitter
Για παράδειγμα, το σαλόνι του προεδρικού ζεύγους. «Σύμφωνα με όλα όσα μπορούμε να γνωρίζουμε από μαρτυρίες των Μπους, των Κλίντον και των Ομπάμα αυτό είναι το σημείο που χρησιμοποιούν για σαλόνι τους― έτσι όπως έχει αναπαρασταθεί στη σειρά», αποκαλύπτει ο Arnold. «Εδώ η πρόκληση ήταν οι κουρτίνες. Υπάρχουν... χιλιόμετρα κουρτίνας που καλύπτουν τα τεράστια παράθυρα και έπρεπε να γίνει μεγάλη έρευνα για το σωστό είδος υφάσματος, από το οποίο χρειαζόμασταν πολύ και σε σύντομο χρονικό διάστημα».
Πού είπαμε μένει ο Frank Underwood; Facebook Twitter
Στον πραγματικό Λευκό Οίκο, το δωμάτιο που χρησιμεύει ως κρεβατοκάμαρα της Claire Underwood, στην πραγματικότητα είναι η τραπεζαρία. «Ο σεναριογράφος ήθελε να “χωρίσει” το ζευγάρι, να τους δώσει τους δικούς τους χώρους. Δεν χρειαζόμασταν για τα γυρίσματα την τραπεζαρία, οπότε αυτός ο χώρος έγινε η κρεβατοκάμαρα της Claire».
Πού είπαμε μένει ο Frank Underwood; Facebook Twitter
Όσο για το μπάνιο του Λευκού Οίκου; Μόνο στη σειρά υπάρχει το μεγαλείο της μπανιέρας και των άπειρων τετραγωνικών. Στην πραγματικότητα, το προεδρικό μπάνιο είναι πολύ πολύ μικρότερο, όπως λέει ο σκηνογράφος και γι’ αυτό έπρεπε... ποιητική και σκηνογραφική αδεία, να κάνει μερικά μαγικά, για να δείχνει μεγαλύτερο.
Πού είπαμε μένει ο Frank Underwood; Facebook Twitter
Επίσης, για τις ανάγκες της σειράς «μεγάλωσε» και η κουζίνα του Προεδρικού ζεύγους. Η πραγματική κουζίνα είναι ακριβώς τα μισά τετραγωνικά από αυτό που βλέπει ο τηλεθεατής. Η μόνη ομοιότητα είναι ότι πρόκειται για ακριβή αναπαράσταση του πραγματικού χώρου.
Πού είπαμε μένει ο Frank Underwood; Facebook Twitter
Το καλό με την αίθουσα συσκέψεων, το Οβάλ Γραφείο, την αίθουσα Τύπου και τις λοιπές αρετές της Δυτικής Πτέρυγας του Λευκού Οίκου ήταν ότι δεν χρειάζονταν... αλλαγές. Οι συντελεστές της σειράς είχαν κάνει και μία χορταστική περιήγηση σε αυτούς τους χώρους, οπότε λίγα έπρεπε να αλλάξουν.
Πού είπαμε μένει ο Frank Underwood; Facebook Twitter
Διάδρομοι; Σαλονάκια; Ειδικοί χώροι; Ο Arnold λέει ότι έχει την πολυτέλεια να συνεργάζεται με την έμπειρη interior designer, Tiffany Zappulla, που είχε αναλάβει τη διακόσμηση εξ αρχής και ήξερε τι έπρεπε να κάνει. Όπως αποκαλύπτει, πολλά αντικείμενα – μπιμπελό, έργα τέχνης, κ.α – αγοράστηκαν μέσω Ebay και άλλων πηγών, όμως εννοείται ότι και εντός του Λευκού Οίκου υπάρχουν σπουδαία έπιπλα.
Πού είπαμε μένει ο Frank Underwood; Facebook Twitter
Αυτό που εμείς νομίζουμε ότι είναι είναι το Προεδρικό Αεροσκάφος, το περίφημο Air Force One, είναι μία πιστή απομίμηση των εσωτερικών χώρων του αεροπλάνου. «Νομίζω, μάλιστα, ότι είναι ένα από τα καλύτερα αντίγραφα που έχουν δημιουργηθεί ποτέ. Το έχουμε ακούσει και από ανθρώπους που είχαν την τύχη να... βρεθούν αρκετές φορές σ’ αυτό το αεροσκάφος», λέει με περηφάνεια ο Arnold.
Πού είπαμε μένει ο Frank Underwood; Facebook Twitter
Όσοι έχουν παρακολουθήσει τη δραματική επίσκεψη του ζεύγους Underwood στο Κρεμλίνο, ίσως εντυπωσιάστηκαν με το εσωτερικό του κτηρίου. Το οποίο στην πραγματικότητα είναι το εσωτερικό του Baltimore’s Engineers Club. «Έχουμε μερικά σπουδαία κτήρια στη Βαλτιμόρη και ο συγκεκριμένος χώρος ήταν ένα πανέμορφο διατηρητέο βικτωριανής εποχής στην περιοχή Mount Vernon. Αυτό το συγκεκριμένο δωμάτιο είναι θεατρική αίθουσα. Πίσω στις αρχές του 19ου αιώνα, όταν ήσουν εύπορος, είχε τη δική σου αίθουσα παραστάσεων και μουσικής δωματίου στο σπίτι σου. Υπήρχε μία σκηνή στο τέλος του δωματίου, την οποία απλώς αφήσαμε εκτός πλάνου».
Πού είπαμε μένει ο Frank Underwood; Facebook Twitter
«Η κοιλάδα του Ιορδάνη, το να δείξουμε ότι είμασταν εκεί, ναι, είχε βαθμό δυσκολίας», λέει ο βραβευμένος σκηνογράφος. «Έπρεπε να δείξουμε κάτι που να μοιάζει άνυδρη περιοχή, σαν στρατόπεδο. Πρακτικά χτίσαμε το σκηνικό σε ένα αμμώδες σημείο, το οποίο βρίσκεται στη Βαλτιμόρη, κάπου ανάμεσα στο κέντρο της πόλης και των γραφείων μας», εξηγεί.
Πού είπαμε μένει ο Frank Underwood; Facebook Twitter
Το διαμέρισμα του Doug Stamper, ένα σκηνικό στο οποίο εκτυλίσσεται ένα μεγάλο μέρος του 3ου κύκλου είναι η μικρογραφία ενός διαμερίσματος που ο Arnold είχε δει στην Ουάσινγκτον. «Διατηρήσαμε τη μοντέρνα αίσθηση στο σαλόνι και στο μπάνιο και προσθέσαμε μερικές επιπλέον τεχνολογικές πινελιές, με τα pc, τα ηχοσυστήματα και τα gudgets που χρησιμοποιεί ο Doug».

Με στοιχεία του Architectural Digest  

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ