Mια παράσταση με ψυχοθεραπευτική δύναμη

Mια παράσταση με ψυχοθεραπευτική δύναμη Facebook Twitter
Η μία γυναίκα επαληθεύει την άλλη, γίνεται ο μάρτυρας που επιβεβαιώνει την «αλήθεια» της.
0


H παράσταση της Αγγελικής Παπαθεμελή και της Σοφίας Κορώνη με τον περίεργο, μακροσκελή τίτλο Και θα σφάξουμε το κουνέλι. Η ζωή είναι ωραία. Η ζωή είναι καλή. Θα σφάξουμε το κουνέλι στο Bios με πήρε μαζί της από την αρχή, από τις πρώτες προτάσεις που ανταλλάσσουν οι δύο ηθοποιοί, παρμένες από ένα ποίημα του Τ.Σ. Έλιοτ που αγαπώ πολύ, το «Eρωτικό τραγούδι του J. Alfred Prufrock» (1917). Είναι το περίφημο ποίημα όπου ο Έλιοτ αναρωτιέται για τον χρόνο που περνά («Γερνώ... γερνώ...» γράφει), για το αν τολμά, και πώς, να ζει, για το αδιέξοδο της επικοινωνίας που γίνεται συντριπτικό για τον ποιητή – σε έναν στίχο ομολογεί απροκάλυπτα το δράμα του: «Ιt is impossible to say just what I mean».


Στίχοι του Έλιοτ ακούγονται και σε άλλα σημεία του σκηνικού κειμένου, μια συρραφή από κομμάτια και αποσπάσματα αγαπημένων συγγραφέων και βιβλίων, αυτούσια ή επαναδιατυπωμένα, αρμονικά συνδεδεμένα σ' έναν ελεύθερο, ρέοντα λόγο. Αναζητώντας τη σχέση αλήθειας και ψέματος, πραγματικότητας και αναπαράστασης, οι δύο ηθοποιοί έπεσαν πάνω στις σημειώσεις του Νίτσε που περιλαμβάνει η συλλογή Περί ψεύδους και αλήθειας, υπό εξωηθική έννοια (εκδ. Εκκρεμές, 2009), ασυστηματοποίητες σκέψεις και σχεδιάσματα για δοκίμια σχετικά με τη γλώσσα, τη σχέση της με την αλήθεια, τις νοοκεντρικές και αισθητηριακές πλάνες στις οποίες οι φιλόσοφοι στηρίζουν τη (μεταφυσική) σκέψη τους, και οι κοινοί άνθρωποι τη δύναμή τους να επιβιώνουν.

Αν εξαιρέσεις τον μάλλον άτυχο τίτλο, φωτισμοί, κίνηση, σκηνικά αντικείμενα, κοστούμια, είναι άψογα δεμένα – το ίδιο και οι δύο ερμηνεύτριες.


«Σε κάποια απόμερη γωνιά του εκχυμένου σε αναρίθμητα λαμπυρίζοντα ηλιακά συστήματα σύμπαντος, υπήρξε μια φορά και έναν καιρό ένα αστέρι, πάνω στο οποίο ευφυή ζώα επινόησαν τη γνώση. Ήταν η πιο υπερφίαλη και η πιο απατηλή στιγμή της "Παγκόσμιας Iστορίας", αλλά ήταν βέβαια μονάχα μια στιγμή. Έπειτα από λιγοστές ανάσες της φύσης, το αστέρι πάγωσε και τα δαιμόνια ζώα έπρεπε να πεθάνουν» γράφει ο Νίτσε, απόσπασμα που υπάρχει αυτούσιο στο σκηνικό κείμενο και ορίζει το πνεύμα της συνάντησης των δύο ηθοποιών με το κοινό. Κουκκίδες στο συμπαντικό χάος χρησιμοποιούμε τις αισθήσεις μας, τη νόηση, τη γλώσσα, για να έρθουμε αντιμέτωποι με τι; Με τη σιωπή και την αδιαφάνεια των σημείων. Το αφήγημα του κόσμου μας είναι μια γλωσσική δημιουργία που αφορά είδωλα και ήχους, όχι την αλήθεια (όπως την εννοεί η κατεστημένη εξουσία του Ορθού Λόγου). Κι αν ο κόσμος των εννοιών και της Λογικής προσφέρει ένα κάπως σταθερό πλαίσιο που επιτρέπει να συμβιώνουμε, πέραν αυτού υπάρχει μόνον η Τέχνη, «που είναι ανώτερη της αλήθειας», γιατί μόνον η καλλιτεχνική γλώσσα, αποκαλύπτοντας το κοινώς αποδεκτό ψεύδος, μπορεί να αποδώσει την οδύνη του ανθρώπου για το μη-νόημα του κόσμου που τον περιβάλλει.


Ο δρόμος για την πρωτοποριακή αφήγηση του Λιούις Κάρολ στην Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων και στο Μες στον καθρέφτη και τι βρήκε η Αλίκη εκεί (1871) είχε ανοίξει. Το ότι οι δύο οδηγήθηκαν και στα Κύματα (1931) της Βιρτζίνια Γουλφ ήταν μια μάλλον φυσική εξέλιξη. Η μοντερνιστική γραφή της Γουλφ, που υιοθετεί την ελεύθερη ροή της σκέψης και τους εσωτερικούς μονολόγους, ταιριάζει εξαιρετικά καλά με την ήδη από το 1865 σουρεαλιστική αφήγηση της Αλίκης.


Η σκηνή στο Bios Main θυμίζει σπίτι, ένα κρεβάτι, πιο πέρα μια βιβλιοθήκη, μία πολυθρόνα κι ένα τραπεζάκι του καφέ, στο βάθος (προς την τζαμαρία της οδού Σαλαμίνος) ένα όρθιο φωτιστικό, μία καρέκλα, ένα τραπεζάκι ακόμη. Οι δύο γυναίκες είναι ξαπλωμένες στο κρεβάτι – ξυπνούν και η παράσταση αρχίζει. Δεν είναι αδελφές ή φίλες. Αν η μία υπάρχει, η άλλη είναι «σωματοποιημένη» η εσωτερική φωνή της, η σκέψη της. Με τη μορφή εσωτερικού μονολόγου που μοιράζεται στις δύο, ο σκηνικός λόγος αποκτά ενδιαφέρον γιατί αποκαλύπτει ακριβώς τις εντός ρήξεις, εκεί όπου ο εαυτός διχάζεται μεταξύ των ενορμήσεων της ζωής και της δημιουργίας από τη μια, της καταστροφής και του θανάτου από την άλλη, μεταξύ λογικής κι επιθυμίας ή μεταξύ δύο επιθυμιών. Μεταξύ δύο επιλογών. Το ενιαίο, συγκροτημένο Εγώ είναι κι αυτό μια αυταπάτη. Το παιδί υπάρχει πάντα μέσα στον ενήλικα που με τρόμο μπορεί και βλέπει τον εαυτό γέρο, προτού γεράσει. Εκτός του ότι ποτέ δεν υπήρξε ειρηνική η σχέση μεταξύ αυτού που είμαστε, θέλουμε να είμαστε, γινόμαστε τελικά κατά το ταραγμένο ταξίδι της ζωής.

Mια παράσταση με ψυχοθεραπευτική δύναμη Facebook Twitter
Προφανώς, και λόγω δομής και υλικών, δεν απευθύνεται στους θεατές ως κοινό, ως σύνολο ομοίων, αλλά σε καθέναν ξεχωριστά...

Επιπλέον, η μία γυναίκα επαληθεύει την άλλη, γίνεται ο μάρτυρας που επιβεβαιώνει την «αλήθεια» της. Θα μπορούσαν να επαληθεύουν τα ψέματα η μία της άλλης. Όμως, όχι. Η γυναίκα προσπαθεί να καταλάβει και η άλλη τη βοηθά – εφόσον για να αποδεχτείς ακόμη και το παράλογο, αυτό πρέπει να γίνει αντικείμενο διερεύνησης και κατανόησης. Εδώ, λοιπόν, το δίπολο αλήθεια-ψέμα καταργείται. Στον λόγο τους υπάρχουν μόνο όνειρα, εφιάλτες, αναμνήσεις, φόβοι, επιθυμίες, εικόνες από το μέλλον. Η ζωή που αντέχεται και δεν αντέχεται. Με τις σημαντικές και ανόητες στιγμές της. Που πρέπει να αντιμετωπίζεις λογικά όταν το παράλογο σε χτυπάει κατά ρυπάς με το που ανοίγεις το παράθυρο στον κόσμο, στους ανθρώπους. Η Αγγελική Παπαθεμελή και η Σοφία Κορώνη μιλούν εμπιστευτικά για την απώλεια (της παιδικότητας και του καθαρού βλέμματος, του έρωτα, της νιότης, της μνήμης, αγαπημένων προσώπων) με τρόπο ρευστό, αποσπασματικό, ενίοτε παιγνιώδη. Και βαθιά συγκινητικό.


Η μουσική του Θάνου Ανεστόπουλου (των Διάφανων Κρίνων) φωτίζει ιδανικά τα ψυχικά τοπία που αποκαλύπτει η εξομολογητική παράσταση – το τραγούδι με το οποίο κλείνουν τα φώτα στο τέλος βασίζεται στους εισαγωγικούς στίχους του Κάρολ από το Μες στον καθρέφτη: «Καλή μου, είμαστε παιδιά, παιδιά μεγάλα τώρα / και τρέμουμε όταν έρχεται να κοιμηθούμε η ώρα».


Αν εξαιρέσεις τον μάλλον άτυχο τίτλο (μια ακολουθία τεσσάρων προτάσεων από τα Κύματα, που θλιμμένα αποδέχεται την «πραγματικότητα» της ζωής), φωτισμοί, κίνηση, σκηνικά αντικείμενα, κοστούμια, είναι άψογα δεμένα – το ίδιο και οι δύο ερμηνεύτριες. Η κλάση της Αγγελικής Παπαθεμελή, βέβαια, ξεχωρίζει με τον αθόρυβο τρόπο που ταιριάζει σε μια σπουδαία ηθοποιό.


Η παράσταση έχει πολύτιμη ψυχοθεραπευτική δύναμη. Προφανώς, και λόγω δομής και υλικών, δεν απευθύνεται στους θεατές ως κοινό, ως σύνολο ομοίων, αλλά σε καθέναν ξεχωριστά. Η Αγγελική Παπαθεμελή και η Σοφία Κορώνη ακολουθούν με σπάνια ευαισθησία την υπόδειξη της Βιρτζίνια Γουλφ στον νέο ποιητή: «Αυτό ίσως είναι το έργο σου – να βρεις τη σωστή σχέση ανάμεσα σε πράγματα που φαίνονται αταίριαστα κι ωστόσο έχουν μια μυστηριώδη συγγένεια. Να αφομοιώσεις κάθε εμπειρία που σου προσφέρεται, άφοβα, έτσι ώστε το ποίημά σου να αποτελέσει ολότητα, όχι απόσπασμα. Να αναστοχαστείς την ανθρώπινη ζωή ποιητικά και να μας δώσεις έτσι ξανά την τραγωδία και την κωμωδία, μέσα από χαρακτήρες που δεν αναπτύσσονται σε μάκρος με τον τρόπο του μυθιστοριογράφου, αλλά συμπτύσσονται και συντίθενται κατά τον τρόπο του ποιητή» («Γράμμα σε έναν νέο ποιητή», εκδ. Άγρα 2012).

«Και θα σφάξουμε το κουνέλι. Η ζωή είναι ωραία. Η ζωή είναι καλή. Θα σφάξουμε το κουνέλι»
Σκην./ Ερμ.: Σοφία Κορώνη / ομάδα Horses in my Dreams, Αγγελική Παπαθεμελή


BIOS.TESLA
Πειραιώς 84, Αθήνα,
210 3425335
19/1-1/3, Δευτ., Τρ.
20:30. Εισ.: €10

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Θέατρο / Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Από τους Αγίους Σαράντα της Αλβανίας μέχρι τη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, η ζωή του βραβευμένου ηθοποιού, τραγουδιστή και σεναριογράφου είναι μια διαρκής προσπάθεια συμφιλίωσης με την απώλεια. Η παράσταση «Μια άλλη Θήβα» τον καθόρισε, ενώ ο ρόλος του στο «Brokeback Mountain» τού έσβησε κάθε ομοφοβικό κατάλοιπο. Δηλώνει πως αυτό που τον ενοχλεί βαθιά είναι η αδράνεια απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μιχαήλ Μαρμαρινός: Το έπος μάς έμαθε να αναπνέουμε ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

Θέατρο / Μιχαήλ Μαρμαρινός: «Από μια κοινωνία της αιδούς, γίναμε μια κοινωνία της ξεδιαντροπιάς»

Με τη νέα του παράσταση, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός επιστρέφει στην Οδύσσεια και στον Όμηρο και διερευνά την έννοια της φιλοξενίας. Αναλογίζεται το «απύθμενο θράσος» της εποχής μας, εξηγεί τη στενή σχέση του έπους με το βίωμα και το θαύμα που χάσαμε και παραμένει σχεδόν σιωπηλός για τη νέα του θέση ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κυνηγώντας τον χαμένο χρόνο σε ένα έργο για την εξουσία

Θέατρο / «Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»: Ένα έργο για τη μόνιμη ήττα μας από τον χρόνο

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί και γράφει ένα έργο-παιχνίδι, εξετάζοντας τις σχέσεις εξουσίας, τον δημιουργικό αντίλογο και τη μάταιη προσπάθεια να ασκήσουμε έλεγχο στη ζωή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη, ένα μιούζικαλ από την Κόλαση

Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση

«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Η μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Νίκος Χατζόπουλος

Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»

Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Μια άλλη Θήβα»: Η πιο αθόρυβη επιτυχία της θεατρικής Αθήνας

The Review / «Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατές

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την θεατρική παράσταση στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, που διανύει πλέον την τρίτη της σεζόν σε γεμάτες αίθουσες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Το ίδιο το έργο ή οι δύο πρωταγωνιστές, ο Θάνος Λέκκας και ο Δημήτρης Καπουράνης, που καθήλωσαν το κοινό;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Θέατρο / «Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Η Μαρία Πρωτόπαππα σκηνοθετεί την «Ανδρομάχη» στην Επίδαυρο, με άντρες ηθοποιούς στους γυναικείους ρόλους, εξερευνώντας τις πολιτικές και ηθικές διαστάσεις του έργου του Ευριπίδη. Η δημοκρατία, η ελευθερία, η ηθική και η ευθύνη ηγετών και πολιτών έρχονται σε πρώτο πλάνο σε μια πολιτική και κοινωνική τραγωδία με πολυδιάστατη δομή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Χρυσή Εποχή»

Αποστολή στο Νόβι Σαντ / Κωνσταντίνος Ρήγος: «Ήθελα ένα υπέροχο πάρτι όπου όλοι είναι ευτυχισμένοι»

Στη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου «Χρυσή Εποχή», μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με το Φεστιβάλ Χορού Βελιγραδίου, εικόνες από μια καριέρα 35 ετών μεταμορφώνονται ‒μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό και την ενέργειά τους‒ σε ένα ολόχρυσο ξέφρενο πάρτι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Απόπειρες για τη ζωή της: Ψάχνοντας την αλήθεια για τις υπέροχες, βασανισμένες γυναίκες και τις τραγικές εμπειρίες τους

Θέατρο / Η βάρβαρη εποχή που ζούμε σε μια παράσταση

Ο Μάρτιν Κριμπ στο «Απόπειρες για της ζωή της» που ανεβαίνει στο Θέατρο Θησείον σκιαγραφεί έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο πόλεμος, ο θάνατος, η καταπίεση, η τρομοκρατία, η φτώχεια, ο φασισμός, αλλά και ο έρωτας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
To νόημα τού να ανεβάζεις Πλάτωνα στην εποχή του ΤikTok

Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα στην εποχή του tinder

Η Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.
M. HULOT
«Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Θέατρο / «Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Η παράσταση TERAΣ διερευνά τις queer ταυτότητες και τα οικογενειακά τραύματα, μέσω της εμπειρίας της αναγκαστικής μετανάστευσης. Μπορεί τελικά ένα μέλος της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας να ζήσει ελεύθερα σε ένα μικρό νησί;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ