The Face: Los Dos O Mas

The Face: Los Dos O Mas Facebook Twitter
0
Τι σημαίνει Los Dos O Mas;

Είναι κατά βάση μια ιδέα που βγήκε από ένα ταξίδι που έκανε ο κιθαρίστας της μπάντας στη Σεβίλλη. Το φέραμε στα μουσικά δεδομένα και δημιουργήσαμε ένα εξαμελές συγκρότημα με τη συνοδεία art painter επί σκηνής. Η ιδέα είναι το ίδιο το όνομα «los dos o mas» (οι δυο μας ή και περισσότεροι), ένα μήνυμα επίκαιρο, το οποίο θέλουμε να ενώσει τον κόσμο που αντιμετωπίζει καθημερινά προβλήματα. Αν εγώ, εσύ και περισσότεροι ενώσουμε τις ενέργειές μας, τότε μπορούμε να χτίσουμε ένα καλύτερο αύριο.

Περίγραψέ μου λίγο τη μουσική σας.

Η μουσική μας έχει επιρροές από πολλές κουλτούρες του κόσμου. Είναι ένα ηχόχρωμα ταξιδιάρικο που μπαίνει μόνο εν μέρει κάτω από την ταμπέλα «world music». Νιώσαμε πιο ελεύθεροι δημιουργώντας ένα σύμπλεγμα ή μια χημεία, αν θέλεις, πολλών διαφορετικών ειδών μουσικής, γιατί δεν θέλουμε να είμαστε τόσο αυστηροί μουσικά. Τζαμάρουμε ό,τι μας βγαίνει εκείνη τη στιγμή, ακολουθώντας τις ανησυχίες μας, βάζει ο καθένας την πινελιά του και κάπως έτσι συνθέτουμε κάθε φορά!

Τι σας εμπνέει στην πόλη σας;

Αυτό που μας εμπνέει στο Αίγιο είναι σίγουρα η επαφή με τη θάλασσα και τη φύση γενικότερα, κάτι βασικό για εμάς τους μουσικούς, λόγω της ενέργειας που μας δίνει. Από κει και πέρα, έμπνευση μας δίνει και το ίδιο το κοινό που μας στηρίζει συστηματικά σε ό,τι κάνουμε.

Τι σας αρέσει να κάνετε στην Αθήνα;

Να παίζουμε μουσική! Όπως και να το κάνουμε, το κοινό εκεί είναι δεκτικότερο σε μια πιο εναλλακτική πρόταση. Αν και στην Αθήνα βρίσκονται συγκεντρωμένοι όλοι οι «απαραίτητοι» άνθρωποι, γενικά προτιμούμε να έχουμε ως βάση την επαρχία. Μας αρέσει και η ηρεμία!.

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ