Έρευνα για τις «φουσκωμένες» τιμές στην αγορά

Έρευνα για τις «φουσκωμένες» τιμές στην αγορά Facebook Twitter
1

Σύμφωνα με έγγραφο της Επιτροπής που διαβιβάστηκε στη Βουλή, «με αφορμή τη διαφορά τιμών μεταξύ Ελλάδας και λοιπών κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, καθώς και την ακαμψία των τιμών βασικών καταναλωτικών αγαθών και συνεκτιμώντας τα παράπονα των καταναλωτών που δέχεται σε καθημερινή βάση, η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού, έλαβε ομόφωνα απόφαση και ξεκίνησε νέα έρευνα στον κλάδο παραγωγής, διανομής και εμπορίας βασικών καταναλωτικών ειδών».

Στόχος της έρευνας-που δεν είναι η πρώτη-είναι να αναλυθεί η σχέση τιμών κατά μήκος της αλυσίδας παραγωγής, διανομής και εμπορίας, προκειμένου να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα, ως προς την ύπαρξη και τον εντοπισμό περιορισμών ή στρεβλώσεων του ανταγωνισμού που επηρεάζουν τη διαμόρφωση των τιμών.

Το έγγραφο διαβιβάστηκε μετά την ερώτηση που είχαν καταθέσει βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για συγκεκριμένα προϊόντα του πολυκαταστήματος MEDIA MARKT αλλά και του ΙΚΕΑ, στα οποία παρατηρείται αυξημένη τιμή  κατά 65% στην Ελλάδα, σε σχέση με τα ίδια προϊόντα στο εξωτερικό.  

Την ίδια ώρα, η Επιτροπή Ανταγωνισμού ενημερώνει πάντως τους βουλευτές ότι ο έλεγχος των ενδοομιλικών συναλλαγών, εκφεύγει των αρμοδιοτήτων της.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM