Λάθος στοιχεία για τους τόκους έστειλαν στο Taxisnet οι τράπεζες

Λάθος στοιχεία για τους τόκους έστειλαν στο Taxisnet οι τράπεζες Facebook Twitter
0

Λάθος στοιχεία για τους τόκους καταθέσεων έδωσαν οι τράπεζες στο Taxisnet, σύμφωνα με τα Νέα. Η εφημερίδα αναφέρει ότι τα λάθος αυτά στοιχεία μπορούν να επιφέρουν επιπλέον επιβαρύνσεις στους φορολογούμενους που δεν θα φροντίσουν να κάνουν επιβεβαίωση με τις βεβαιώσεις που έχουν λάβει από τα τραπεζικά ιδρύματα.

Σύμφωνα με τα Νέα, στις περίπου 25.000.000 εγγραφές με στοιχεία τόκων καταθέσεων από 40 τράπεζες που μεταφορτώθηκαν στο Taxisnet, τα  στοιχεία ήταν διαφορετικής μορφής και περιεχομένου από αυτά που είχε ζητήσει η Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, οι τράπεζες κοινοποίησαν μεικτά ποσά, αθροίζοντας και τους παρακρατούμενους φόρους και έτσι στο Taxisnet εμφανίζονται ποσά πολύ μεγαλύτερα από αυτά .που αναγράφονται στις τραπεζικές βεβαιώσεις.

Το πρόβλημα εντοπίστηκε από το υπουργείο Οικονομικών που ζητά τώρα νέα διορθωμένα στοιχεία.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM