Το 30% των Αμερικανών θα ξοδέψει λιγότερα χρήματα σε βιντεοπαιχνίδια λόγω ακρίβειας και δασμών

Το 30% των Αμερικανών θα ξοδέψει λιγότερα χρήματα σε βιντεοπαιχνίδια λόγω ακρίβειας και δασμών Facebook Twitter
Φωτ: Unsplash
0

Οι Αμερικανοί καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους για βιντεοπαιχνίδια, επηρεασμένοι από την αύξηση των τιμών στα τρόφιμα, τους φόβους για ύφεση και τις επιπτώσεις των δασμών, σύμφωνα με τον Mat Piscatella, διευθυντή της Circana, ο οποίος παρουσίασε τα σχετικά δεδομένα στο συνέδριο The Game Business Live.

Παρά την ανθεκτικότητα των λιανικών πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2025, με αύξηση 4,6% σε όλες τις κατηγορίες, η αύξηση των τιμών στα τρόφιμα οδηγεί τους καταναλωτές να περιορίζουν τις αγορές σε άλλους τομείς, όπως τα βιντεοπαιχνίδια. Το 63% των ερωτηθέντων δήλωσαν έντονη ανησυχία για το κόστος των τροφίμων, ενώ το 44% κόβει τις δαπάνες σε μη απαραίτητα είδη, ανάμεσα στα οποία περιλαμβάνονται και τα παιχνίδια.

Επιπλέον, το 80% των καταναλωτών ανησυχεί για πιθανή οικονομική ύφεση τους επόμενους μήνες. Το 62% παρακολουθεί στενά τις δαπάνες του και το 46% αναβάλλει σημαντικές αγορές. Η αβεβαιότητα για τους δασμούς έχει προκαλέσει περικοπές σε ψυχαγωγικές δαπάνες, με το 40% να σχεδιάζει μείωση και το 30% αυτών να περιορίζει συνδρομές και αγορές βιντεοπαιχνιδιών.

Η Circana αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις για την αγορά βιντεοπαιχνιδιών το 2025, αναμένοντας μείωση εσόδων κατά 4,7%, στα 56,5 δισεκατομμύρια δολάρια, το χαμηλότερο επίπεδο από το 2019. Οι πωλήσεις κινητών και κονσολών αντιμετωπίζουν δυσκολίες, ενώ οι καταναλωτές ζητούν μεγαλύτερη αξία για τα χρήματά τους.

ΗΠΑ: Παραμένει σημαντική η αγορά των βιντεοπαιχνιδιών

Η αγορά βιντεοπαιχνιδιών στις ΗΠΑ παραμένει σημαντική, με συνολικές δαπάνες ύψους 59,3 δισ. δολαρίων το 2024. Η πλειονότητα των εσόδων προέρχεται από το περιεχόμενο (ψηφιακά και φυσικά παιχνίδια, συνδρομές, αγορές εντός παιχνιδιών), ενώ το υλικό και τα αξεσουάρ καλύπτουν μικρότερο ποσοστό. Οι δημοφιλέστεροι τίτλοι περιλαμβάνουν παιχνίδια όπως Call of Duty, EA Sports College Football και Helldivers II, ενώ στο mobile segment ξεχωρίζουν MONOPOLY GO!, Royal Match και Roblox.

Παρά τις προκλήσεις, η αγάπη για τα βιντεοπαιχνίδια παραμένει ισχυρή. Ο Piscatella τόνισε ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να ενθουσιάζονται με τα παιχνίδια, αλλά αναζητούν καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Η αύξηση των συνδρομητικών υπηρεσιών φέτος πιθανόν αντανακλά την επιθυμία για μεγαλύτερη αξία, με πολλούς να στρέφονται σε υπηρεσίες που προσφέρουν ποικιλία και οικονομία.

Τεχνολογικές εξελίξεις, όπως η βελτίωση των γραφικών (4K, ray tracing), η ανάπτυξη cloud gaming και η εισαγωγή VR/AR, αναμένεται να ενισχύσουν το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των παικτών τα επόμενα χρόνια. Επιπλέον, το online multiplayer και το cross-platform gaming προσθέτουν κοινωνική διάσταση, καθιστώντας τα παιχνίδια μέσο επικοινωνίας και συνεργασίας.

Συνολικά, η αγορά βιντεοπαιχνιδιών στις ΗΠΑ παραμένει δυναμική, αλλά οι οικονομικές δυσκολίες και οι αβεβαιότητες ωθούν τους καταναλωτές να είναι πιο επιλεκτικοί και να αναζητούν μεγαλύτερη αξία στις αγορές τους. Οι εταιρείες του κλάδου καλούνται να προσαρμοστούν σε αυτό το νέο περιβάλλον, προσφέροντας ποιοτικό περιεχόμενο και ευέλικτες επιλογές στους παίκτες.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Τech & Science / Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Η μελέτη, που βασίστηκε σε σχεδόν 1,8 εκατομμύρια γεννήσεις στη Σουηδία, δείχνει ότι η ψυχική υγεία των γυναικών βελτιώνεται στην εγκυμοσύνη αλλά επιδεινώνεται αμέσως μετά τον τοκετό
LIFO NEWSROOM
«Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Τech & Science / «Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Από την επιλογή προσωπικότητας μέχρι τη δημιουργία fan art, οι χρήστες διαμορφώνουν οι ίδιοι τις σχέσεις τους με chatbots, δημιουργώντας δεσμούς που θυμίζουν ανθρώπινες σχέσεις
LIFO NEWSROOM
OpenAI: Ο CEO της εταιρείας ισχυρίζεται πως η τεχνητή νοημοσύνη ενδεχομένως να βρίσκεται κοντά στη θεραπεία του καρκίνου

Τech & Science / OpenAI: Ο Σαμ Άλτμαν δηλώνει πως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βρίσκεται κοντά στη θεραπεία του καρκίνου

«Αν η τεχνητή νοημοσύνη παραμείνει στην πορεία που πιστεύουμε ότι θα ακολουθήσει, τότε θα είναι δυνατά εκπληκτικά πράγματα», είπε χαρακτηριστικά ο Σαμ Άλτμαν
LIFO NEWSROOM