Πόσα χρήματα φέρνουν την ευτυχία; $587.000 ετησίως, απαντά η Gen Z στις ΗΠΑ

Πόσα χρήματα φέρνουν την ευτυχία; $587.000 ετησίως απαντά η Gen Z στις ΗΠΑ Facebook Twitter
Φωτογραφία: Getty Images
0

Στις ΗΠΑ, η Generation Z, δηλαδή τα άτομα που έχουν γεννηθεί την περίοδο από το 1997 μέχρι το 20212, δηλώνουν ότι θα έπρεπε να έχουν ετήσιο μισθό που ξεπερνά το μισό εκατομμύριο δολάρια για να νιώθουν ικανοποιημένοι.

Η απάντηση των ερωτηθέντων υποδηλώνει τη μετατόπιση της γενιάς των Zoomers προς τη δεξιά πλευρά του πολιτικού φάσματος.

Σε πρόσφατη έρευνα της Empower, μίας εταιρείας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, που διεξήχθη τον Σεπτέμβρη με τη συμμετοχή 2.200 Αμερικανών, οι ερωτηθέντες που ανήκουν στην Generation Z απάντησαν ότι θα έπρεπε να αμείβονται με $587.000 δολάρια ετησίως για να είναι «οικονομικά επιτυχημένοι».

Ο αριθμός αυτός είναι από τρεις μέχρι και 6 φορές μεγαλύτερος από τις μισθολογικές απαιτήσεις κάθε άλλης γενιάς και σχεδόν εννεαπλάσιος του μέσου μισθού στις ΗΠΑ.

Όπως αναφέρει το Axios, υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι οι νεότεροι Αμερικανοί έχουν αρχίσει να απομακρύνονται από μία προοδευτική κοσμοθεωρία. Έτσι, αν οι υπέρογκες μισθολογικές φιλοδοξίες φέρουν την Generation Z πιο κοντά στο Ρεπουμπλικανικό κόμμα, τότε αυτό μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις στις επόμενες εκλογικές αναμετρήσεις.

Όμως για ποιο λόγο αισθάνεται η Generation Z τόσο έντονα την ανάγκη της οικονομικής σταθερότητας και γιατί έχουν τόσο μεγάλες προσδοκίες;

«Πολλοί άνθρωποι αισθάνονται ότι υπολείπονται, με τους μισούς να πιστεύουν ότι είναι λιγότερο επιτυχημένοι οικονομικά σε σύγκριση με τους άλλους γύρω τους», λέει στο Axios η Rebecca Rickert, επικεφαλής επικοινωνίας της Empower. «Η πλειοψηφία πιστεύει ότι η ευημερία είναι πιο δύσκολο να επιτευχθεί για τη γενιά τους, γεγονός που επηρεάζει τον μαγικό αριθμό που οι άνθρωποι αποδίδουν στην επιτυχία».

Οι influencers κάνουν τη σκληρή δουλειά να μοιάζει «ξεπερασμένη»

Επίσης, σημαντικό αντίκτυπο στις φιλοδοξίες των λεγόμενων «zoomers» έχουν οι influencers, οι οποίοι σε μεγάλο βαθμό έχουν διαστρεβλώσει την εικόνα που έχουν πολλά άτομα για τη συγκέντρωση πλούτου.

«Οι influencers παρουσιάζουν ψευδείς εκδοχές της πραγματικότητας που υποδηλώνουν ότι η οικοδόμηση πλούτου είναι εύκολη και η σκληρή δουλειά ξεπερασμένη», λέει ο David Laut, CIO της Abound Financial στην Καλιφόρνια.

«Είναι ευρέως γνωστό ότι η σύγκριση είναι ο «κλέφτης» της χαράς και αυτό οδηγεί την επόμενη γενιά να αισθάνεται μιζέρια, θέτοντας όλο και υψηλότερους πήχεις ως προϋπόθεση για την ευτυχία», πρόσθεσε.

Η Generation Z μεγαλώνει σε περιβάλλον «permacrisis»

Ακόμη, είναι γεγονός ότι τα μέλη της Generation Z σε μεγάλο βαθμό έχουν μεγαλώσει σε ένα καθεστώς συνεχών κρίσεων, γνωστό ως «permacrisis», ξεκινώντας από την οικονομική κρίση του 2008-09 και φτάνοντας μέχρι τις πληθωριστικές πιέσεις που αντιμετωπίζουν πολλά κράτη σήμερα.

Έτσι, οι zoomers δίνουν προτεραιότητα πάνω από όλα στα οικονομικά θέματα.

«Ανησυχούν για το αυξημένο κόστος ζωής, έχουν συνειδητοποιήσει ότι τα χρήματά τους αγοράζουν πολύ λιγότερα αγαθά από ότι πριν από λίγα χρόνια. Θεωρούμε ότι αυτό έχει σημαντικό αντίκτυπο στο τι πιστεύουν ότι χρειάζεται για να είναι κανείς «οικονομικά επιτυχημένος» στο σημερινό μας κλίμα», είπε στο Axios η Julia Peterson, διευθύντρια καταναλωτικού μάρκετινγκ στην εταιρεία Archrival, που στοχεύει τις υπηρεσίες της στο νεανικό κοινό.

Ωστόσο, η μετατόπιση της Generation Z προς τα δεξιά μπορεί να μην αντικατοπτρίζει αλλαγές στις πολιτικές απόψεις, αλλά απλά την οργή των νεαρών Αμερικανών απέναντι στην κυβέρνηση που θεωρούν υπεύθυνη για το δυσχερές οικονομικό κλίμα που πιστεύουν ότι επικρατεί.

«Υποψιάζομαι ότι ορισμένοι νέοι άνθρωποι έχουν μετακινηθεί προς τα δεξιά επειδή το κόμμα που αντιλαμβάνονται ως εξουσία όταν αυτή η οικονομική ύφεση κλιμακώθηκε ήταν οι Δημοκρατικοί. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, πρόκειται για μία στάση αντίθεσης προς την εν ενεργεία εξουσία» αναφέρει ο David Bahnsen, επικεφαλής του Bahnsen fund το οποίο διαχειρίζεται πάνω από  έξι δισεκατομμύρια δολάρια σε κεφάλαια. 

Πολύ απλά, σε περιόδους οικονομικής δυσκολίας, παρατηρείται μία τάση σε μία μερίδα του πληθυσμού, η οποία πιστεύει ότι οποιοσδήποτε άλλος ηγέτης θα μπορούσε να κάνει τα πράγματα καλύτερα.

Με πληροφορίες από Αxios

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM