52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter!

52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter! Facebook Twitter
3

52 χιλιάδες ευρώ χρειάστηκε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, το πτωχευμένο Ελληνικό Δημόσιο δηλαδή, για να αποκτήσει λογαριασμούς στο Facebook, το  Twitter και το Google+, προσπάθεια που κάθε απλός πολίτης την φέρει εις πέρας δωρεάν, εκτός κι αν το κόστος αυξάνει η διαχείριση. Το συνολικό ποσό και η κατανομή του για την δημιουργία δικτύου social media για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας, αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» και την ανακάλυψε το wiredandready.net.

52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter! Facebook Twitter
52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter! Facebook Twitter
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης για απόφαση ΣτΕ για τα μη κρατικά ΑΕΙ: Τέλος στα ταμπού και στις ιδεοληψίες

Πολιτική / Μητσοτάκης για απόφαση ΣτΕ για τα μη κρατικά ΑΕΙ: Τέλος στα ταμπού και στις ιδεοληψίες

Την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας να κρίνει συνταγματικό τον νόμο για τη λειτουργία μη κρατικών πανεπιστημίων χαιρέτισε ο πρωθυπουργός, κάνοντας λόγο για "τέλος στις ιδεοληψίες" και "τολμηρό βήμα προς την πρόοδο"
LIFO NEWSROOM
Στη Βουλή ο Μητσοτάκης για τον νέο ΚΟΚ – Στο επίκεντρο η οδική ασφάλεια, τα πρόστιμα και τα νέα μέτρα

Πολιτική / Στη Βουλή ο Μητσοτάκης για τον νέο ΚΟΚ – Στο επίκεντρο η οδική ασφάλεια, τα πρόστιμα και τα νέα μέτρα

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επέστρεψε το βράδυ της Δευτέρας από τη Νίκαια της Γαλλίας, όπου συμμετείχε στην 3η Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για τους Ωκεανούς
LIFO NEWSROOM
NΔένδιας για ΑΟΖ με Ιταλία: «Mεγαλώσαμε την Ελλάδα»

Πολιτική / Δένδιας για ΑΟΖ με Ιταλία: «Mεγαλώσαμε την Ελλάδα»

«Μεγαλώσαμε την Ελλάδα, με μία Συμφωνία η οποία αποδεικνύει την προσήλωσή μας στο Διεθνές Δίκαιο και τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας (UNCLOS)» επισημαίνει ο υπουργός Εθνικής 'Αμυνας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
εμένα πάντως αυτό το δημιουργία και διαχείρηση πλατφόρμας ψηφιακής σημανσης πολυμεσικού περιεχομένου μου φάνηκε πολύ ψαγμένο, για αυτό είναι και πιο ακριβό απο τα sign up.
Ειμαι πολυ περιεργος να δω τι λογοτυπο και σλογκαν εχουν βαλει για να το χρεωνουν λιγοτερο απο την δημιουργια και διαχειριση λογαριασμου Facebook.Αναρωτιεμαι, γιατι δε χρεωσαν και καμια πετσετα για τοσο ιδρωτα που εριξαν?