Youth Pass: Ποιοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μέχρι τις 15 Μαΐου

Youth Pass: Ποιοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μέχρι τις 15 Μαΐου Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: SOOC
0

Στις 15 Μαΐου εκπνέει η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων αναφορικά με το voucher «Youth Pass» ύψους 150 ευρώ.

Δικαιούχοι του Youth Pass είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας, που έχουν συμπληρώσει το 18ο ή 19ο έτος της ηλικίας τους εντός του προηγούμενου από την αίτηση έτους, δηλαδή από την 1η Ιανουαρίου έως την 31η Δεκεμβρίου 2023. 

Μετά την υποβολή της αίτησης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός ενημερώνει τον δικαιούχο για την πρώτη ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού μέσω γραπτού μηνύματος (sms) ή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας.

Οι δικαιούχοι θα λάβουν μήνυμα για την ενεργοποίηση της κάρτας μέχρι την Παρασκευή 31 Μαΐου, ωστόσο, σημειώνεται ότι ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση μίας με δύο εργάσιμων ημερών έως να λάβουν την ενίσχυση οι δικαιούχοι.

Πώς εξαργυρώνεται το «Youth Pass»

Το επίδομα δίδεται σαν μπόνους για τους νέους οι οποίοι θα μπορούν να το ξοδέψουν σε δραστηριότητες όπως σινεμά, θέατρα, τουρισμός, μεταφορές και άλλα. Τότε, οι δραστηριότητες στις οποίες μπορούσαν να εξαργυρώσουν το voucher ήταν:

  • αεροπορικές εταιρείες, αερομεταφορές
  • ενοικίαση αυτοκινήτων
  • ξενοδοχειακές επιχειρήσεις / καταλύματα
  • σιδηροδρομικές μεταφορές
  • σιδηροδρομικές μεταφορές επιβατών
  • υπηρεσίες ταξί
  • υπηρεσίες λεωφορείων
  • θαλάσσιες μεταφορές / ακτοπλοϊκά
  • ενοικίαση θαλάσσιων σκαφών
  • μαρίνες / παροχή υπηρεσιών σε μαρίνες
  • λοιπές αερομεταφορές
  • αεροδρόμια / αεροσταθμοί
  • ταξιδιωτικά πρακτορεία
  • λοιπές μεταφορές
  • ενοικίαση σκαφών
  • μεταφορές
  • ενοικίαση τροχόσπιτων κ.λπ.
  • λοιπές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις / καταλύματα
  • κατασκηνώσεις αναψυχής και αθλητισμού
  • campings
  • λοιπές ενοικιάσεις μηχανοκίνητων οχημάτων
  • σινεμά
  • αίθουσες χορού, σχολεία, στούντιο
  • θεατρικές επιχειρήσεις, πρακτορεία εισιτηρίων
  • ορχήστρες και μπάντες
  • εκθέσεις, τουριστικές ατραξιόν, μουσεία
  • λοιπές υπηρεσίες αναψυχής.
Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM