Google και James Cameron σχεδιάζουν εξόρυξη σε αστεροειδείς

Google και James Cameron σχεδιάζουν εξόρυξη σε αστεροειδείς Facebook Twitter
0

Ο κυβερνοχώρος δεν είναι αρκετός για τα αφεντικά της Google που ενώνουν τις δυνάμεις τους με τον - άρτι αφιχθέντα από αποστολή στο βαθύτερο σημείο των ωκεανών- σκηνοθέτη Τζέις Κάμερον στο πλαίσιο ενός διαστημικού πρότζεκτ. Τι ακριβώς σχεδιάζουν; Ανακοινώσεις θα γίνουν την Τρίτη. Όπως αναφέρει η naftemporiki το δελτίο Τύπου εξάπτει την φαντασία. Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, η ανακοίνωση θα αφορά την ίδρυση μιας εταιρίας με στόχο την εξόρυξη σε αστεροειδείς.

Οι Λάρι Πέιτζ και Έρικ Σμιντ θα είναι τα βασικά στελέχη της Planetary Resources (Πλανητικοί Πόροι), η οποία «θα επικαλύψει δύο κρίσιμης σημασίας κλάδους - την εξερεύνηση του διαστήματος και τους φυσικούς πόρους- για να ενισχύσει κατά τρισεκατομμύρια δολάρια το παγκόσμιο ΑΕΠ», αναφέρεται στο δελτίο Τύπου. «Αυτή η καινοτόμος εταιρία θα δημιουργήσει μια νέα βιομηχανία και ένα νέο ορισμό των "φυσικών πόρων"».

Εκτός από το σκηνοθέτη των blockbusters Avatar και Τιτανικός, το εγχείρημα θα χρηματοδοτήσουν μεταξύ άλλων ο Ρος Περό ο νεώτερος, γιος πρώην υποψηφίου για την προεδρία των Ηνωμένων Πολιτειων και ο Τσαρλς Σιμονί, πρώην στέλεχος της Microsoft και ο πέμπτος τουρίστας στο Διάστημα. Στην Planetary Resources συμμετέχει επίσης ο Ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας Πίτερ Διαμαντής, εμπνευστής του διαγωνισμού X - Prize, που πρόσφερε 10 εκατομμύρια δολάρια στον πρώτο οργανισμό που θα κατασκεύαζε ένα επαναχρησιμοποιήσιμο επανδρωμένο διαστημικό σκάφος.

Ο Διαμαντής έχει εκφράσει έντονο ενδιαφέρον για την προοπτική εξόρυξης σε αστεροειδείς. «Η γη είναι σαν ένα ψίχουλο σε ένα σούπερ μάρκετ φυσικών πόρων», είχε δηλώσει πρόσφατα. «Τώρα έχουμε επιτέλους την τεχνολογία που θα μας επιτρέψει την εξαγωγή πόρων πέρα από τη γη προς όφελος της ανθρωπότητας, χωρίς να χρειάζεται να βιάζουμε και να λεηλατούμε τον πλανήτη μας».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων σε YouTube και X για να διαψεύσει τον λιμό στη Γάζα

Διεθνή / «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα»: Η ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων που αμφισβητεί τον λιμό

Το Ισραήλ έχει δαπανήσει τουλάχιστον 42 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το X, που καταλήγουν με τη φράση: «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα. Οποιοσδήποτε άλλος ισχυρισμός είναι ψέμα»
LIFO NEWSROOM
Έξι στους δέκα Ευρωπαίους θέλουν την παραίτηση φον ντερ Λάιεν μετά τη συμφωνία με τον Τραμπ

Διεθνή / Έξι στους δέκα Ευρωπαίους θέλουν την παραίτηση φον ντερ Λάιεν μετά τη συμφωνία με τον Τραμπ

Η κύρια αιτία δυσαρέσκειας είναι η εμπορική συμφωνία Ε.Ε.-ΗΠΑ που ολοκληρώθηκε το καλοκαίρι, μετά την απειλή του Αμερικανού προέδρου ότι θα επέβαλε δασμούς 30% στις ευρωπαϊκές εξαγωγές
LIFO NEWSROOM