Στο Παρίσι, εκατοντάδες άνθρωποι στήθηκαν στην ουρά για να πάρουν ντόνατ

Στο Παρίσι, εκατοντάδες άνθρωποι στήθηκαν στην ουρά για να πάρουν ντόνατ Facebook Twitter
0

Τα αμερικανικά ντόνατ «μάγεψαν» αυτή την εβδομάδα το Παρίσι, όπου εκατοντάδες άνθρωποι στήθηκαν στην ουρά, προκειμένου να πάρουν μία γεύση. 

Αυτή η ανταπόκριση προκάλεσε ποικίλα σχόλια, τόσο στα social media, όσο και από τα διεθνή ΜΜΕ. Η Γαλλία, η χώρα που έδωσε στον κόσμο τη λέξη «patisserie», ένα έθνος διάσημο για τα μακαρόν και τα μιλφέιγ, που τα εστιατόριά του επιδιώκουν τη γαστρονομική τελειότητα και που η μπαγκέτα του είναι στον κατάλογο άυλης κληρονομιάς της UNESCO, ξετρελάθηκε με άλλον ένα ξένο εισβολέα: το αμερικανικό ντόνατ, γράφει χαρακτηριστικά ο Observer. 

Την Τετάρτη άνοιξε το πρώτο κατάστημα της αμερικανικής αλυσίδας Krispy Kreme στη Γαλλία. Περισσότερα από 400 άτομα περίμεναν στην ουρά για να δοκιμάσουν τα ντόνατ του. Κάποιοι από αυτούς ήταν εκεί από το βράδυ, για να μην χάσουν την ευκαιρία, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα. 

Το πλήθος παρακολουθούσε υπνωτισμένο την προετοιμασία των ντόνατ, προτού ανοίξουν οι πόρτες του καταστήματος, ενώ οι σκηνές αυτές θύμιζαν την πρώτη ημέρα πώλησης του νέου iPhone

Παρά τη διαφήμιση που έγινε, «ποτέ δεν φανταζόμουν μια τέτοια αντίδραση στη χώρα των κρουασάν και των pains au chocolat», παραδέχθηκε ο Αλεξάντρ Μεζουέ, ο γενικός διευθυντής της Krispy Kreme στη Γαλλία. 

«Μέχρι να ανοίξουμε, υπήρχαν πάνω από 400 άνθρωποι που περίμεναν να μπουν και όταν έκλεισα τις πόρτες στις 22:00 ειλικρινά σκέφτηκα ότι θα με σκοτώσουν. Χτυπούσαν το τζάμι και μου ζητούσαν να ανοίξω ξανά. Έβγαλα έναν δίσκο με ντόνατ για να τους ηρεμήσω και άνθρωποι έτρεξαν από κάθε μεριά», συμπλήρωσε μιλώντας στον Observer. 

Η Krispy Creme ανακοίνωσε στις αρχές του χρόνου την άφιξή της στη Γαλλία και τον προηγούμενο μήνα ξεκίνησε μια εντατική καμπάνια μάρκετινγκ, μοιράζοντας περισσότερα από 100.000 δωρεάν ντόνατ στο Παρίσι. Το κατάστημα στη γαλλική πρωτεύουσα θα φτιάχνει 45.000 ντόνατ την ημέρα. Περίπου άλλα δέκα σημεία πώλησης θα ανοίξουν στην πόλη τους επόμενους τρεις μήνες, ενώ τα προϊόντα της εταιρείας θα πωλούνται και σε σούπερ μάρκετ. 

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1937 στη Βόρεια Καρολίνα από τον Βέρνον Κάρβερ Ρούντολφ ο οποίος- σύμφωνα με τον θρύλο- συνάντησε έναν Γάλλο σεφ προτού τελειοποιήσει τη συνταγή των ντόνατ. 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Η Λίσα Κουκ παραμένει στη θέση της διοικήτριας της FED ενώ «μάχεται» για την απομάκρυνσή της από τον Τραμπ

Διεθνή / ΗΠΑ: Η Λίσα Κουκ παραμένει στη FED ενώ θα «μάχεται» ενάντια στην απομάκρυνσή της από τον Τραμπ

Ομοσπονδιακός δικαστής μπλόκαρε προσωρινά τον Τραμπ από το να αποπέμψει την Κουκ από τη θέση της διοικήτριας της FED, έπειτα από καταγγελίες για απάτη σε στεγαστικά δάνεια
LIFO NEWSROOM
Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Διεθνή / Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Η Τσούρκοβ, ερευνήτρια στο επάγγελμα, είχε εξαφανιστεί στο Ιράκ το 2023 κατά τη διάρκεια επαγγελματικού ταξιδιού - Μήνες μετά ο Νετανιάχου αποκάλυψε πως έχει απαχθεί από την Κατάιμπ Χεζμπολάχ
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Διεθνείς αντιδράσεις και φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Διεθνή / Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Συνεδριάζει εκτάκτως απόψε το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ - Φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Το εμιράτο «επιφυλάσσεται του δικαιώματος να ανταποδώσει αυτή την κατάφωρη επίθεση», δήλωσε ο πρωθυπουργός του σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραχμάν αλ Θάνι.
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων σε YouTube και X για να διαψεύσει τον λιμό στη Γάζα

Διεθνή / «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα»: Η ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων που αμφισβητεί τον λιμό

Το Ισραήλ έχει δαπανήσει τουλάχιστον 42 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το X, που καταλήγουν με τη φράση: «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα. Οποιοσδήποτε άλλος ισχυρισμός είναι ψέμα»
LIFO NEWSROOM