Η Apple τερματίζει τη συνεργασία της με την Goldman Sachs στις πιστωτικές κάρτες

Η Apple θα τερματίσει τη συνεργασία της με την Goldman Sachs στις πιστωτικές κάρτες Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash
0

Η Apple πρόκειται να τερματίσει τη συνεργασία της με την Goldman Sachs στον τομέα των πιστωτικών καρτών.

Όπως ανέφερε η Wall Street Journal η Apple (AAPL.O) τερματίζει τη συνεργασία της με τον όμιλο Goldman Sachs (GS.N) στον τομέα των πιστωτικών καρτών. Ο τεχνολογικός κολοσσός έστειλε πρόσφατα ειδοποίηση στην πιο γνωστή τράπεζα της Wall Street δηλώνοντας την πρόθεσή της για έξοδο από τη σύμβαση, που έχουν συνάψει, μέσα στους επόμενους 12 με 15 μήνες, αναφέρει το δημοσίευμα, επικαλούμενο άτομα που έχουν γνώση του θέματος.

Η Apple και η Goldman Sachs είχαν ξεκινήσει να αναπτύσσουν μια εικονική πιστωτική κάρτα το 2019. Μια ενδεχόμενη έξοδος θα κάλυπτε το σύνολο της καταναλωτικής τους συνεργασίας, συμπεριλαμβανομένου του λογαριασμού ταμιευτηρίου που κυκλοφόρησε φέτος, πρόσθεσε η WSJ.

Η κατασκευάστρια εταιρεία του iPhone, όταν ρωτήθηκε σχετικά, ανέφερε πως «Η Apple και η Goldman Sachs επικεντρώνονται στην παροχή μιας απίστευτης εμπειρίας για τους πελάτες μας, ώστε να τους βοηθήσουμε να ζήσουν μια πιο υγιή οικονομική ζωή. Η βραβευμένη Apple Card έχει τύχει μεγάλης αποδοχής από τους καταναλωτές και θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να τους παρέχουμε τα καλύτερα εργαλεία και υπηρεσίες». Η Goldman Sachs αρνήθηκε να σχολιάσει.

Η Apple εισήγαγε τον Απρίλιο έναν καταθετικό λογαριασμό υψηλής απόδοσης, ο οποίος προσφέρει ετήσια ποσοστιαία απόδοση υψηλότερη από αυτή που προσφέρει η Goldman Sachs για έναν online αποταμιευτικό λογαριασμό στην ψηφιακή καταναλωτική τράπεζα Marcus.

Η συνεργασία, η οποία αποτελούσε μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της τράπεζας για την ανάπτυξη του καταναλωτικού της franchise, παρατάθηκε πριν από ένα χρόνο έως το 2029, όπως αναφέρεται.

Με πληροφορίες από Wall Street Journal

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αφύσικη» και «ανατριχιαστική»: Αποσύρεται AI διαφήμιση των McDonald's μετά τις αντιδράσεις

Τech & Science / «Αφύσικη» και «ανατριχιαστική»: Αποσύρεται AI διαφήμιση των McDonald's μετά τις αντιδράσεις

Σε επίσημη ανακοίνωσή της, η McDonald’s Ολλανδίας ανέφερε ότι η διαφήμιση στόχευε στο να αποτυπώσει «τις πιεστικές και αγχωτικές στιγμές που μπορεί να συνοδεύουν τις γιορτές»
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές ανακάλυψαν κάτι νέο στον τρόπο που μπορεί να ξεκινά ο καρκίνος

Τech & Science / Νέο επιστημονικό εύρημα για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να αναπτύσσεται ο καρκίνος

Νέα μελέτη που παρουσιάστηκε στο συνέδριο της American Society of Hematology, προσφέρει μια νέα οπτική για την κατανόηση και στο μέλλον την αντιμετώπιση των αιματολογικών καρκίνων
LIFO NEWSROOM