Η Google διαφημίζει το Google+ στην τηλεόραση

Η Google διαφημίζει το Google+ στην τηλεόραση Facebook Twitter
0
Η Google δε συνηθίζει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις . Το έχει μεν κάνει στο παρελθόν αλλά πολύ σπάνια (όταν π.χ. λανσάρισε το Google Chrome). H διαφήμιση έχει το σλόγκαν “Να μοιράζεσαι όπως κάνεις και στην αληθινή ζωή. Αυτό είναι ένα plus” (“Sharing, but like real life. That’s a plus.”). Προσπαθεί να τονίσει το βασικό προτέρημα του google plus που είναι ότι χωρίζεις τις γνωριμίες σου σε κύκλους ανάλογα με το πόσο καλά τους ξέρεις.
Αυτή είναι η διαφήμιση.
Και η (σούπερ συναισθηματική) διαφήμιση που είχε κάνει η Google για το Chrome.
Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλτσχάιμερ: Τι περιλαμβάνει η διατροφή MIND - Νέα έρευνα επιβεβαιώνει τα ωφέλη της

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Τι περιλαμβάνει η διατροφή MIND - Νέα έρευνα επιβεβαιώνει τα οφέλη της

Το Πανεπιστήμιο της Χαβάης και της Νότιας Καλιφόρνιας κατέληξαν στο συμπέρασμα, ότι όσοι ακολουθούν τη διατροφή MIND παρουσιάζουν μειωμένες πιθανότητες εμφάνισης της νόσου
LIFO NEWSROOM
Αυξάνεται η παραπληροφόρηση για τον καρκίνο: Ασθενείς κάνουν κλύσματα καφέ ή δίαιτες μόνο με φρούτα

Τech & Science / Αυξάνεται η παραπληροφόρηση για τον καρκίνο: Ασθενείς κάνουν κλύσματα καφέ ή δίαιτες μόνο με φρούτα

Όλο και περισσότεροι ασθενείς με καρκίνο εγκαταλείπουν τις επιστημονικά τεκμηριωμένες θεραπείες, επιλέγοντας αναπόδεικτες μεθόδους όπως κλύσματα καφέ και ωμοφαγικές δίαιτες, προειδοποιούν οι ειδικοί thw Αμερικανικής Εταιρείας Κλινικής Ογκολογίας (ASCO) στο Σικάγο
LIFO NEWSROOM
Τι είναι η «έκρηξη Strombolian» και τι συμβαίνει στην Αίτνα

Τech & Science / Τι είναι η «έκρηξη Strombolian» και τι συμβαίνει στην Αίτνα

Η Αίτνα εκρήγνυται ξανά, στέλνοντας σύννεφα τέφρας και ροές λάβας στον ουρανό της Σικελίας - Τι λένε οι ηφαιστειολόγοι για το φαινόμενο, πώς ταξινομούνται οι εκρήξεις και τι σημαίνει η πρόσφατη δραστηριότητα για την επιστημονική παρακολούθηση
LIFO NEWSROOM