H Κέιτ Μπλάνσετ μιλά στη LIFO Facebook Twitter
FOTO DI GREG WILLIAMS. COURTESY ARMANI BEAUTY.

H Κέιτ Μπλάνσετ μιλά στη LiFO

0

Ας το θέσουμε αντίστροφα: αν ΔΕΝ πάρει το τρίτο της Όσκαρ η Κέιτ Μπλάνσετ για το Tar, θα είναι έκπληξη και ταυτόχρονα σοβαρή αμαρτία: οι αποχρώσεις που έχει πετύχει στο όραμα του Τοντ Φιλντ για την κατάχρηση εξουσίας μιας «μαέστρα» στα πρόθυρα επιθετικής κατάρρευσης και δραματικής άρνησης των συνεπειών της ύβρεώς της απέναντι σε όσους την εμπιστεύτηκαν πολλαπλασιάζονται συν τω χρόνω, σε μια ταινία που προσκαλεί τους ανοιχτόμυαλους θεατές σε υπέρβαση ευκολιών και βεβαιοτήτων.

Η κορυφαία Αυστραλή ηθοποιός τα λέει όλα, σε μια αποκλειστική συνέντευξη. 

— Με το «Tar» έχουμε μια ταινία όπου ένας άνθρωπος που κυνηγά την αριστεία στην τέχνη καλείται να πληρώσει το τίμημα. Πού τραβάμε τη διαχωριστική γραμμή;
Είναι μια συνεχής διαδικασία αυτή η επιδίωξη. Χρειάζεσαι έναν εσωτερικό κριτικό, συχνά βίαιο, για να λειτουργεί ως φίλτρο των πράξεών σου. Η Λίντια Ταρ είναι από μόνη της ένα μουσικό όργανο, αλλά, αν και πιανίστρια, έχει κάτω από την μπαγκέτα της ένα σώμα ανθρώπων, τη συμφωνική ορχήστρα. Ο κριτής μέσα της εξωτερικεύεται κι έτσι πολλοί θίγονται από τον τρόπο της. Πολύπλοκο, δεν είναι;

Προσωπικά, όποτε κατάφερα να σπάσω ένα στεγανό, ήταν αφού πρώτα δέχτηκα αλήθειες εκφρασμένες με σφοδρότητα. Συχνά ένας σκηνοθέτης φτάνει στο σημείο να σου πει πως αυτό που κάνεις δεν λειτουργεί, δεν είναι αρκετό, πρέπει να το ξαναπάμε, χωρίς να εννοεί πως δεν ξέρεις να παίζεις, αλλά ότι δεν έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Σε παράξενες συνθήκες, οφείλεις να διαβάζεις σωστά τον χώρο, και να αντιλαμβάνεσαι αν ο κόσμος γύρω σου αντέχει τη σκληρή κριτική ή αν δεν είναι έτοιμος να την ακούσει. Κι όταν ο χρόνος πιέζει –και η ταινία έχει να κάνει με τον χρόνο σε μεγάλο βαθμό– μιλάμε για έναν περίπλοκο χορό ανάμεσα στους συντελεστές.

Έχουμε τόση πολλή δουλειά να κάνουμε γυρίζοντας μια ταινία, που η ανταμοιβή, όπως στην περίπτωση του «Ταρ», με τις υποψηφιότητες για τα κοστούμια ή τη φωτογραφία, και τώρα του Τοντ σε τόσες πολλές Ενώσεις Κριτικών, με χαροποιεί αφάνταστα, γιατί αναγνωρίζεται η πολυπρισματική εργασία που χρειάστηκε για να υλοποιηθεί. 

— Και τι σας έκανε να θέλετε να ασχοληθείτε με το θέμα της εξουσίας και των συνεπειών της;
Η Λίντια διαθέτει ισχύ αλλά ταυτόχρονα θέλει να γίνει δημιουργική πιέζοντας τους μουσικούς, ή όποιον ζητά τη συμβουλή της, να εξερευνήσουν αποχρώσεις, να σκάψουν βαθύτερα, να δοκιμάσουν διαφορετικά σχήματα, όπως για παράδειγμα στη σεκάνς στη σχολή Τζούλιαρντ. Το ερώτημα είναι, πώς ισορροπείς όλες τις παραμέτρους, ειδικά όταν καλείσαι να χάσεις τον έλεγχο για να πετύχεις κάτι καινούριο;

Το πρόβλημα είναι στη συλλογικότητα: μια ομάδα καλλιτεχνών δεν είναι ποτέ μια εύκολη υπόθεση, όλοι έχουν ανάγκη τον άλλο. Αυτό με προβλημάτισε και με ενδιέφερε, γιατί με ελκύει ούτως ή άλλως στη δουλειά μου η δημιουργική ανταλλαγή και τα πολλά θέματα που ανακύπτουν ανάμεσα στις δικές μου προτεραιότητες και εκείνες των άλλων.

Κέιτ Μπλάνσετ Facebook Twitter
Η Λίντια Ταρ είναι από μόνη της ένα μουσικό όργανο, αλλά, αν και πιανίστρια, έχει κάτω από την μπαγκέτα της ένα σώμα ανθρώπων, τη συμφωνική ορχήστρα.

— Με την εγκυρότητα της ερμηνευτικής σας δεινότητας, πολλοί πίστεψαν πως η Λίντια Ταρ είναι πραγματικός χαρακτήρας, και μάλιστα υπάρχει και σχετικό trend στα social media. Σας διασκεδάζει το θέμα;
Είναι πολύ ευπρόσδεκτο το γεγονός πως από ένα σημείο κι έπειτα δεν είμαστε ιδιοκτήτες των χαρακτήρων που πλάθουμε, αλλά τους διεκδικούν η κοινωνία και οι θεατές, και μάλιστα δημογραφικές ομάδες που δεν θα μπορούσα να ονειρευτώ πως θα ταυτίζονταν με αυτό το φιλμ, το οποίο σε πρώτη ανάγνωση αφορά μια μεσήλικα που καταρρέει.

— Έχει για εσάς διαφορά η προσέγγιση ενός φανταστικού χαρακτήρα έναντι ενός αληθινού προσώπου;
Όχι ακριβώς, γιατί πρέπει να φαντάζεσαι στοιχεία σε έναν άνθρωπο που έζησε, και αν είναι επινοημένος, να θεωρήσεις πως κάποτε υπήρξε στ’ αλήθεια.

Ποτέ δεν είμαι σίγουρη από πού πηγάζει η έμπνευση. Αυτό όμως που έχει πάντα ζωτική σημασία είναι η διάδραση με τους συναδέλφους, και ειδικά με τον σκηνοθέτη. Είχα ανάγκη να γνωρίζω εξαρχής πώς τη συνέλαβε ο Τοντ Φιλντ και πώς την έβλεπε. Μόλις μου εξήγησε πως ήθελε να συμβαίνει η πλοκή μέσα στο μυαλό της, επιστράτευσα μια συγκεκριμένη υποκριτική προσέγγιση, σαν να είχα έναν κατάσκοπο στο μυαλό μου, αντί για κάμερα μπροστά στα μάτια μου.

Και πάλι, ο χρόνος, που σε μερικές ταινίες πιέζει εκ των περιστάσεων, με έλλειψη προβών και εποικοδομητικών διαλόγων, εδώ ήταν σύμμαχος, με βοήθησε τρομερά η πολυτέλεια της άνεσης χρόνου για να σιγοβράσει το κόνσεπτ και να ζυμωθούν οι ιδέες, καθώς προετοιμάστηκα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σκέφτηκα το στυλ της διεύθυνσής της στο πόντιουμ, τη σχέση της με τη μουσική, τα μυστικά και τα ψέματα που είπε στον εαυτό της και ό,τι έκρυβε από τους υπόλοιπους.

Όλα αυτά έκατσαν για καιρό, τα επεξεργάστηκα τόσο πολύ που πέρασαν μέσα μου υποσυνείδητα, κάτι εξαιρετικά σπάνιο. Εξίσου σπάνια ήταν και η εμπιστοσύνη που μου έδειξε ο Τοντ. Κοιτάξτε, ανέκαθεν με βάραιναν οι αμφιβολίες. Όχι ανασφάλειες, αλλά αμφιβολίες: από πού ξεκινάω, πώς συνεχίζω, μέχρι ποιο σημείο φτάνω, είναι ύβρις, ξεπερνάω κάποιο όριο;

Σε κάποια φάση ο σκηνοθέτης, είτε επειδή θέλει να προλάβει το φως είτε επειδή κρίνει πως έχουν εξαντληθεί οι εναλλακτικές, σου λέει επιτακτικά «στάσου σε αυτό το σημείο και κάν' το». Και το κάνεις.

Υπάρχει μια αναγκαία αμοιβαιότητα, που βασίζεται στην εμπιστοσύνη. Ό,τι και να πιστεύει ο θεατής για την Ταρ, είναι ατρόμητη. Όχι πως δεν φοβάται μήπως ξεσκεπαστούν οι παραβάσεις της, το παρελθόν της, ή μήπως ο κόσμος ανακαλύψει πως είναι απατεώνας. Αλλά ορθώνεται στο βήμα και παλεύει για αυτά που πιστεύει. Αυτού του είδους η δημιουργική επιθετικότητα μού έδωσε κίνητρο και έμπνευση.

— Με αφορμή την κατάργηση των φύλων στα φετινά βραβεία ερμηνείας των Κριτικών του Λος Άντζελες, πώς βλέπετε εσείς, ή γενικότερα η κοινότητα των ηθοποιών, το ενδεχόμενο να μην υπάρχουν διακρίσεις ανάμεσα στις ανδρικές και τις γυναικείες ερμηνείες, σύντομα ή στο απώτερο μέλλον; Είναι πρόωρη σκέψη ή ένας βάσιμος διάλογος;
Είναι νομίζω μάλλον πατριαρχική έννοια η διαφορά ανάμεσα στις «αρσενικές» και τις «θηλυκές» ερμηνείες, ειδικά αν λάβουμε υπόψιν μας τη συνολική συνεισφορά της μητριαρχίας (γελάει). Αναρωτιέμαι ωστόσο αν εξαρτάται από τους επαγγελματικούς συλλόγους ή από εσάς τους δημοσιογράφους το κατά πόσο θα πρέπει να εκτιμηθούν οι αποδόσεις του κάθε ηθοποιού ανάλογα με την καλλιτεχνική του φιλοδοξία.

Ξέρετε, ο τρόπος που βλέπω τις ταινίες είναι συμπληρωματικός, σαν μια φυσική αλληλουχία καλλιτεχνικών αποτελεσμάτων που απαρέγκλιτα αναφέρονται στους δημιουργικούς συντελεστές τους. Ποτέ δεν λέω «μου αρέσει αυτό» και «δεν μου αρέσει εκείνο».

Έχουμε τόση πολλή δουλειά να κάνουμε γυρίζοντας μια ταινία, που η ανταμοιβή, όπως στην περίπτωση του «Tar», με τις υποψηφιότητες για τα κοστούμια ή τη φωτογραφία, και τώρα του Τοντ σε τόσες πολλές Ενώσεις Κριτικών, με χαροποιεί αφάνταστα, γιατί αναγνωρίζεται η πολυπρισματική εργασία που χρειάστηκε για να υλοποιηθεί. Δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί ο τρόπος βράβευσης. 

blanchett field Facebook Twitter
Ποτέ δεν είμαι σίγουρη από πού πηγάζει η έμπνευση. Αυτό όμως που έχει πάντα ζωτική σημασία είναι η διάδραση με τους συναδέλφους, και ειδικά με τον σκηνοθέτη. Είχα ανάγκη να γνωρίζω εξαρχής πώς τη συνέλαβε ο Τοντ Φιλντ και πώς την έβλεπε. Φωτ.: David M. Benett/Dave Benett/Getty Images/Ideal Image

— Ήσασταν εξοικειωμένη με το έργο του Τοντ Φιλντ πριν το «Tar»;
Είχαμε συναντηθεί δέκα χρόνια πριν και συζητήσαμε για ένα project σχετικά με την Τζόαν Ντίντιον. Ο Τοντ δουλεύει ενδελεχώς με όποιο θέμα καταπιάνεται και του κοστίζει πολύ. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που είχε να γυρίσει ταινία εδώ και 16 χρόνια, αλλά καταλαβαίνω πως επενδύει τόσο πολύ από τον εαυτό του, που δεν του είναι εύκολο να φεύγει από κάπου και γρήγορα να ασχολείται με κάτι άλλο, με τον τρόπο που εμβαθύνει.

Φυσικά είχα δει και θαυμάσει τις δυο προηγούμενες ταινίες του. Είναι master of surprise. Πάντα σε εκπλήσσει, σε συγκινεί και σε αφήνει να στοχαστείς τι έχει γίνει, μέρες, εβδομάδες μετά τη θέαση. Πρωτίστως ήθελα να συνεργαστώ μαζί του, και μετά ήρθε το σενάριο, που όμοιό του δεν έχω ξαναπιάσει στα χέρια μου. Δεν υπήρχε καν λόγος να το σκεφτώ. Μόνο ο φόβος θα ήταν αιτία απόρριψης. Αλλά ευτυχώς… (γελάει)

— Συζητήσατε διεξοδικά το πιο βασικό σημείο όλων, δηλαδή το γεγονός πως μια γυναίκα πρωταγωνιστεί σε έναν ανδροκρατούμενο χώρο;
Μη βλέπετε τώρα που γυναίκες όπως η Λοράνς Εκιλμπρέ, ή η Σιμόν Γιανγκ στο Αμβούργο, είναι αποδεκτές με τιμές σε μεγάλες ορχήστρες. Γεωγραφικά και κοινωνιοοικονομικά, η Λίντια Ταρ ανατράφηκε σε μια έρημο ευκαιριών για τη θέση που έψαχνε και αναγκαστικά είχε ανδρικά πρότυπα.

Η εξουσία είναι μια δύναμη που οι άνδρες έφεραν στα μέτρα τους και η Λίντια ακολουθεί ένα μοντέλο υπαγορευμένο από τέτοιου είδους συμπεριφορές. Συνεπώς απεκδύεται του φύλου, και αυτήν τη συνθήκη εξερευνά το «Tar». 

— Θεωρείτε πως η πανδημία έχει πυροδοτήσει μια τάση για ακραία κρίση; Για τον εντοπισμό του θύτη, του δράστη, πάση θυσία;
Όταν ερχόμαστε πρόσωπο με πρόσωπο με τερατώδεις καταστάσεις, τρομάζουμε, κατεβάζουμε ρολά και ψάχνουμε κάποιον να κατηγορήσουμε, αναζητούμε απλοϊκά, εύπεπτα αφηγήματα για να βρούμε τους κακούς. Υπάρχουν πολλές εύπεπτες ιστορίες, ειδικά στην πολιτική αρένα, που καταντούν διασκεδαστικές ίσως, αλλά το «Tar» δεν εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία, γιατί αναζητά απαντήσεις ανάμεσα στις γραμμές, και το κάνει, τολμώ να πω, με μεγαλοπρεπώς άβολο τρόπο.

Η ταινία «Tar» προβάλλεται στους κινηματογράφους.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τοντ Φιλντ

Τοντ Φιλντ / Ο σκηνοθέτης του «Τar» μιλά στη LIFO

Ο υποψήφιος για Όσκαρ σκηνοθέτης και σεναριογράφος του «Tar» Τοντ Φιλντ μιλά στη LiFO για τις «σκανδαλώδεις» πτυχές της ταινίας του και για τη συνεργασία του με την Κέιτ Μπλάνσετ, που παραδίδει μια μεγαλειώδη ερμηνεία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Άντρεα Ράιζμπορο

Shortcut / Η μικρή ταινία με τη μεγάλη καρδιά, τη μεγάλη ερμηνεία και τα μεγάλα κονέ

Πώς έφτασε στα Όσκαρ μια ταινία που έμοιαζε να μην έχει δει κανείς εκτός από τους σταρ του Χόλιγουντ που κινητοποιήθηκαν για να αποθεώσουν δημόσια τη συγκλονιστική ερμηνεία της πρωταγωνίστριάς της.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«TÁR»: Ακόμα μια ανατριχιαστική ερμηνεία από την Κέιτ Μπλάνσετ

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «TÁR»: Άλλη μία ανατριχιαστική ερμηνεία από την Κέιτ Μπλάνσετ

Με αφορμή αλλά όχι αποκλειστικό επίκεντρο το #metoo, το «TÁR» εξερευνά καθηλωτικά την αλαζονεία της εξουσίας και τη λεπτή δυναμική των σχέσεων. Άξιζε η αναμονή 16 χρόνων για την επιστροφή του Τοντ Φιλντ!
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μάς έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο, για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ