4 πιάνα, 4 πιανίστες

4 πιάνα, 4 πιανίστες Facebook Twitter
Αχιλλέας Γουάστωρ
0

Ένα πρόγραμμα που έχει αποσπάσει εξαιρετικές κριτικές στην Ευρώπη έρχεται στο ΚΠΙΣΝ. Ο Γιάννης Βακαρέλης, ο Κυπριανός Κατσαρής, ο Γιώργος Λαζαρίδης και ο Αχιλλέας Γουάστωρ, τέσσερις διεθνούς φήμης πιανίστες, δίνουν άλλη πνοή σε γνωστά έργα του κλασσικού ρεπερτορίου, στο πλαίσιο της μουσικής ενότητας Cosmos.

Οι τέσσερις διακεκριμένοι πιανίστες παρουσιάζουν ένα ιδιαίτερο πρόγραμμα που συνδυάζει έργα γραμμένα για παραπάνω από ένα πιάνο, με ορχηστρικά έργα που έχουν μεταγραφεί για τέσσερα πιάνα, προσκαλώντας μας να τα ανακαλύψουμε εκ νέου, όσο οικεία και αν μας είναι.

Πρόγραμμα

A’ Μέρος
Richard Wagner: Εισαγωγή από την όπερα Tannhäuser (μεταγραφή για τέσσερα πιάνα: Carl Burchard)
Antonin Dvořak: Σλαβικός Χορός Αρ. 2 σε Μι ελάσσονα, Έργο 72, για τέσσερα χέρια (Γιώργος Λαζαρίδης - Γιάννης Βακαρέλης)
Αntonio Vivaldi: Η Άνοιξη, Κοντσέρτο Aρ. 1 σε Μι μείζονα, Έργο 8, RV 269, από τις Τέσσερις Εποχές (μεταγραφή για τέσσερα πιάνα: Νικόλας Οικονόμου)
Georges Bizet: Φαντασία Κάρμεν (μεταγραφή για τέσσερα πιάνα: Αχιλλέας Γουάστωρ)


Β’ Μέρος
Franz Liszt: Rákócsy March σε Λα ελάσσονα, S. 244/15, για τέσσερα πιάνα
Sergei Rachmaninoff: Ταραντέλα από την Σουίτα Αρ. 2, Έργο 17, για δύο πιάνα (Κυπριανός Κατσαρής - Αχιλλέας Γουάστωρ)
Maurice Ravel: Bolero (μεταγραφή για τέσσερα πιάνα: Jacques Drillon)
Μίκης Θεοδωράκης: Σουίτα Ζορμπάς (μεταγραφή για τέσσερα πιάνα: Αχιλλέας Γουάστωρ)

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ