Η Ριάνα επέστρεψε στη μουσική- Κυκλοφόρησε το πρώτο δείγμα του «Lift Me Up»

Η Ριάνα επέστρεψε με το «Lift Me Up» Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Η πολυαναμενόμενη επιστροφή της Ριάνα στη μουσική είναι γεγονός.

Πριν από λίγο ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter ένα δείγμα του «Lift Me Up», του βασικού σινγκλ από το σίκουελ της ταινίας της Marvel «Black Panther: Wakanda Forever».

Το τραγούδι, ένας φόρος τιμής στη ζωή και την κληρονομιά του Chadwick Boseman, γράφτηκε από τους Tems, Ludwig Göransson, Ριάνα και τον σκηνοθέτη Ryan Coogler.

Θα κυκλοφορήσει την Παρασκευή, 28 Οκτωβρίου, πριν από την ταινία, η οποία θα κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους στις 11 Νοεμβρίου.

Η Ριάνα ωστόσο, έδωσε μία πρώτη γεύση από τη μελωδία του τραγουδιού.

«Αφού μίλησα με τον Ράιαν και άκουσα τη σκηνοθεσία του για την ταινία και το τραγούδι, ήθελα να γράψω κάτι που να απεικονίζει μια ζεστή αγκαλιά για όλους τους ανθρώπους που έχασα στη ζωή μου. Προσπάθησα να φανταστώ πώς θα ήταν αν μπορούσα να τους τραγουδήσω τώρα και να εκφράσω το πόσο μου λείπουν», είπε η Tems.

«Η Ριάνα ήταν μια έμπνευση για μένα, οπότε το να την ακούω να μεταφέρει αυτό το τραγούδι είναι μεγάλη τιμή».

Το τραγούδι κυκλοφορεί από την εταιρεία Westbury Road της Ριάνα σε συνεργασία με τη Roc Nation, την Def Jam Recordings και τη Hollywood Records.

Όπως και το πρωτότυπο, έτσι και το «Black Panther: Wakanda Forever» αναμένεται να είναι άλλη μια επιτυχία στο box office. Με βάση τις πρώτες εκτιμήσεις, η ταινία αναμένεται να κερδίσει τουλάχιστον 175 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο Σαββατοκύριακο κυκλοφορίας της.

Το 2018, το πρώτο «Black Panther» έγινε αμέσως επιτυχία, ξεκινώντας από τα 202 εκατομμύρια δολάρια. Τελικά έφερε συνολικά κέρδη 700,4 εκατ. δολαρίων στην εγχώρια αγορά και 1,3 δισ. δολ. παγκοσμίως.

Είναι πολύ πιθανό και το σίκουελ να ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο παγκόσμιο box office.

Η Ριάνα έχει να κυκλοφορήσει άλμπουμ από το «Anti», το 2016. Έκτοτε έχει γίνει μαμά, επιτυχημένη επιχειρηματίας και  δισεκατομμυριούχος χάρη στη σειρά καλλυντικών Fenty Beauty και εσωρούχων Savage x Fenty.

Ετοιμάζεται για την τέταρτη ετήσια επίδειξη του Savage X Fenty, στην οποία θα συμμετέχουν οι Anitta, Burna Boy, Don Toliver και Maxwell.

Η εκδήλωση θα κάνει πρεμιέρα αποκλειστικά μέσω Prime Video με άλλα τολμηρά ονόματα όπως η Ángela Aguilar, η Avani Gregg, η Bella Poarch, η Cara Delevingne και άλλοι να κάνουν την εμφάνισή τους.

 Mε πληροφορίες του Variety

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Διεθνή / Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Οι υπάλληλοι του οργανισμού καταγγέλλουν ότι η μακροχρόνια ρητορική του Κένεντι κατά των εμβολίων, συμπεριλαμβανομένων αυτών για τον κορωνοϊό, έχει τροφοδοτήσει το κλίμα εχθρότητας απέναντι στη δημόσια υγεία
LIFO NEWSROOM
Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Διεθνή / Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Το πανεπιστήμιο Χάρβαρντ συμφωνεί να ξοδέψει $500 εκατ. σε εκπαιδευτικά προγράμματα για να αποκαταστήσει δισεκατομμύρια δολάρια ομοσπονδιακής χρηματοδότησης, κλείνοντας μήνες αντιπαράθεσης με τη διακυβέρνηση Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Από «πασιφίστρια» η Ιαπωνία γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Διεθνή / Ιαπωνία: Από ειρηνευτική δύναμη γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Η συμφωνία Αυστραλίας-Mitsubishi ύψους 6,5 δισ. δολαρίων για φρεγάτες είναι η πρώτη μεγάλη διεθνής πώληση ιαπωνικού οπλικού συστήματος μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Ο Σέργκει Μοσούνωφ εξαγοράζει τη Fabergé έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Διεθνή / Η Φαμπερζέ των αυτοκρατορικών αυγών περνά στα χέρια του Σέργκει Μοσούνωφ έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Ο επιχειρηματίας Σέργκει Μοσούνωφ απέκτησε το διάσημο brand Φαμπερζέ, γνωστό για τα πολυτελή κοσμήματα και τα περίφημα αυγά, σε μια συμφωνία ύψους 50 εκατ. δολαρίων, συνεχίζοντας την κληρονομιά της εμβληματικής μάρκας
LIFO NEWSROOM