Η μάχη του streaming: Όμιλοι media θα δαπανήσουν πάνω από 100 δισ. δολάρια για νέο περιεχόμενο

Η μάχη του streaming: Όμιλοι media θα δαπανήσουν πάνω από 100 δισ. δολάρια για νέο περιεχόμενο Facebook Twitter
0

Οι οκτώ κορυφαίοι όμιλοι μέσων ενημέρωσης των ΗΠΑ σχεδιάζουν να ξοδέψουν τουλάχιστον 115 δισ. δολάρια σε νέες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές το επόμενο έτος.

Οι τεράστιες επενδυτικές δαπάνες έρχονται εν μέσω ανησυχιών ότι θα είναι πιο δύσκολο να προσελκύσουν νέους συνδρομητές το 2022 μετά την ανάπτυξη που είχε αποτέλεσμα η πανδημία το 2020 και το 2021, με την εναλλακτική λύση να είναι να μείνουν εκτός streaming.

«Δεν υπάρχει γυρισμός», λέει ο αναλυτής των μέσων ενημέρωσης Michael Nathanson του MoffettNathanson. Ο μόνος τρόπος για να γίνεις ανταγωνιστικός είναι να ξοδεύεις όλο και περισσότερα χρήματα σε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας», πρόσθεσε.

Οι Financial Times υπολόγισαν τις προγραμματισμένες δαπάνες βάσει ενημερώσεων εταιρειών και εκθέσεις αναλυτών, με ένα στέλεχος ψυχαγωγίας να τις χαρακτηρίζει «εκπληκτικές». Οι περισσότερες από τις εταιρείες - μια λίστα που περιλαμβάνει τη Walt Disney, την Comcast, τη WarnerMedia και την Amazon - πρόκειται να καταγράψουν απώλειες στις μονάδες ροής τους. Συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών δικαιωμάτων, η συνολική εκτίμηση δαπανών αυξάνεται σε περίπου 140 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η επένδυση της Disney σε περιεχόμενο ροής είναι πιθανό να αυξηθεί κατά 35-40% το 2022, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Morgan Stanley. Οι δαπάνες της εταιρείας σε όλες τις νέες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές αναμένεται να φτάσουν τα 23 δις. δολάρια, αν και ο αριθμός αυξάνεται στα 33 δισ. δολάρια, συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών δικαιωμάτων — 32% από τις συνολικές δαπάνες περιεχομένου το 2021 και 65% από το 2020.

Μεταξύ των προγραμμάτων της Disney που προορίζονται για το 2022 είναι η επανάληψη του Πινόκιο με πρωταγωνιστή τον Τομ Χανκς και μια νέα έκδοση των Cars. Από την άλλη, Netflix, ViacomCBS, Fox και Apple σκοπεύουν επίσης να δαπανήσουν δισεκατομμύρια δολάρια σε περιεχόμενο.

«Η πραγματική επικεφαλίδα για το 2022 είναι πόσα χρήματα έχουν διατεθεί στις πλατφόρμες για περιεχόμενο», δήλωσε ο John Sloss, συνεργάτης της δικηγορικής εταιρείας Sloss Eckhouse Dasti Haynes και επικεφαλής της Cinetic Media, μιας εταιρείας διαχείρισης ταλέντων και συμβούλων. «Είναι απλά συγκλονιστικό».

Η αύξηση των συνδρομητών έχει επιβραδυνθεί για το Netflix, την υπηρεσία ροής Disney+, τα τελευταία τρίμηνα. Τα στελέχη του Netflix αναφέρουν ότι τα ζητήματα στον προγραμματισμό σχετίζονται με τις καθυστερήσεις παραγωγής λόγω κορωνοϊού, ένα πρόβλημα που ταλαιπώρησε ολόκληρη τη βιομηχανία.

Αλλά το γεγονός ότι ακόμη και ο ηγέτης του κλάδου πρέπει να επενδύσει πολλά για να δημιουργήσει εκθέσεις και να συμβαδίσει με τους ανταγωνιστές έχει προκαλέσει ορισμένους επενδυτές να αναρωτηθούν εάν το streaming είναι καλή επιχείρησ

Το Netflix πρόκειται να δαπανήσει περισσότερα από 17 δις. δολάρια για περιεχόμενο το επόμενο έτος — αύξηση 25% από το 2021 και 57% από τα 10,8 δισεκατομμύρια δολάρια που ξόδεψε το 2020.

«Αυτό θα είναι ένα ορόσημο για το Netflix», αν επιτύχει αυτούς τους στόχους, δήλωσε ο Tuna Amobi, ανώτερος αναλυτής μετοχών μέσων και ψυχαγωγίας στο CFRA.

Για τις πιο παραδοσιακές εταιρείες μέσων ενημέρωσης, ωστόσο, η μετάβαση από την παραδοσιακή τηλεόραση και τις ταινίες streaming «ήταν σημαντικά μειωμένη στα περιθώρια [κέρδους]», σημείωσε πρόσφατα η Morgan Stanley.

«Η αγορά ανησυχεί όλο και περισσότερο ότι δεν υπάρχει δοχείο με χρυσό στο τέλος αυτού του ουράνιου τόξου», είπαν οι αναλυτές της τράπεζας.

Το κόστος έχει αυξηθεί παντού, καθώς οι μεγαλύτερες εταιρείες ψυχαγωγίας και τεχνολογίας σπεύδουν να παράγουν περισσότερες εκπομπές για να τροφοδοτήσουν τις υπηρεσίες streaming τους. Η εύρεση τοποθεσιών για γυρίσματα στο Λος Άντζελες έχει γίνει δύσκολη. 

«Λόγω και μόνο του ανταγωνισμού για ταλέντα, για οτιδήποτε αφορά τις παραγωγές, το κόστος περιεχομένου έχει αυξηθεί», είπε στους επενδυτές τον περασμένο μήνα η Christine McCarthy, οικονομική διευθύντρια της Disney.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέα Ζηλανδία: Πατέρας που διέφευγε για σχεδόν 4 χρόνια μαζί με τα τρία παιδιά του νεκρός σε ανταλλαγή πυρών με την αστυνομία

Διεθνή / Νέα Ζηλανδία: Πατέρας που διέφευγε για σχεδόν 4 χρόνια μαζί με τα τρία παιδιά του νεκρός σε ανταλλαγή πυρών με την αστυνομία

Ο Τομ Φίλιπς είχε καταφέρει να διαφύγει από αρκετές προσπάθειες των αρχών να τον θέσουν υπό κράτηση, παρά το ότι η αστυνομία είχε ειδοποιηθεί και τον είχε καταδιώξει επανειλημμένα
LIFO NEWSROOM
Αργεντινή: Ο Μιλέι αναγνωρίζει την «καθαρή ήττα» του στις τοπικές εκλογές

Διεθνή / Αργεντινή: Ο Μιλέι αναγνωρίζει την «καθαρή ήττα» του στις τοπικές εκλογές

Ο Χαβιέρ Μιλέι υποσχέθηκε να «επιταχύνει» τις μεταρρυθμίσεις του, καθώς βρίσκεται αντιμέτωπος με εντεινόμενη δυσαρέσκεια εξαιτίας σκανδάλου και της πολιτικής του όσον αφορά τις δημόσιες δαπάνες
LIFO NEWSROOM
Ιρανός ΥΠΕΞ: Η Τεχεράνη θα δεχτεί περιορισμούς στο πυρηνικό πρόγραμμά της με αντάλλαγμα την άρση των κυρώσεων

Διεθνή / Ιράν: Ο όρος για να δεχτεί περιορισμούς στο πυρηνικό πρόγραμμά του

Απευθυνόμενος στη Γαλλία, τη Βρετανία και τη Γερμανία, την αποκαλούμενη ομάδα Ε3, ο Ιρανός ΥΠΕΞ τονίζει: «Αν δεν αδράξουν αυτό το παράθυρο ευκαιρίας οι συνέπειες θα μπορούσαν να είναι καταστροφικές»
LIFO NEWSROOM
Η «τελευταία προειδοποίηση» του Τραμπ στη Χαμάς να δεχθεί τη συμφωνία για τους ομήρους

Διεθνή / Η «τελευταία προειδοποίηση» του Τραμπ στη Χαμάς να δεχθεί τη συμφωνία για τους ομήρους

«Προειδοποίησα τη Χαμάς για τις συνέπειες που θα έχει η άρνησή της, αυτή είναι η τελευταία προειδοποίηση, δεν θα υπάρξει άλλη» τόνισε ο πρόεδρος των ΗΠΑ για τη συμφωνία περί ανταλλαγής ομήρων
LIFO NEWSROOM
Διακοπές ίντερνετ σε Μέση Ανατολή και Ασία μετά από κομμένα υποθαλάσσια καλώδια

Διεθνή / Διακοπές ίντερνετ σε Μέση Ανατολή και Ασία μετά από κομμένα υποθαλάσσια καλώδια

​​​​​​​Microsoft και NetBlocks επιβεβαιώνουν βλάβες σε καλωδιακά συστήματα στην Ερυθρά Θάλασσα – Χώρες όπως η Ινδία, το Πακιστάν και τα ΗΑΕ επηρεάστηκαν με χαμηλές ταχύτητες και διακοπές.
LIFO NEWSROOM
Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Διεθνή / Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Ο 15χρονος Κάρολο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία το 2006, αγιοκατατάχθηκε από τον Πάπα Λέοντα. Ακολουθώντας όλα τα στάδια της Καθολικής Εκκλησίας, έγινε ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials
LIFO NEWSROOM