Εταιρεία αγοράζει τα αιώνια πνευματικά δικαιώματα του προσώπου σας για ρομπότ, έναντι 200.000$

Εταιρεία αγοράζει τα αιώνια πνευματικά δικαιώματα του προσώπου σας για ρομπότ, έναντι 200.000$ Facebook Twitter
0

Η εταιρεία Promobot που κατασκευάζει αυτόνομα ρομπότ, ανακοίνωσε πως αναζητά ένα «ευγενές και φιλικό» ανθρώπινο πρόσωπο για το νέο της πρότζεκτ: ένα ανθρωποειδές που θα εργάζεται σε ξενοδοχεία, εμπορικά κέντρα και άλλα σημεία με κίνηση. 

«Η εταιρεία μας αναπτύσσει τεχνολογίες στο πεδίο της αναγνώρισης προσώπου και φωνής, στην αυτόνομη πλοήγηση, την τεχνητή νοημοσύνη και άλλα πεδία της ρομποτικής» διαβάζει κανείς στην ιστοσελίδα τους, μαζί με την πληροφορία πως από το 2019, η Promobot παράγει και παρέχει ανθρωποειδή ρομπότ στην αγορά. 

PROMOBOT IS SEEKING A NEW FACE TO BE USED FOR A HUMANOID ROBOT-ASSISTANT Facebook Twitter
Εταιρεία αγοράζει τα αιώνια πνευματικά δικαιώματα του προσώπου σας για ρομπότ, έναντι 200.000$ Facebook Twitter
Εταιρεία αγοράζει τα αιώνια πνευματικά δικαιώματα του προσώπου σας για ρομπότ έναντι 200.000$ Facebook Twitter

Ο άνθρωπος που θα επιλεγεί για να δανείσει επ' αόριστον το πρόσωπό του στο «φιλικό και ευγενές» ρομπότ των mall του μάλλοντος, θα λάβει την παχυλή αμοιβή των 200.000 δολαρίων αλλά θα πρέπει να κάνει και κάτι ακόμα: αφού η Promobot σκανάρει το πρόσωπό και το σώμα του, δημιουργώντας ένα τρισδιάστατο μοντέλο, η εξωτερική εμφάνιση θα πρέπει να συνοδευτεί από τη φωνή του και θα του ζητηθεί να διαβάσει μία σειρά από φράσεις και προτάσεις, από ένα υλικό συνολικής χρονικής διάρκειας τουλάχιστον 100 ωρών. 

Εταιρεία αγοράζει τα αιώνια πνευματικά δικαιώματα του προσώπου σας για ρομπότ, έναντι 200.000$ Facebook Twitter

Τα λεφτά είναι οπωσδήποτε πολλά αλλά θα πρέπει κανείς να ζυγίσει ότι, αν διαθέτει κινητό με αναγνώριση προσώπου, το smartphone του θα ξεκλειδώνει από αμέτρητα ανθρωποειδή ρομπότ στον πλανήτη. 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM